Czyli wychodzi na to, że dupa. Płyta zaworowa, czyli olej nie idzie tam gdzie trzeba? Czy to sie naprawia/wymienia? Reszta skrzyni bez zarzutu. Biegi wrzuca gładko i nie ślizga......
1
[W140] Zniknął II-gi bieg
Rozpoczęty przez lutek66, gru 22 2012 14:51
29 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 24 grudnia 2012 - 00:51
#13
Napisano 30 grudnia 2012 - 13:59
Mały edit. Dzisiaj mnie tknęło. Zachciało mi się regulować skrzynię. Okazało się przy okazji, że cięgno od skrzyni miałem obrócone "przed" linkę gazu, zamiast "za", więc dodawanie gazu na maxa nie powodowało redukcji. Teraz już redukuje, ale do rzeczy. Jak ruszam to idzie 1 potem 3, a jak dodam gazu, to redukuje. I redukuje na 2!!!!! Ale tylko na ułamek sekundy, a potem zbija jeszcze do jedynki. Może to być coś innego, czy tylko ta płyta zaworowa przychodzi Wam do głowy?
#14
Napisano 30 grudnia 2012 - 14:15
lutek66, widzę że jesteś z Wałbrzycha , więc do 'mojego" mechanika nie będziesz miał daleko. Obecnie stoi u niego jedno moje auto ,więc wkrótce się z nim zobaczę. Zapytam co on o tym sądzi i jak drogo będzie to kosztowało u niego. Dodam że naprawia praktycznie same mercedesy. Części ma oryginały od Wróbla w dobrej kasie.
Jednak wyczytałem że zaczęło się to po regeneracji wiązki , więc sprawdził bym ją jeszcze raz. Bo ktokolwiek tam zacznie zaglądać to będzie działał na ślepo
Jednak wyczytałem że zaczęło się to po regeneracji wiązki , więc sprawdził bym ją jeszcze raz. Bo ktokolwiek tam zacznie zaglądać to będzie działał na ślepo
#15
Napisano 30 grudnia 2012 - 14:26
Jutro wlezę pod auto. Zobacze, co tam. A nóż widelec sam naprawię. Dzięki za zainteresowanie. Czekam na info. Pozdrawiam.
#16
Napisano 30 grudnia 2012 - 14:27
sprawdź dokładnie stan oleju na zimnej i na ciepłej skrzyni.
Przy zbyt niskim stanie u mnie zrzucał tylko na kickdown`e, dwa biegi w dół na 1 sek. Nie redukował o jeden stopień przy otwartej przepustnicy.
Przy zbyt niskim stanie u mnie zrzucał tylko na kickdown`e, dwa biegi w dół na 1 sek. Nie redukował o jeden stopień przy otwartej przepustnicy.
#17
Napisano 30 grudnia 2012 - 15:17
Stan jest taki, że do górnej kreski na bagnecie brakuje ok 1-1,5 mm.
#18
Napisano 30 grudnia 2012 - 21:31
Płyta sterująca to raz, dwa to ew. jak sądzę może być pierwsza taśma hamulcowa, jej tłok lub zabezpieczenie np.?
#19
Napisano 01 stycznia 2013 - 19:32
Użytkownik Xytras dnia 30 grudnia 2012 - 21:31 napisał
jak sądzę może być pierwsza taśma hamulcowa, jej tłok lub zabezpieczenie np.?
B2 używana jest do pierwszego biegu, potem zaciskana jest B1 i mamy bieg drugi, następnie B1 jest zwalniana i zapinane jest sprzęgło K1 - uzyskujemy trzeci bieg,
U Ciebie, jeśli brakuje dwójki, może faktycznie nie zaciskać się B1, dlatego ciągnie na jedynce.
Sprawdzić należy serwo B1, jest dostępne pod zaślepką od zewnątrz skrzyni.
#20
Napisano 01 stycznia 2013 - 22:40
Użytkownik wojtek81 dnia 01 stycznia 2013 - 19:32 napisał
Sprawdzić należy serwo B1, jest dostępne pod zaślepką od zewnątrz skrzyni.
Ok. Znalazłem sobie to. Jest tam info o tym serwie, oraz widać, gdzie ono jest. natomiast nie bardzo wiem, jak mam sprawdzić, czy pracuje ono dobrze czy nie? Albo może jak ma wyglądać, lub jak się zachowywać? I jeszcze jedno. Czy mam się przygotować, na cieknięcie/spuszczenie oleju?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Podpięty [W201/W124] Automatyczna Skrzynia Biegów- awarie i usterki |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | liroy-1 |
|
||
[w201] Skrzynia 4-ro biegowa Kick Down problem!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BonzoRulez |
|
||
[W201] zwiększone obroty na biegu jałowym - silnik M102 - 2,3 litra |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|