Witam
Wlasnie przymierzam sie do kompletnego remonty tylnego zawieszenia. Jakie macie doswiadczenia z wahaczami tylnymi TRW ? Są ok polowe transze od lemfordera a niby TRW i Lemforder to porownywalne marki. Jak kupowalem wahacze na przod lemfordera to w srodku byl TRW takze nie bede tym razem przeplacal
2
63 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04 marca 2014 - 11:29
#2
Napisano 04 marca 2014 - 20:57
TRW dobra firma, kupuj
#3
Napisano 04 marca 2014 - 20:59
Wiem że klocki są gut ale wahacze a nie lepiej odmalować stare i założyć nowe gumy i sworznie ?
#4
Napisano 05 marca 2014 - 13:11
maryusz123456, chyba w 140 tak sie nie da ? A jak sie da to gdzie dostac te gumy i sworznie wtedy. Na 90% jestem pewny ze tylne maja niewymienialne sworznie ale moze jest inaczej ?
#5
Napisano 05 marca 2014 - 13:30
w 124 z resztą też nie wymienisz sworzni w tylnych wahaczach
#6
Napisano 05 marca 2014 - 17:02
A sorki pomieszało mi się nieco.Pomyliłem kilka konstrukcji...
#7
Napisano 05 marca 2014 - 20:46
Częsci teraz różnią się tylko ceną, jakość nie idzie w parze z ceną. Przykład; Sprzęgło w moim BMW padło. Kupiłem nówkę LUK-a a zeby już więcej tam nie zaglądać. Wytrzymało 3 miesiące... Gwarancji nie uznano. Kupiłem HART-a wsadziłem i chula aż miło. Połowę tańsze...
To samo było na warsztacie... BMW E60 przyjechało na wymiane hamulców. Dwie tarcze i klocki na przód TRW. 1000zł. 2 tyg i bicie... Poszło na gwarancję. Uznali dali nowe. Nowe tarcze po założeniu na wyważarkę tek okazały się krzywe. Więc? W końcu poleciały hamulce Toprana i jeżdżą.. Klient nie wrócił póki co.
To samo było na warsztacie... BMW E60 przyjechało na wymiane hamulców. Dwie tarcze i klocki na przód TRW. 1000zł. 2 tyg i bicie... Poszło na gwarancję. Uznali dali nowe. Nowe tarcze po założeniu na wyważarkę tek okazały się krzywe. Więc? W końcu poleciały hamulce Toprana i jeżdżą.. Klient nie wrócił póki co.
#9
Napisano 05 marca 2014 - 21:20
maryusz123456, haha
michal93, NIestety jest jak piszesz loteria totalna kiedys kupilem do cklasy wiskoze sachsa za 400zl, padla szybko, kupilem slr za niecale 100zl i chula 5 rok.
michal93, NIestety jest jak piszesz loteria totalna kiedys kupilem do cklasy wiskoze sachsa za 400zl, padla szybko, kupilem slr za niecale 100zl i chula 5 rok.
#10
Napisano 06 marca 2014 - 00:34
Jak już szukasz TRW to od razu poszukaj MOOGa tańszy od TRW a teoretycznie to samo bo to ten sam koncern (Federal Mogul bodajże) sam mam u siebie MOOGa ale dopiero rok w każdym razie narazie zero oznak zużycia (przebieg ok 20kkm)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[W124] sprężyna w tylnej rolecie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
Jakie powinny być sprężyny do E200 94' |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | artmerol |
|
|