Wytrzymałość łańcucha = wytrzymałość najsłabszego ogniwa...
Moje zdanie jest tak pomiędzy zdaniem EssiRS, a Borat, tzn. jeżeli chcesz mieć skuteczny układ hamulcowy to najpierw zadbaj o stan techniczny całości, bo niesprawna jedna jego część powoduje, że jest do niczego i nawet duże tarcze i super klocki tu nie pomogą. Natomiast po doprowadzeniu całości do perfekcji warto/ma sens zakładanie większych tarcz, itd...
1
[w124] Hamulce - tarcze wentylowane
Rozpoczęty przez wieloryb, lut 02 2008 21:50
64 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 06 lutego 2008 - 21:10
#52
Napisano 06 lutego 2008 - 21:42
od jakiś trzech lat doświadczam tego żę warto było
#53
Napisano 08 lutego 2008 - 19:53
Borat napisał:
doszedles ja tam swoje zdanie utrzymuje ;-)
#54
Napisano 08 lutego 2008 - 19:58
EssiRS napisał:
Że nie warto zakładać większych hamulców
moje zdanie jest takie, ze wystarczy jak kupisz nowe tarcze i klocki, doprowadzisz do porzadku zaciski itd.. te operacje wystarcza, zeby miec dobre hamulce. Jak na razie nie zobaczylem dowodu na to, ze ta modyfikacja cos poprawia (oprocz lepszej reakcji hamulca), ale nie mam nic przeciwko w koncu na pewno nie pogarsza hamowania.
#55
Napisano 08 lutego 2008 - 21:09
u mnie były nie wentylowane więc różnica ogromna
ciężko przegrzać
acha po zmianie u mnie okazało się że przewody hamulcowe są za długie
i była chwilowa niewydolność serca przy hamowaniu
na szczęście są jeszcze biegi uffff
ciężko przegrzać
acha po zmianie u mnie okazało się że przewody hamulcowe są za długie
i była chwilowa niewydolność serca przy hamowaniu
na szczęście są jeszcze biegi uffff
#56
Napisano 09 lutego 2008 - 08:29
dan124 napisał:
acha po zmianie u mnie okazało się że przewody hamulcowe są za długie
Pewny jesteś że to było przyczyną niewydolności? Przecież o ile układ jest odpowietrzony to nie powinno mieć znaczenia czy przewód ma 40 czy 45 cm.... Być może były sparciałe lub wkradła się jakaś nieszczelność?
#57
Napisano 09 lutego 2008 - 10:40
przetarły się ( opona dociskała do blachy przewód )
to było dzień dwa po zmianie
więc było przez moment gorąco
wiesz to było jakieś trzy lata temu i około 100 tk wstecz
działają do dziś i to bardzo dobrze
to było dzień dwa po zmianie
więc było przez moment gorąco
wiesz to było jakieś trzy lata temu i około 100 tk wstecz
działają do dziś i to bardzo dobrze
#58
Napisano 10 lutego 2008 - 13:49
Okejos, jest tak... planuje przerzutkę całego zestawu tarcz i klocki etc. przód z 300-24V TE gdzie są czterotłoczkowe... teraz pytanie do eksperta dan124: aby przerzucić wentylowane tylne z auta TE na auto E potrzebuję jedynie zaciski i tarcze, czy coś jeszcze?
#59
Napisano 10 lutego 2008 - 18:58
chyba oslony metalowe tez trzeba dac wieksze .
#60
Napisano 23 lutego 2008 - 10:28
Odświeżę
Jak to się ma do felg ?? wszystko pasuje jak w modelu ze fabrycznymi tarczami ( bo sam jestem zainteresowany) ??
Jak to się ma do felg ?? wszystko pasuje jak w modelu ze fabrycznymi tarczami ( bo sam jestem zainteresowany) ??
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124]tylne hamulce nie działają, pedał opada do podłogi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jan0s |
|
||
tylne hamulce w w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koksmen |
|
||
[W124] hamulce z W210 2.2cdi do W124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | paweu |
|
|
|
[W201] Hamulce nie odpuszczają |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | strzeniu |
|
||
[W201] Hamulce wentylowane p&p |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gabriel0 |
|