Witam.
Proszę o pomoc w wybraniu wahaczy na tył do w124 sedan 91r. Chodzi o to, że zastanawiam się nad tym czy koniecznie trzeba kupować dla pewności tylko i wyłącznie Lemfordera w cenie ok 750zł (za komplet 4+4+sruby). Pośredni wydatek to Moog za ok 600zł, Teknorot (?) ok 500zł. Inne "wynalazki" na allegro w cenach 250-500. Może, któryś z tych tanich jednak wart uwagi?
Dodam jeszcze jedną opcje tzn regenarcji. Czy warto wymontować te które posiadam i dać do regeneracji w cenie 40zł za szt. czyli 8x40=320zł. Facet twierdzi, że wkłada gumy Lemfordera. Czy dać sobie spokój z tą regenarcją, wkońcu wahacze mają już 22lata. Do tego pewnie by trzeba kupić nowe śruby w cenie? czyli wyjdzie ok 400zł. Ewentualną podmiannę na zregenerowane części planuję w Skórzewie pod Poznaniem. Może ktoś ma doświadczenia z tej firmy REGUM.pl.
Dzięki.
0
Jakiej marki wahacze kupić?
Rozpoczęty przez tomlid, sty 07 2013 18:07
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 stycznia 2013 - 18:07
#2
Napisano 07 stycznia 2013 - 20:12
strzeż się MAXGEAR, jeżeli ten producent robi części do
do innych marek robi nietrwałe rzeczy... bynajmniej zawias.
do innych marek robi nietrwałe rzeczy... bynajmniej zawias.
#3
Napisano 07 stycznia 2013 - 20:26
Za 1szt tulejki chyba febi płaciłem 20zł.
Kwestia wyciśnięcia starej gdy jest mocno skorodowane nie pójdzie i wtedy wymiana wahacza.
śruby do wyczyszczenia.
W wahacze wrzucisz 500 + drążek + łacznik + poduszki wózka i 1200 poszło....
Kwestia wyciśnięcia starej gdy jest mocno skorodowane nie pójdzie i wtedy wymiana wahacza.
śruby do wyczyszczenia.
W wahacze wrzucisz 500 + drążek + łacznik + poduszki wózka i 1200 poszło....
#4
Napisano 07 stycznia 2013 - 20:50
Miałęm filtr oleju maxgear-a. Masakra. Po 2 tyś km silnik łapał ciśnienie po około 2 sek pracy na jałowych. Jak go wykręcałem to się olej z niego wylał.
#5
Napisano 07 stycznia 2013 - 20:51
Only Lemfoerder przynajmniej tuleje, jeżeli nie całe wahacze.
#8
Napisano 07 stycznia 2013 - 21:33
tomlid, to zależy w jakim stanie masz auto jak dobrym stanie i jescze masz zamiar nim z 10lat pojeździć to dołuż z 200zł i kup lemforder ,a jak auto leciwe no to sam rozumiesz ,ktoś kiedyś pisał na forum ,że dobra firma jest ta Teknorot
Użytkownik melfio1 edytował ten post 07 stycznia 2013 - 21:34
#9
Napisano 07 stycznia 2013 - 22:18
kolega MAJSTERUS ma rację, kup tulejki dobrej firmy, zrobisz cały zawias za połowę kasy. Wymiana wahaczy to znacznie większy koszt, chyba że na prawdę są w kiepskim stanie(kupa rdzy itp)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Wahacze tylne - jakie wybrać? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | m00n |
|
||
500E wahacze |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | TOMILA |
|
||
[w124] Wahacze, zwrotnice - różnice w sedanie i coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BART |
|
||
[W124] Wahacze przednie - porada. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jakubbi |
|
||
[w124] 5-biegowy automat. Przy jakiej prędkości włącza się 5 bieg? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | YuSuzuki |
|