Skocz do zawartości




- - - - -

W140 500SE, PRoblem ze skrzynia


32 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   piotrek.m5


  • Postów: 5 595
  • Na forum od: 27 paź 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 października 2012 - 08:29

jeden



#12 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 09 października 2012 - 10:18

Zamowione w ASO.
Jak byłem ostatnio na SD to wyrzucilo mi blad

8 Transmission overload switch does not close

Z tego co wyczytalem to odpowiada on za odcinanie zaplonu powyzej 4tys obr/min jak skrzynia jest obciazona ?

I wlasnie doswiadczylem ostatnio takiego objawu przy tescie predkosci, gdy predkosc doszla do 200 km/h a obrotomierz przekroczyl 4tys. to odcielo zaplon i wiecej nie pojechal. Zakupielm nowy przelacznik mam na dzieje ze wymiana pomoze.

#13 Offline   kawa1975


  • Postów: 205
  • Na forum od: 20 kwi 2007
  • Miejscowość: Łuków
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 października 2012 - 11:39

Kolego a jaki to przekaznik który za to odpowiada, gdzie on jest?.
Mam podobny objaw ale tylko właśnie przy dochodzeniu do wyższych prędkości, na przyśpieszaniu na niższych biegach jest ok. ciągnie do 5-6tyś.
Kupowałeś nowy , jeżeli tak o jakim num.

#14 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 09 października 2012 - 11:53

A 003 545 25 14 - on jest z w210 ale numer z EPC sie zgadza, a mialem farta bo dostalem go z wyprzedazy w ASO http://czesci.mercedes-benz.pl/

#15 Offline   kawa1975


  • Postów: 205
  • Na forum od: 20 kwi 2007
  • Miejscowość: Łuków
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 października 2012 - 13:54

ok szukać go normalnie - w skrzynce z przekaznikami, mam clk 320 może i tam to jest to sobie mogę podmienić do sprawdzenia???

A co do tego ślizgania twojej skrzyni to też tak miałem ,z 3-4 się ślizgała ale u mnie tarczki były spalone, mały remonick i śmiga jak ta lala.
Długo auto posiadasz stało się tak z dnia na dzień??
U mnie jeszcze wsteczny szarpał przy cofaniu. A uszczelnienie to mały problem, kpl. oringów łącznie z pompą w skrzyni to koszt ok 200zł. przerabiałem to nie dawno., zależy skąd cieknie czy z przodu tam gdzie koło jest czy gdzieś z boków.

Użytkownik kawa1975 edytował ten post 09 października 2012 - 14:01


#16 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 09 października 2012 - 13:59

To nie jest przekaznik tylko przelacznik w skrzyni,
Tu masz zdjecia
http://www.benzworld...re-control.html

#17 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 09 października 2012 - 14:37

W piatek bede wiedzial wszystko jak podniesiemy auto.
Auto mam od miesiaca i nie bylo tego od kiedy je kupilem. Dopiero ostatnio tak sie zaczelo dziac jak zauwazylem wycieki ze skrzyni. Jaki wyszedl koszt wymiany tarczek u ciebie ?

#18 Offline   kawa1975


  • Postów: 205
  • Na forum od: 20 kwi 2007
  • Miejscowość: Łuków
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 października 2012 - 14:43

ostatni raz wetnę ci się w temat, rozumiem że to ten pierwszy włącznik na 2 piny, z miedzianą nakrętką??
Myślę że dla sprawdzenia mogę odpiąć przewody? chyba że błędy będzie łapał.
Ty już go wymieniłeś?? jest poprawa??

#19 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 09 października 2012 - 14:51

Dokladnie kolego, to ten dwupinowy. Wymienia mi go w piatek razem z olejem filtrem i sprezynami K1. Modle sie zeby byla poprawa :) Ale mysle ze gdyby przelacznik dzialal nieprawidlowo to SD by ci blad zwrocil. U mnie jest blad ze jest caly czas otwarty.

#20 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 11 października 2012 - 18:53

Heh jutro mialem zmieniac olej w ASB i sprezyny, dzis zrobilem kontrolna przejazdzke i co ... dojezdzam do domu chce sobie cofnac do bramy a tu wstecznego brak. Rozumiem ze szykuje mi sie remont skrzyni, jakeis rady ?

Użytkownik lukaszstas edytował ten post 11 października 2012 - 19:00
"dojeżdzam" piszemy nierozłącznie









Podobne tematy Zwiń