Użytkownik Piotrek 190E edytował ten post 15 grudnia 2013 - 19:00
1
Urwana śruba
Rozpoczęty przez Piotrek 190E, gru 14 2013 19:26
25 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 15 grudnia 2013 - 18:56
Również myślę że 8,8 wystarczy w zupełności a jutro będę dalej walczył z tym otworem może mi się uda go jakoś wywiercić z tym że zwykłymi wiertłami będe próbował po mikrometrze i jakoś da się radę mam przynajmniej taką nadzieję .
#22 Gość_arek92_
Napisano 15 grudnia 2013 - 19:27
nie za wysokie obroty i studź wiertło to powoli wywiercisz
#23
Napisano 15 grudnia 2013 - 21:06
Najprostrze to przewiercić i przyspwać nakrętkę. Stabilizator przykrecac śrubą, 4 lata tak jezdziłem, do wywalenia sworznia. A to że nie oryginalnie kto tam patrzy? Nie przesadzajmy i nie komplikujmy sobie życia bez sensu. Wahacze tanie jak barszcz wymienisz przy okazji, jak będzie Cię to bolało tak jak mnie .
#24
Napisano 15 grudnia 2013 - 22:26
Ale po co mam spawać nakrętkę, jak już wywiercę dziurę to wolę szpilkę wspawać , będzie to oryginalnie wyglądało i z trwałością powinno dorównać oryginałowi . Czy wahacze tanie jak barszcz hmmmmm jak dla kogo ponad 500zł za szt lemfordera . Dziadostwa się nie opłaca brać bo jeszcze dobrze się nie założy a już zepsute Ja po prostu staram się składać ten samochód z części oryginalnych a z tego co ja słyszałem to oryginały to są lemfy ze zeszlifowanymi numerami ( nie wiem czy to prawda na 100%) . Nie lubię dziadostwa po prostu , a na wymianę wahaczy nawet bym się może i pokusił gdyby nie to że nie ma grama luzu nic .
#25
Napisano 15 grudnia 2013 - 23:35
Wszystko fajnie że na orginalnych częściach ale czy ja pisałem o nowym? Kup używany, tuleje są prawie niezniszczane, zniemisz sworzeń i masz jezdzenia na kolejne 5 lat.
Byłem właśnie sprawdzic ten wahacz bo lezy pod garażem, nic nie jest przyspwane tylko przegwintowany ten zgrzany łeb - pozostałość szpilki, rób jak uważasz, Twój samochód.
Bez urazy ale szkoda pisac 3 stron na forum o taką pierdołę.
Byłem właśnie sprawdzic ten wahacz bo lezy pod garażem, nic nie jest przyspwane tylko przegwintowany ten zgrzany łeb - pozostałość szpilki, rób jak uważasz, Twój samochód.
Bez urazy ale szkoda pisac 3 stron na forum o taką pierdołę.
Użytkownik robson99 edytował ten post 15 grudnia 2013 - 23:36
#26
Napisano 16 grudnia 2013 - 11:04
Ja w używki się nie bawię szkoda czasu i pieniędzy . Już zrobiłem tą szpilkę co prawda wywiercić nie dałem rady tymi zwykłymi wiertełkami ale otwór wypaliłem następnie odciąłem tą blaszkę od mocowania przyspawałem szpilkę i dospawałem blaszkę . Szpilkę dałem o twardości 8,8. Śladu nie ma po naprawie i co najważnejsze wygląda tak jak było oryginalnie . Dzięki koledzy za pomoc a te wiertełka z węglika i tak sobie muszę kupić na pewno się przydadzą , i pomogą rozwiązać jeszcze nie jeden podobny problem .
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
śruba od elektrozaworów się ukręciła,... |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lampik |
|
|
|
śruba uchwytu drzwi - przekręcony gwint |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jimpster |
|
||
[W201] Urwana końcówka rozsuwanej anteny od radia - czym zastąpić ???? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
|
|
[W201] Urwana linka zamka maski |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
[W124] Urwana śruba pochylenia koła przód. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szarik |
|