1
25 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 24 września 2012 - 19:53
Jesli to nie głupota to w takim razie jestem już stary i marudzący.
#12
Napisano 24 września 2012 - 19:56
W okretownictwie w 99% sprężonym powietrzem podawanym do cylindrów.
W małych silnikach agregatowych ok. 500kW np.: Mitsubishi spotkałem sie z rozrusznikami pneumatycznymi. Elektryczne to norma w takich silnikach do 1000kW
Przykład: agregat awaryjny Mitsubishi 860kW startowany z bateriii akumulatorów 880Ah - dwa rozruszniki wielkości odkurzacza Zelmer
W małych silnikach agregatowych ok. 500kW np.: Mitsubishi spotkałem sie z rozrusznikami pneumatycznymi. Elektryczne to norma w takich silnikach do 1000kW
Przykład: agregat awaryjny Mitsubishi 860kW startowany z bateriii akumulatorów 880Ah - dwa rozruszniki wielkości odkurzacza Zelmer
#13
Napisano 24 września 2012 - 21:49
Hmm... a tym powietrzem, to jak to się robi? Normalnie ciśnienie w dolot i silnik się obraca? To chyba strasznie duże musi ono być, a dolot bardzo szczelny. Hmm, hmm...
#14
Napisano 24 września 2012 - 22:02
jak w dolot, hehe?? chcesz turbiną w drugą stronę pokręcić?
Bezposrenio do komory spalania, przez specjalny rozdzielacz jest podawane w odpowiednim momencie do odpowiednich cylindrów-to tak z grubsza rzecz biorąc.
Standardowe ciśnienie w butlach startowych - 30 bar ale w szczególnych przypadkach na specjalnych jednostkach bywa więcej
Bezposrenio do komory spalania, przez specjalny rozdzielacz jest podawane w odpowiednim momencie do odpowiednich cylindrów-to tak z grubsza rzecz biorąc.
Standardowe ciśnienie w butlach startowych - 30 bar ale w szczególnych przypadkach na specjalnych jednostkach bywa więcej
#15
Napisano 24 września 2012 - 22:33
Użytkownik piotrek.m5 dnia 24 września 2012 - 22:02 napisał
jak w dolot, hehe?? chcesz turbiną w drugą stronę pokręcić?
Użytkownik piotrek.m5 dnia 24 września 2012 - 22:02 napisał
Bezposrenio do komory spalania, przez specjalny rozdzielacz jest podawane w odpowiednim momencie do odpowiednich cylindrów-to tak z grubsza rzecz biorąc.
Użytkownik XM edytował ten post 24 września 2012 - 22:34
#16 Gość_kloss72_
#17
Napisano 24 września 2012 - 22:47
Użytkownik XM dnia 24 września 2012 - 22:33 napisał
Heh, czyli dodatkowy "wtryskiwacz" , ale podający powietrze? Pomysłowe.
Z butli powietrze idzie na wspólny kolektor a z kolektora do zaworów startowych. Zawory otwierane są również powietrzem (tyle że z innego ukladu) o ciśnieniu 7bar. Te 7 bar przychodzi na zawory z owego rozdzielacza. Ot i cała filozofia
#18
Napisano 25 września 2012 - 00:01
To teraz już wiem, jak dokładnie przebiega proces przepalania rur kolektora w naszych Mercedesach dobra wrzuta, bardziej doświadczalna aniżeli bezużyteczna...
#20
Napisano 25 września 2012 - 20:28
Albo wygonić pająki z komory silnika
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] 5-biegowy automat. Przy jakiej prędkości włącza się 5 bieg? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | YuSuzuki |
|
||
Poduszki tylnego wózka Jakiej firmy warto kupić? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wkliw |
|
||
Z jakiej firmy polecacie łożyska koła na przód? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | daawidd95 |
|
||
[w124] jakiej marki sprzęgło? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | stary |
|
||
Jakiej marki wahacze kupić? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomlid |
|