Skocz do zawartości




- - - - -

wariator kąta zapłonu


33 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 16 stycznia 2014 - 22:10

No mój działał , nie miałem zdrowia już do tego gazu i do jego fanaberii wywaliłem go i jest baja :E Ja osobiście nie jestem zwolennikiem gazu na ale jak już to 3 albo 4 gen był zamontował . Poligon pod maską to nie dla mnie :D Dla mojej osoby liczy się niezawodność , dynamika , kultura pracy i komfort a to mi w 100% w201 zapewnia :hooray:

Użytkownik Piotrek 190E edytował ten post 16 stycznia 2014 - 22:12




#22 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 stycznia 2014 - 22:40

Wyświetl postUżytkownik Piotrek 190E dnia 16 stycznia 2014 - 19:21 napisał

Masz na gaźniku ten wehikuł ?

Wyświetl postUżytkownik Lord Zekanda dnia 16 stycznia 2014 - 11:03 napisał

Moja gaźnikowa dama
zresztą wystarczy w profil po lewej stronie spojrzeć ;) a wehikuł taki sam jak i twój tylko 4 lata starszy ;P

Wyświetl postUżytkownik Piotrek 190E dnia 16 stycznia 2014 - 22:10 napisał

No mój działał
jak sprawdzałeś?

#23 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 17 stycznia 2014 - 12:26

jak to jak ? odkręciłem ten krokowy zaślepiłem w miarę szczelnie otwór po nim odpaliłem auto przełączyłem na gaz ( była taka możliwość bo tak jak mówiłem miałem też śrubę takie 2w1 nie wiem po co to ) No i silniczek krokowy zmniejszał i zwiększał delikatnie swoją szczelinę czyli działał ;) Nie spojrzałem przyznaję się co do tego gaźnikowca :E

#24 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 stycznia 2014 - 13:25

Aaaa, myślałem że sprawdzałeś silniczek na jakimś testerze albo chociaż czy się nie zaciera
a skoro miałeś wbudowany register to trza było wkręcić trzpień silniczka i przeregulować śrubką.

#25 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 17 stycznia 2014 - 13:35

Nie nie sprawdzałem na żadnym testerze . Trzeba było może i tak ale teraz to trochę za późno , chociaż w sumie to parownik nadal mam pod maską , tylko trzeba by całą elektronikę poprowadzić na nowo i doprowadzić gaz do silnika założyć mikser itd. Dużo roboty nie ma niby , a poważnie zaczynam się zastanawiać nad gazem z powrotem bo z kasą zaczyna być lipa firmy nie ma ech szkoda gadać a na dodatek trzeba pokonywać spore dystanse ostatnio tankuje do pełna i na 2-3 dni mi wystarcza jak zaleje pod korek to do zapalenia rezerwy z 600km zrobię ale to spokojna jazda do 130 gdzieś :/ Chyba z tym gazem będę musiał się przeprosić tylko kwestia jest tego rodzaju żeby zachować tą samą kulturę pracy co na benzynie , zbliżone osiągi , i oczywiście zero strzałów . Lordzie podjął byś się tego ?
Orientowałem się to za montaż nowej instalki 3gen gaziarze chcą z 4000 - 4500 :hmm:

#26 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 stycznia 2014 - 13:59

3 generacja to moim zdaniem komplikowanie sobie życia na siłę M102 to nie japoniec z setką czujników wąchających
nawet to jakim bukietem pierdzi kierowca.
Jeśli nie usuwałeś LPG z dowodu rejestracyjnego to uruchom lub nawet kup nowy parownik i włóż BLOSa.
Wszystko znajdziesz na forum.

#27 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 17 stycznia 2014 - 14:31

3 generacja do tego silnika to idealne rowiązanie. Ale drogie. Fakt. Najepiej, najtaniej wychodzi własnie wspomniany przez Lorda Blos/ I w tym kierunku bym szedł, bo z twoich wcześniejszych wpisów wyciągam wniosek, że nie poradzisz sobie z pierwsza generacją. (2 nie biorę nawet pod uwagę, bo to śmietnik).

#28 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 17 stycznia 2014 - 14:35

Parownik lovato nówka sztuka zrobiłem na nim może z 20 km i wywaliłem gaz :E Lpg nadal jest w dowodzie. I mam 2 opcje albo postawić sobie Mercedesa w garażu na wyjazdy okazjonalne i żeby wg był i cieszył moje oko i duszę a kupić ewentulanie coś taniego żeby się tłuc po tych dziurach i żeby sól drogowa go zeżarła chyba najbardziej nadawał by się do tego passat b5 kombi w dieslu , nie są drogie a i palą nie wiele . Albo z powrotem zagazować Mercedesa , z tym że chcę zachować oryginalny wygląd pod maską także blos chyba odpada , a i tak chyba nie gwarantuje tego że nie będzie strzału żadnego . Serce by mi chyba pękło jakbym miał wyrządzić krzywdę swojej damie :pig:
Wszelkie porady odnośnie gazu mile widziane, ja mam mieszane uczucia co do pierwszej i 2 gen albo ja się nie znam i nie umiem wyregulować gazu albo on po prostu się nie nadaje do Mercedesa ( nie jestem zwolennikiem gazu)

Użytkownik Piotrek 190E edytował ten post 17 stycznia 2014 - 15:03


#29 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 stycznia 2014 - 17:52

Wiesz co kup Ty sobie corse do jeżdżenia na codzień (w cenie przyzwoitego parownika i blosu corse znajdziesz)
a ten parownik wykręć (bo też zaburza wygląd oryginału) i opchnij go komuś kto się z niego ucieszy ;)

#30 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 17 stycznia 2014 - 18:09

Mam cholerny sentyment do tego auta i po prostu najzwyczajniej w świecie mi go szkoda parownik został ponieważ gazu całkowicie nie wykluczyłem i mógłby być byle by był bezproblemowy , i silnik pracował tak jak na pb. Uwielbiam ten rondel ( obudowę filtra powietrza ) dlatego chciałbym żeby została . Może i dziwny ze mnie człowiek ale ten samochód jest dla mnie naprawdę wiele wart dlatego chcę dla niego jak najlepiej . Gdzie Ty Lordzie mieszkasz bo może bym podjechał i byś mi to elegancko poustawiał oczywiście nie za darmo :E








Podobne tematy Zwiń