Użytkownik majsterus dnia 22 listopada 2013 - 09:07 napisał
zwiększając ciśneinie można to raczej osiągnąć przez wymianę regulatora
Użytkownik Johny dnia 20 listopada 2013 - 21:44 napisał
zapewne w głównym regulatorze ciśnienia
Tak jak już pisałem. Teoretycznie myslełem nad jego ewentualną podmianą na oryginalny odpowiednik z większego silnika, ale skoro koledzy twierdzą, że w obu przypadkach regulatory są takie same i o tych samych parametrach, to pozostaje jedynie regulowany uniwersalny.
Użytkownik majsterus dnia 22 listopada 2013 - 09:07 napisał
Za ciśnienie w ukłądzie odpowiada regulator i pompa paliwa
No tak, ale wtryskiwacz i tak nie poda więcej niż jego górna granica, a zatem czy w takim razie przy standardowo zastosowanym i wyregulowanym układzie, wtryskiwacze są w stanie pod obciązeniem pracować z maksymalnym ciśnieniem otwarcia? Jeśli tak to nadal nie otrzymałem odpowiedzi na pytanie odnośnie elementów jakiej wersji silnikowej zastosować, żeby pod obciżeniem podać paliwo z większym ciśnieniem.
Odnośnie przepustnicy to już z własnego doświadczenia przekonałem się, że ma ona sporo zapasu natężenia przepływu powietrza (tym bardziej przy założeniu, że silnik raczej nigdy nie ma zostać doładowany), ale dziękuję za sugestię.
Użytkownik majsterus dnia 22 listopada 2013 - 09:07 napisał
Pokaż mi kolego podstawę, która potwierdzi to co naopisałeś. Bo ja mam podstawy matematyczne i praktyczne na to, że przybędzie. Oczywiście stosunkowo do ogólnej efektywności danej jednostki spalinowej.
P.S. Dyskusja dotyczy konkretnego zagadnienia, więc oczekiwałbym podejścia i odpowiedzi technicznych, a nie filozoficznych. Kapitał leci z mojej kieszeni, więc Panowie po co wywody nad spalaniem, sesnownością, relatywną efektywnością i opłacalnością takiego zabiegu. Jeśli wydam na to relatywnie dużo, a wywalczę np. 2 KM więcej, to jest to dla mnie gra warta świeczki. Ujeżdżajcie sobie swoje m119 lub gazujcie m104, a ujeżdżanie i wyrzucanie pieniędzy w błoto (m102) pozostawcie mnie, OK?
Jeszcze jedno tak w ramach sprostowania...na benzworld są przedstawione już zrealizowane wolnossące projekty na bazie m102, które przeganiają m104
Użytkownik Johny edytował ten post 22 listopada 2013 - 12:04