Skocz do zawartości




- - - - -

Z jakiej firmy polecacie łożyska koła na przód?


20 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   daawidd95


  • Postów: 10
  • Na forum od: 05 cze 2012
  • Miejscowość: Wisła Mała
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 23 września 2012 - 22:06

Dzięki wielkie za pomoc ;) . Słyszałem wiele wypowiedzi tutejszych mechaników.. Jeden z drugim sie spierał które lepsze.. Wiedzialem, że tu dostane odpowiedz czarno na białym z potwierdzeniem reszty użytkowników ;D, Pozdrawiam!!! :)



#12 Offline   wicherWpolu


  • Postów: 55
  • Na forum od: 19 wrz 2014
  • Miejscowość: dolnośląskie
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:125p '70

Napisano 02 grudnia 2014 - 16:49

W sprawie łożysk przednich - pytanie bardziej techniczne. Zamówiłem jakiś czas temu SKF, blędnie przysłali tylko jedno. W opakowaniu prócz łożyska jest tylko uszczelniacz - a w takim kompleciku FAGa jest kilka bonusów:
http://tnij.org/enywy05
o ile miseczkę i smar mogę sobie darować - o tyle pytanie czy uzasadnione jest wymienianie śrub (co się z nimi dzieje, przeciąga się gwint?) i tego brązowego elementu między nimi? Pytam, bo muszę i tak dokupić łożysko, za niewiele więcej mogę kupić cały zestaw Faga na dwa koła.

BTW - kupujecie coś na autowandzie.pl ? zestaw łożysk jest tańszy o 90 zł w porównaniu z intercarsem, amory sachsy supertouring o 50 zł na sztuce w porownaniu z allegro - o co kaman ?

Użytkownik wicherWpolu edytował ten post 02 grudnia 2014 - 16:50


#13 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 02 grudnia 2014 - 18:24

Wyświetl postUżytkownik wicherWpolu dnia 02 grudnia 2014 - 16:49 napisał

i tego brązowego elementu między nimi?

To blaszka do przeciwdziałania zakłóceniom radiowym, ja bym się nie przejmował, jak stare dobre zostaw.

Wyświetl postUżytkownik wicherWpolu dnia 02 grudnia 2014 - 16:49 napisał

czy uzasadnione jest wymienianie śrub

Nie trzeba.

#14 Offline   wicherWpolu


  • Postów: 55
  • Na forum od: 19 wrz 2014
  • Miejscowość: dolnośląskie
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:125p '70

Napisano 03 grudnia 2014 - 13:06

Zastanawiam się więc zatem po co te śruby dokładają? Może do wymiany tych, które uległyby uszkodzeniu w czasie demontażu ? Z drugiej strony SKF zupełnie olał sprawę i nie dokłada do łożyska niczego, prócz obowiązkowego uszczelnienia.

#15 Offline   Sly108


  • Postów: 1 147
  • Na forum od: 16 gru 2008
  • Miejscowość: Trzebinia
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 grudnia 2014 - 15:47

Wyświetl postUżytkownik pueblo dnia 22 września 2012 - 11:08 napisał

lepszych nie ma
A może jednak są. Łożyska które szły na pierwszy montaż do naszych Gwiazd, czyli Timken.

#16 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 03 grudnia 2014 - 15:48

Te 2 czarne śruby są od jarzma zacisku, widać są posmarowane klejem do gwintów, teoretycznie powinno się przynajmniej posmarować klejem do gwintów, ale dawać nową śrubę nie trzeba.

#17 Offline   Merc190E


  • Postów: 285
  • Na forum od: 29 sty 2014
  • Miejscowość: Wyszków
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Mercedes 124
  • Trzeci Mercedes:Mercedes w202
  • Inne auto:Opel Omega B

Napisano 01 marca 2015 - 10:45

Lekko odkopie.Mam problem z łożyskami z przodu.Kupiłem dwa komplety na przód mcb i wczoraj wyjąłem piastę i się okazało,że łożysko zewnętrzne jest za duże.Wewnętrzne jest idealne.Oznaczenia zewnętrznego mam takie : Bieżnia LM11910 Łożysko: LM11949

Poda ktoś normalne oznaczenie które będzie pasowało do mnie to zakupie tylko dwa zewnętrzne łożyska i git

#18 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 01 marca 2015 - 19:33

Tu są numery moich, może coś odczytasz:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#19 Offline   Merc190E


  • Postów: 285
  • Na forum od: 29 sty 2014
  • Miejscowość: Wyszków
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Mercedes 124
  • Trzeci Mercedes:Mercedes w202
  • Inne auto:Opel Omega B

Napisano 01 marca 2015 - 21:03

I pasują ci dobrze?Bo u mnie brakuje z 4mm ze średnicy żeby weszło...

#20 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 01 marca 2015 - 22:11

Pasują, tylko ja mam W124. Nie wiem czy są te same w W201.








Podobne tematy Zwiń