To takie spalanie powinno byc?
0
wariator kąta zapłonu
Rozpoczęty przez Gość_Arkezar_, sty 13 2014 15:50
33 odpowiedzi w tym temacie
#11 Gość_Arkezar_
Napisano 16 stycznia 2014 - 10:47
#12
Napisano 16 stycznia 2014 - 11:03
Moja gaźnikowa dama też ma 105KM, jeżdżona w cyklu wiejskim-kilometr po piwo do sklepu,
czasem do żelaźniaka 4km, instalka 1 generacja i raz latem nawet mi się udało zejść do 11,5 litra... raz
Zimą nie liczę spalania bo i poco się wq.. ale o tym żeby nie ciągnął od dołu to niema mowy,
odwieś silniczek krokowy i załóż register wyreguluj to porządnie i wtedy sprawdzaj spalanie,
nie skręcaj parownika na zero bo ci pierdutnie.
czasem do żelaźniaka 4km, instalka 1 generacja i raz latem nawet mi się udało zejść do 11,5 litra... raz
Zimą nie liczę spalania bo i poco się wq.. ale o tym żeby nie ciągnął od dołu to niema mowy,
odwieś silniczek krokowy i załóż register wyreguluj to porządnie i wtedy sprawdzaj spalanie,
nie skręcaj parownika na zero bo ci pierdutnie.
#13 Gość_Arkezar_
Napisano 16 stycznia 2014 - 12:09
dzieki , tak zrobie , register zakładam w ktorym miejscu?
#15 Gość_Arkezar_
Napisano 16 stycznia 2014 - 17:47
mogę potem samemu wyregulować instalcje? czy musze znowu na regulacje jechac? od czego jest to pokrętło na registerze?
#16
Napisano 16 stycznia 2014 - 17:54
Lordzie Ty tylko gazu używasz ? Patenty masz niesamowite
#17
Napisano 16 stycznia 2014 - 18:18
Piotrek 190E, ale nie tylko-zeszłej zimy z 1.5 litra pb wyjeździłem
, możesz sam wyregulować to jest właśnie piękno śrubek,
Pokrętło służy do regulacji dawki gazu na wyższych obrotach,
poczytaj sobie KRÓTKI POEMAT NA GAZU TEMAT wersja pdf ftp://ftp.capri.pl/u..._gazu_temat.pdf
i reguluj tylko zaczynaj regulację od bogatej mieszanki bo strzeli i nieszczęście gotowe.
, możesz sam wyregulować to jest właśnie piękno śrubek,
Pokrętło służy do regulacji dawki gazu na wyższych obrotach,
poczytaj sobie KRÓTKI POEMAT NA GAZU TEMAT wersja pdf ftp://ftp.capri.pl/u..._gazu_temat.pdf
i reguluj tylko zaczynaj regulację od bogatej mieszanki bo strzeli i nieszczęście gotowe.
#18 Gość_Arkezar_
Napisano 16 stycznia 2014 - 18:42
Dziekuje bardzo za dokładne wytłumaczenie tematu Ostatnie pytanie juz na ktore ciagle nie uzyskałem odpowiedzi. czyli spalanie 12l gazu w trasie przy predkości 120-130 jest normalne czy zawyżone?
#19
Napisano 16 stycznia 2014 - 19:21
Użytkownik Lord Zekanda dnia 16 stycznia 2014 - 18:18 napisał
Piotrek 190E, ale nie tylko-zeszłej zimy z 1.5 litra pb wyjeździłem
, możesz sam wyregulować to jest właśnie piękno śrubek,
Pokrętło służy do regulacji dawki gazu na wyższych obrotach,
poczytaj sobie KRÓTKI POEMAT NA GAZU TEMAT wersja pdf ftp://ftp.capri.pl/u..._gazu_temat.pdf
i reguluj tylko zaczynaj regulację od bogatej mieszanki bo strzeli i nieszczęście gotowe.
, możesz sam wyregulować to jest właśnie piękno śrubek,
Pokrętło służy do regulacji dawki gazu na wyższych obrotach,
poczytaj sobie KRÓTKI POEMAT NA GAZU TEMAT wersja pdf ftp://ftp.capri.pl/u..._gazu_temat.pdf
i reguluj tylko zaczynaj regulację od bogatej mieszanki bo strzeli i nieszczęście gotowe.
Śrubę mówisz, teraz tak zacząłem sobie myśleć odnośnie gazu który był w moim mercu i ja tam miałem właśnie instalkę 2generacji z tym że miałem ten silniczek krokowy od gazu , i śrubę regulującą jaki jeden element . I teraz wpadł mi do głowy pomysł że może własnie to wina tego elementu bo ja regulowałem śruba a silniczek krokowy mógł dobierać w czasie jazdy np. inne wartości niż te co ja ustawiłem śrubą . Może to był własnie sposób na moje problemy z lpg hmmmmmm
Użytkownik Piotrek 190E edytował ten post 16 stycznia 2014 - 19:29
#20
Napisano 16 stycznia 2014 - 22:02
W KE 2 generacja nie ma żadnego sensu. Albo 3 albo 1. Ewentualnie blos.
Piotrek 190E,spokojnie w 90% te silniczki i tak nie działają...
Piotrek 190E,spokojnie w 90% te silniczki i tak nie działają...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Odcięcie zapłonu przez alarm? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ziomster |
|
||
[C140 / W140 6.0 V12] Problem z odcięciem zapłonu |
Mercedes S, CL i SEC | Cinek |
|
||
Koszt zapłonu m102 |
HydePark | Depsu95 |
|
||
[w201] Wymiana zapłonu z TSZ na EZL |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Grigori |
|
|
|
[W201] m102 ustawienie kopułki rozdzielacza zapłonu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | k18t |
|