Skocz do zawartości




- - - - -

[w201/w124] Wahacze tylne - jakie wybrać?



63 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 04 marca 2014 - 11:29

Witam
Wlasnie przymierzam sie do kompletnego remonty tylnego zawieszenia. Jakie macie doswiadczenia z wahaczami tylnymi TRW ? Są ok polowe transze od lemfordera a niby TRW i Lemforder to porownywalne marki. Jak kupowalem wahacze na przod lemfordera to w srodku byl TRW takze nie bede tym razem przeplacal :)



#2 Offline   inter32


  • Postów: 359
  • Na forum od: 21 wrz 2010
  • Miejscowość: Wyszków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mercedes 400 SE + LPG
  • Inne auto:Audi a8 4.2 ABZ i Audi 80 JN

Napisano 04 marca 2014 - 20:57

TRW dobra firma, kupuj

#3 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 04 marca 2014 - 20:59

Wiem że klocki są gut ale wahacze :hmm: a nie lepiej odmalować stare i założyć nowe gumy i sworznie ?

#4 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 05 marca 2014 - 13:11

maryusz123456, chyba w 140 tak sie nie da ? A jak sie da to gdzie dostac te gumy i sworznie wtedy. Na 90% jestem pewny ze tylne maja niewymienialne sworznie ale moze jest inaczej ?

#5 Offline   Chang


  • Postów: 1 019
  • Na forum od: 11 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 marca 2014 - 13:30

w 124 z resztą też nie wymienisz sworzni w tylnych wahaczach

#6 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 05 marca 2014 - 17:02

A sorki pomieszało mi się nieco.Pomyliłem kilka konstrukcji... :(

#7 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 05 marca 2014 - 20:46

Częsci teraz różnią się tylko ceną, jakość nie idzie w parze z ceną. Przykład; Sprzęgło w moim BMW padło. Kupiłem nówkę LUK-a a zeby już więcej tam nie zaglądać. Wytrzymało 3 miesiące... Gwarancji nie uznano. Kupiłem HART-a wsadziłem i chula aż miło. Połowę tańsze...

To samo było na warsztacie... BMW E60 przyjechało na wymiane hamulców. Dwie tarcze i klocki na przód TRW. 1000zł. 2 tyg i bicie... Poszło na gwarancję. Uznali dali nowe. Nowe tarcze po założeniu na wyważarkę tek okazały się krzywe. Więc? W końcu poleciały hamulce Toprana i jeżdżą.. Klient nie wrócił póki co.

#8 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 05 marca 2014 - 20:55

Wyświetl postUżytkownik michal93 dnia 05 marca 2014 - 20:46 napisał

Klient nie wrócił póki co.
Nasuwa mi się jedno na myśl :D

#9 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 05 marca 2014 - 21:20

maryusz123456, haha :D
michal93, NIestety jest jak piszesz loteria totalna :/ kiedys kupilem do cklasy wiskoze sachsa za 400zl, padla szybko, kupilem slr za niecale 100zl i chula 5 rok.

#10 Offline   luka9


  • Postów: 170
  • Na forum od: 27 gru 2012
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w210 E300 97"

Napisano 06 marca 2014 - 00:34

Jak już szukasz TRW :D to od razu poszukaj MOOGa :P tańszy od TRW a teoretycznie to samo ;) bo to ten sam koncern (Federal Mogul bodajże) sam mam u siebie MOOGa ale dopiero rok w każdym razie narazie zero oznak zużycia (przebieg ok 20kkm)








Podobne tematy Zwiń