Skocz do zawartości




- - - - -

Regeneracja/wymiana wtryskiwaczy - SZCZECIN


32 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Bruce_Nolan


  • Postów: 479
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 411, 2.2CDI

Napisano 15 grudnia 2013 - 15:04

Wyświetl postUżytkownik damian89 dnia 15 grudnia 2013 - 14:22 napisał

Jeżeli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł, to jestem otwarty na wszystkie propozycje.
Warto poczytać te tamaty, do których odsyła Lord Zekanda

Wyświetl postUżytkownik damian89 dnia 15 grudnia 2013 - 14:22 napisał

Jak zakończę cały proces z czyszczeniem wtrysków (za pomocą oleju)
Olejem to możesz poprawić jedynie smarowanie (będzie ciszej), a to z czyszczeniem nie ma nic wspólnego.



#12 Offline   damian89


  • Postów: 29
  • Na forum od: 18 mar 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Ford Galaxy 1.9 TDI

Napisano 15 grudnia 2013 - 21:58

Tak, te tematy już przerobiłem, przeczytałem wszystko i zdania są podzielone, jedni mówią, że MIXOL to syf - inni, że pomaga i to bardzo, a preparatów jest milion. Sam mogę powiedzieć, że silnik troszeczkę ciszej chodzi - ale to może być tzw. efekt placebo, ja sam sobie wmawiam, że tak jest :) Spróbuje jeszcze jak radził kolega czarnylotos, wleje ten syntetyk i poczekam na efekty. Do stracenia nie mam nic, a mogę zaoszczędzić dużo pieniędzy - ale jeżeli będzie trzeba to oddam je do regeneracji, bo naczytałem się bardzo dużo negatywnych opinii na temat ''tańszych'', nowych wtryskiwaczy bosch'a - dziwnego pochodzenia, które potrafiły posypać się po 70 tyś. km.. Masakra.. Więc pozostaje tylko poeksperymentować, a nóż widelec się uda :okdouble:

#13 Offline   Bruce_Nolan


  • Postów: 479
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 411, 2.2CDI

Napisano 16 grudnia 2013 - 00:10

Wyświetl postUżytkownik damian89 dnia 15 grudnia 2013 - 21:58 napisał

a nóż widelec się uda
Uwierz mi,że się nie uda. Jak masz opcję to daj wtryskiwacze do regeneracji. Daj sobie spokój z tymi "czyścidłami"-to Ci nie pomoże, a jedynie kieszenie z kasy wyczyści. Mixol to nie syf, bo naprawdę warto w dieslu zalać baniak na pełen zbiornik raz w roku-ale tylko celem poprawy smarowania, nie czyszczenia! Wlewając cokolwiek do baku licz się z tym,że ruszasz cały szlam w układzie paliwowym i wtryskiwacze to możesz jeszcze bardziej zaje#$%

Użytkownik Bruce_Nolan edytował ten post 16 grudnia 2013 - 00:27


#14 Offline   kubikulum


  • Postów: 260
  • Na forum od: 27 cze 2010
  • Miejscowość: łódzkie
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 grudnia 2013 - 08:51

Przychylam się do powyższej opinii, niestety wlewanie mixolu czy syntetyka nic nie da na czyszczenie układu wtryskowego. Koledzy dobrze podpowiadali że obydwa środki wpływają wyłącznie na smarowanie. Dodatkowo "chodzą słuchy" że syntetyk 2T jest o tyle lepszy że spalając się z paliwem nie tworzy nagaru, który ponoć tworzy mixol. Tak czy inaczej jeżeli chcesz spróbować coś zaradzić najtańszym kosztem to zastosuj "Diesel Spulung" ok 50zł najlepiej węże paliwowe od razu z pojemnika(zasilanie i powrót).
Jeżeli chodzi o regenerację, spróbuj na pisać do kolegi Markslew posiada on nie tylko potrzebny sprzęt ale i podstawową wiedzę i umiejętności do wykonania wymiany końcówek. Myślę że zdecydowanie taniej, Warto rozejrzeć się za dobrymi końcówkami np. Monark.
p.s. Auto może chodzić głośniej po takiej operacji.

#15 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 grudnia 2013 - 10:03

Wyświetl postUżytkownik damian89 dnia 15 grudnia 2013 - 14:22 napisał

A propos, regeneracji wtrysków to w Koszalinie znalazłem Panów, którzy regenerują jeden za 150 zł
Wystarczy zmienić słowa "wymiana końcówek kosztujących góra ~60zł i regulacja ciśnienia otwarcia" na magiczne słowo "regeneracja" i się robi 150 zł.
Ja bym szukał dalej. To nie ma prawa tyle kosztować. Do całej akcji nie używa się jakiegoś nadzwyczajnego sprzętu ani materiałów kosztujących fortunę.

#16 Offline   damian89


  • Postów: 29
  • Na forum od: 18 mar 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Ford Galaxy 1.9 TDI

Napisano 16 grudnia 2013 - 12:10

Bardzo cenna uwaga XM - jednakże w Szczecinie są sami fachowcy, którzy rekomendują regenerację bądź wymianę...

#17 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 grudnia 2013 - 13:39

Ale co to znaczy "regeneracja"? Oni robią coś więcej niż zmiana końcówki i ustawienie ciśnienia? Wypytaj, ale wątpię.

#18 Offline   Bruce_Nolan


  • Postów: 479
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 411, 2.2CDI

Napisano 16 grudnia 2013 - 14:33

Wyświetl postUżytkownik XM dnia 16 grudnia 2013 - 13:39 napisał

Oni robią coś więcej niż zmiana końcówki i ustawienie ciśnienia?
Też wątpię w to. 150 PLN za sztukę to gruba zabawa...tak przypadkiem znalazłem taką firmę
http://www.xanderdie...l/index-11.html
Dla Kolegi damian89 to za daleko, ale ciekawy cennik usług mają.

#19 Offline   damian89


  • Postów: 29
  • Na forum od: 18 mar 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Ford Galaxy 1.9 TDI

Napisano 16 grudnia 2013 - 22:55

Ożesz kurdę! No gdyby takie ceny były tutaj... to już dawno byłoby po kłopocie, nie wierzę... :E

#20 Offline   tomuss1980


  • Postów: 417
  • Na forum od: 25 sty 2013
  • Miejscowość: Middle North
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2,3E USA
  • Trzeci Mercedes:W201 2,0E SPORTLINE

Napisano 17 grudnia 2013 - 20:18

Wyświetl postUżytkownik kubikulum dnia 16 grudnia 2013 - 08:51 napisał

Warto rozejrzeć się za dobrymi końcówkami np. Monark.

Nie masz pojęcia o temacie wtryskiwaczy to nie pisz. MONARK to totalny syf. Zdecydowanie najlepsze dostepne u nas w kraju koncowki to nasze krajowe Wuzetem.








Podobne tematy Zwiń