Właśnie 1991 już mógłby być na Lh jetronic
0
Wiązka silnika do 500sl 91r.
Rozpoczęty przez tom500sl, sty 14 2013 23:39
18 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 20 stycznia 2013 - 14:52
#12
Napisano 20 stycznia 2013 - 20:00
tak, ale w W124 i w W140
W R129 czyba dopiero od 93r.
W R129 czyba dopiero od 93r.
#14
Napisano 21 stycznia 2013 - 14:53
przeszczep ze hej
nie no, nie pokazuj takich mutantów
nie no, nie pokazuj takich mutantów
Użytkownik majsterus edytował ten post 21 stycznia 2013 - 14:54
#15
Napisano 10 lutego 2013 - 11:16
Ten z linka to nie szczep bo wszystko się pod maską zgadza, po prostu rocznikowo jest 09.1992 - 94. ale fakt...mutant
tom500sl, posprawdzaj calą elektrykę wtrysku - czujniki i podmień przekaźnik srebrny.
Samo zachowanie z ASRem sugeruje mi raczej problemy z potencjometrem ASR, to takie ustrojstwo z grubym czarnym kablem zaraz za wtryskiem (lekko z boku).
To jakby pierwowzór ASRu sterowanego przepustnicą w LH - tylko tutaj jest ten cały potencjometr podłączony do dźwigienki i wykrywając poślizg koł, przymyka przypustnicę, odcinając zupełnie niemal reakcję na pedał .
Możliwe, ze masz źle wyregulowanego lub ktos tam grzebał albo co... Generalnie ciężko sprawdzić temat ASR w KE, trzeba dokladnie zbadać całą elektrykę układu - potencjometr, czujnik pod pedałem hamulca, komp ASR, a nawet tempomat.
Wzbudzenie ASR na pracującym powoduje każde dotknięcie dźwigienki gazu - czyli tak jak przy LH, z tą ciekawostką, że przy KE pod te dźwinie podlączony jest rownież tempomat , który to jest dość awaryjnym ustrojstwem i spotkałem 2 razy sytuację, gdzie tempomat sam się wzbudzał, ruszając dźwigniami, przez co automatycznie uruchamiał tryb awaryjny ASR wtedy obroty wskakują właśnie w okolice 1000 pokombinuj w tym kierunku.
tom500sl, posprawdzaj calą elektrykę wtrysku - czujniki i podmień przekaźnik srebrny.
Samo zachowanie z ASRem sugeruje mi raczej problemy z potencjometrem ASR, to takie ustrojstwo z grubym czarnym kablem zaraz za wtryskiem (lekko z boku).
To jakby pierwowzór ASRu sterowanego przepustnicą w LH - tylko tutaj jest ten cały potencjometr podłączony do dźwigienki i wykrywając poślizg koł, przymyka przypustnicę, odcinając zupełnie niemal reakcję na pedał .
Możliwe, ze masz źle wyregulowanego lub ktos tam grzebał albo co... Generalnie ciężko sprawdzić temat ASR w KE, trzeba dokladnie zbadać całą elektrykę układu - potencjometr, czujnik pod pedałem hamulca, komp ASR, a nawet tempomat.
Wzbudzenie ASR na pracującym powoduje każde dotknięcie dźwigienki gazu - czyli tak jak przy LH, z tą ciekawostką, że przy KE pod te dźwinie podlączony jest rownież tempomat , który to jest dość awaryjnym ustrojstwem i spotkałem 2 razy sytuację, gdzie tempomat sam się wzbudzał, ruszając dźwigniami, przez co automatycznie uruchamiał tryb awaryjny ASR wtedy obroty wskakują właśnie w okolice 1000 pokombinuj w tym kierunku.
Użytkownik R129 edytował ten post 10 lutego 2013 - 11:16
#16
Napisano 10 lutego 2013 - 20:18
nie ma R129 z 1989-1992 z elektonicznym wtryskiem. Zawsze był KE. Ten złom na sprzedaż ma wstawiony nowszy motor, który ma tyle przejechane ile w ogłoszeniu, a buda...
#17
Napisano 10 lutego 2013 - 21:21
W sierpniu 92 były już wersje LH.
Fura z linka to oryginalny LH z okresu 9.92 - 12.93, a co do rocznika, to albo jest błędnie wpisany albo stoi na papierach z 90r
Fura z linka to oryginalny LH z okresu 9.92 - 12.93, a co do rocznika, to albo jest błędnie wpisany albo stoi na papierach z 90r
#18
Napisano 09 kwietnia 2015 - 09:05
Witam
W tamtym roku stalem sie szczesliwym posiadaczem sl-a R 129. Przed zima zrobilem przeglad u mechanika i wyszla do roboty przepustnica i wiazka elektryczna. Przepustnice zrobilem, wiazki natomiast nie poniewaz jak dla mnie mechanik robil sobie jaja przetrsyrzymujac auto ponad miesiac i nie potrafiac sie okreslic kiedy je dokonczy, auto wiec zabralem a teraz gdy wkoncu znow robi sie ladnie i bedzie mozna wyciagnac mieczyslawa z garazu szukam kogos kto zrobi mi ta wiazke, DOBRZE i w normalnej cenie. Szukam kogos z wojewodztwa: swietokrzyskiego, malopolskiego lub slaskiego. Pomoze ktos?
W tamtym roku stalem sie szczesliwym posiadaczem sl-a R 129. Przed zima zrobilem przeglad u mechanika i wyszla do roboty przepustnica i wiazka elektryczna. Przepustnice zrobilem, wiazki natomiast nie poniewaz jak dla mnie mechanik robil sobie jaja przetrsyrzymujac auto ponad miesiac i nie potrafiac sie okreslic kiedy je dokonczy, auto wiec zabralem a teraz gdy wkoncu znow robi sie ladnie i bedzie mozna wyciagnac mieczyslawa z garazu szukam kogos kto zrobi mi ta wiazke, DOBRZE i w normalnej cenie. Szukam kogos z wojewodztwa: swietokrzyskiego, malopolskiego lub slaskiego. Pomoze ktos?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|