2
Z jakiej firmy polecacie łożyska koła na przód?
Rozpoczęty przez daawidd95, wrz 22 2012 10:46
20 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 23 września 2012 - 22:06
Dzięki wielkie za pomoc . Słyszałem wiele wypowiedzi tutejszych mechaników.. Jeden z drugim sie spierał które lepsze.. Wiedzialem, że tu dostane odpowiedz czarno na białym z potwierdzeniem reszty użytkowników ;D, Pozdrawiam!!!
#12
Napisano 02 grudnia 2014 - 16:49
W sprawie łożysk przednich - pytanie bardziej techniczne. Zamówiłem jakiś czas temu SKF, blędnie przysłali tylko jedno. W opakowaniu prócz łożyska jest tylko uszczelniacz - a w takim kompleciku FAGa jest kilka bonusów:
http://tnij.org/enywy05
o ile miseczkę i smar mogę sobie darować - o tyle pytanie czy uzasadnione jest wymienianie śrub (co się z nimi dzieje, przeciąga się gwint?) i tego brązowego elementu między nimi? Pytam, bo muszę i tak dokupić łożysko, za niewiele więcej mogę kupić cały zestaw Faga na dwa koła.
BTW - kupujecie coś na autowandzie.pl ? zestaw łożysk jest tańszy o 90 zł w porównaniu z intercarsem, amory sachsy supertouring o 50 zł na sztuce w porownaniu z allegro - o co kaman ?
http://tnij.org/enywy05
o ile miseczkę i smar mogę sobie darować - o tyle pytanie czy uzasadnione jest wymienianie śrub (co się z nimi dzieje, przeciąga się gwint?) i tego brązowego elementu między nimi? Pytam, bo muszę i tak dokupić łożysko, za niewiele więcej mogę kupić cały zestaw Faga na dwa koła.
BTW - kupujecie coś na autowandzie.pl ? zestaw łożysk jest tańszy o 90 zł w porównaniu z intercarsem, amory sachsy supertouring o 50 zł na sztuce w porownaniu z allegro - o co kaman ?
Użytkownik wicherWpolu edytował ten post 02 grudnia 2014 - 16:50
#13
Napisano 02 grudnia 2014 - 18:24
Użytkownik wicherWpolu dnia 02 grudnia 2014 - 16:49 napisał
i tego brązowego elementu między nimi?
To blaszka do przeciwdziałania zakłóceniom radiowym, ja bym się nie przejmował, jak stare dobre zostaw.
Użytkownik wicherWpolu dnia 02 grudnia 2014 - 16:49 napisał
czy uzasadnione jest wymienianie śrub
Nie trzeba.
#14
Napisano 03 grudnia 2014 - 13:06
Zastanawiam się więc zatem po co te śruby dokładają? Może do wymiany tych, które uległyby uszkodzeniu w czasie demontażu ? Z drugiej strony SKF zupełnie olał sprawę i nie dokłada do łożyska niczego, prócz obowiązkowego uszczelnienia.
#16
Napisano 03 grudnia 2014 - 15:48
Te 2 czarne śruby są od jarzma zacisku, widać są posmarowane klejem do gwintów, teoretycznie powinno się przynajmniej posmarować klejem do gwintów, ale dawać nową śrubę nie trzeba.
#17
Napisano 01 marca 2015 - 10:45
Lekko odkopie.Mam problem z łożyskami z przodu.Kupiłem dwa komplety na przód mcb i wczoraj wyjąłem piastę i się okazało,że łożysko zewnętrzne jest za duże.Wewnętrzne jest idealne.Oznaczenia zewnętrznego mam takie : Bieżnia LM11910 Łożysko: LM11949
Poda ktoś normalne oznaczenie które będzie pasowało do mnie to zakupie tylko dwa zewnętrzne łożyska i git
Poda ktoś normalne oznaczenie które będzie pasowało do mnie to zakupie tylko dwa zewnętrzne łożyska i git
#19
Napisano 01 marca 2015 - 21:03
I pasują ci dobrze?Bo u mnie brakuje z 4mm ze średnicy żeby weszło...
#20
Napisano 01 marca 2015 - 22:11
Pasują, tylko ja mam W124. Nie wiem czy są te same w W201.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
Filtry Powietrza firmy KAMOKA |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Loockki |
|
||
[W201/W124] Wymiana łożyska koła tył |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Ad77 |
|
|
|
Pożegnanie przyjaciela na czterech kołach....... |
HydePark | mrtadeusz |
|
||
[w201] Wymiana pierścienia uszczelniającego tylnego łożyska skrzyni biegów. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | karol1989 |
|
|