luka9, W czym to u Ciebie jeździ ?
2
63 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 06 marca 2014 - 00:38
#12
Napisano 06 marca 2014 - 10:29
Użytkownik luka9 dnia 06 marca 2014 - 00:34 napisał
Jak już szukasz TRW to od razu poszukaj MOOGa tańszy od TRW a teoretycznie to samo bo to ten sam koncern (Federal Mogul bodajże) sam mam u siebie MOOGa ale dopiero rok w każdym razie narazie zero oznak zużycia (przebieg ok 20kkm)
Marki należące do Federal Mogul:
http://aftermarket.f...Pages/Home.aspx
http://www.federalmo...brands/c54.aspx
Trochę to przeraża, że pewnie tradycyjne firmy się sprzedały, ale cóż.
#13 Gość_arek92_
Napisano 06 marca 2014 - 18:12
trw daje rade, trochę tego u nas idzie w robocie i nie ma reklamacji
mamie do octavii zakładałem sworznie i tuleje wahaczy trw, 3 lata minęły 40tys przejechało i nic się nie dzieje
klocki trw mam z przodu założone jest ok ale mogły by tylko trochę mniej pylić
A jeśli chodzi o tarcze hamulcowe to teraz jest loteria, jednemu biją po miesiącu inny jeździ i jest ok
mamie do octavii zakładałem sworznie i tuleje wahaczy trw, 3 lata minęły 40tys przejechało i nic się nie dzieje
klocki trw mam z przodu założone jest ok ale mogły by tylko trochę mniej pylić
A jeśli chodzi o tarcze hamulcowe to teraz jest loteria, jednemu biją po miesiącu inny jeździ i jest ok
#14
Napisano 06 marca 2014 - 18:19
Z tarcz mogę polecić z czystym sumieniem Brembo. U mnie w TDS-ie nie miały lekko i dawały rade.
#15
Napisano 21 stycznia 2015 - 09:51
Panowie, czy te kompletne zestawy wahaczy na tył z allegro zamykające się w kwocie 300 zł są warte zainteresowania? Są tam jakieś niemieckie Master Sport, Kraft czy Stenberg. Widziałem też Lemfordery, ale to już wydatek grubo przekraczający 600 zł. Może jest coś pośredniego, godnego uwagi.
#16
Napisano 21 stycznia 2015 - 10:19
Ja w mojem niedzielnej 190 mam lemfordera a w drugiej właśnie te master sporty i zbytniej różnicy nie ma . Ogólnie jestem zadowolony .
#17
Napisano 21 stycznia 2015 - 12:18
Na jednego zadowolonego przypada jeden, który zadowolony nie jest. Na wiosnę też zakładam zestaw wahaczy MS na tył.
Piotrek 190E, zakładałeś śruby z zestawu ?
Piotrek 190E, zakładałeś śruby z zestawu ?
#18
Napisano 21 stycznia 2015 - 13:25
Śruby z zestawy są ok jeśli pilnuje się momentów ( łatwo zerwać gwint) . U mnie wygląda to tak z tego co pamiętam że zerwałem jedną śrubę i zastąpiłem ją starą reszta jest nowa .
Ogólnie rzecz biorąc oryginalne są trwalsze co nie zmienia faktu że te z zestawy też bez problemu spełniają swoją funkcję .
Ogólnie rzecz biorąc oryginalne są trwalsze co nie zmienia faktu że te z zestawy też bez problemu spełniają swoją funkcję .
Użytkownik Piotrek 190E edytował ten post 21 stycznia 2015 - 13:26
#19
Napisano 22 lutego 2015 - 11:45
Do swojej leniwej 190 też zakupiłem cały komplet tarcz i klocków TRW (znajomy i zaufany sprzedawca polecił ) . jedynie szczęki poszły bosch ( nie mieli innych na stanu ) . jak narazie zrobiłem może jakieś 3 tyś i zaczynają popiskiwać ;/ odczuwam lekkie ale to lekkie bicie przy hamowaniu co przy pierwszej jeździe byłem mega zadowolony i takich obaw nie było . autem śmigam bardzo spokojnie i używam hamulca jak podaje producent , wszystko zakładałem sam i się do tego przyłożyłem . Żadnych smarów na piasty i tp Mało tego ta Hurtownia ostatnie czasy dostaje same reklamacje na te tarcze i pomału schodzą z tej firmy . Dodam że przed wymianą też były założone TRW i biły okropnie , byłem przekonany że to wina ich wieku i eksploatacji . a grubością dużo nie odbiegały od nowych .
tak że ja nie polecam TRW , jak do w124 czy w201 dużej różnicy cenowej pomiędzy trw a bremgo czy ate niema , według mnie lepiej trochę dorzucić groszy .
tak że ja nie polecam TRW , jak do w124 czy w201 dużej różnicy cenowej pomiędzy trw a bremgo czy ate niema , według mnie lepiej trochę dorzucić groszy .
#20
Napisano 22 lutego 2015 - 12:42
Osobiście mam cały układ hamulcowy ATE i mogę spokojnie je polecić u mnie spełniają swoją funkcję znakomicie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[W124] sprężyna w tylnej rolecie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
Jakie powinny być sprężyny do E200 94' |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | artmerol |
|
|