Skocz do zawartości




- - - - -

wariator kąta zapłonu


33 odpowiedzi w tym temacie

#11 Gość_Arkezar_


  • Na forum od: --

Napisano 16 stycznia 2014 - 10:47

To takie spalanie powinno byc?



#12 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 stycznia 2014 - 11:03

Moja gaźnikowa dama też ma 105KM, jeżdżona w cyklu wiejskim-kilometr po piwo do sklepu,
czasem do żelaźniaka 4km, instalka 1 generacja i raz latem nawet mi się udało zejść do 11,5 litra... raz :E
Zimą nie liczę spalania bo i poco się wq.. ale o tym żeby nie ciągnął od dołu to niema mowy,
odwieś silniczek krokowy i załóż register wyreguluj to porządnie i wtedy sprawdzaj spalanie,
nie skręcaj parownika na zero bo ci pierdutnie.

#13 Gość_Arkezar_


  • Na forum od: --

Napisano 16 stycznia 2014 - 12:09

dzieki , tak zrobie , register zakładam w ktorym miejscu?

#14 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 stycznia 2014 - 17:27

W miejscu silniczka krokowego, dla pewności register to TAKIE CUŚ

#15 Gość_Arkezar_


  • Na forum od: --

Napisano 16 stycznia 2014 - 17:47

mogę potem samemu wyregulować instalcje? czy musze znowu na regulacje jechac? od czego jest to pokrętło na registerze?

#16 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 16 stycznia 2014 - 17:54

Lordzie Ty tylko gazu używasz ? Patenty masz niesamowite :E

#17 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 stycznia 2014 - 18:18

Piotrek 190E, :ugly: ale nie tylko-zeszłej zimy z 1.5 litra pb wyjeździłem :E
, możesz sam wyregulować to jest właśnie piękno śrubek,
Pokrętło służy do regulacji dawki gazu na wyższych obrotach,
poczytaj sobie KRÓTKI POEMAT NA GAZU TEMAT wersja pdf ftp://ftp.capri.pl/u..._gazu_temat.pdf
i reguluj tylko zaczynaj regulację od bogatej mieszanki bo strzeli i nieszczęście gotowe.

#18 Gość_Arkezar_


  • Na forum od: --

Napisano 16 stycznia 2014 - 18:42

Dziekuje bardzo za dokładne wytłumaczenie tematu :hooray: Ostatnie pytanie juz na ktore ciagle nie uzyskałem odpowiedzi. czyli spalanie 12l gazu w trasie przy predkości 120-130 jest normalne czy zawyżone?

#19 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 16 stycznia 2014 - 19:21

Wyświetl postUżytkownik Lord Zekanda dnia 16 stycznia 2014 - 18:18 napisał

Piotrek 190E, :ugly: ale nie tylko-zeszłej zimy z 1.5 litra pb wyjeździłem :E
, możesz sam wyregulować to jest właśnie piękno śrubek,
Pokrętło służy do regulacji dawki gazu na wyższych obrotach,
poczytaj sobie KRÓTKI POEMAT NA GAZU TEMAT wersja pdf ftp://ftp.capri.pl/u..._gazu_temat.pdf
i reguluj tylko zaczynaj regulację od bogatej mieszanki bo strzeli i nieszczęście gotowe.
Masz na gaźniku ten wehikuł ? Inne rozwiązanie na pewno by nie przeżyło takiej eksploatacji :zeby:
Śrubę mówisz, teraz tak zacząłem sobie myśleć odnośnie gazu który był w moim mercu i ja tam miałem właśnie instalkę 2generacji z tym że miałem ten silniczek krokowy od gazu , i śrubę regulującą jaki jeden element . I teraz wpadł mi do głowy pomysł że może własnie to wina tego elementu bo ja regulowałem śruba a silniczek krokowy mógł dobierać w czasie jazdy np. inne wartości niż te co ja ustawiłem śrubą . Może to był własnie sposób na moje problemy z lpg hmmmmmm :hmm:

Użytkownik Piotrek 190E edytował ten post 16 stycznia 2014 - 19:29


#20 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 16 stycznia 2014 - 22:02

W KE 2 generacja nie ma żadnego sensu. Albo 3 albo 1. Ewentualnie blos.

Piotrek 190E,spokojnie w 90% te silniczki i tak nie działają...








Podobne tematy Zwiń