[W201] m102 ustawienie kopułki rozdzielacza zapłonu
#1
Napisano 27 grudnia 2013 - 14:47
#2 Gość_arek92_
Napisano 27 grudnia 2013 - 14:58
jak nie znajdziesz znaku to wykręć świece z pierwszego cylindra i wsadź długi śrubokręt przez otwór, kręcąc ręcznie wałem wyczujesz górny martwy punkt
#3
Napisano 27 grudnia 2013 - 15:49
Użytkownik Piotrek 190E edytował ten post 27 grudnia 2013 - 15:50
#4
Napisano 27 grudnia 2013 - 15:52
O ustawienie musiałbyś się martwić przy wymianie całego aparatu zapłonowego.
#5
Napisano 27 grudnia 2013 - 16:17
Piotrek 190E, Widziałem jak mam zamontowaną kopułkę i pod nią jest element umożliwiający regulację więc nie rozumiem o co Ci chodzi.
m104, Ok, a tak z ciekawości - skąd wiadomo że obecne ustawienie jest dobre i jak ewentualnie się to ustawia?
Pozdrawiam
#6
Napisano 27 grudnia 2013 - 16:22
Element regulacyjny masz na aparacie zapłonowym, a nie na kopułce. Pozostałość po "poprzednim" systemie zapłonowym.
Silnik chodzi ok ? Tam się nic nie ustawia. Palec rozdzielacza ma trafić w opdowiednie wyjście z kopułki. Resztą zajmuje się moduł zapłonowy.
#7
Napisano 27 grudnia 2013 - 16:25
#8
Napisano 27 grudnia 2013 - 16:50
Użytkownik m104 dnia 27 grudnia 2013 - 16:22 napisał
http://img251.images...132/dsc4850.jpg
Użytkownik m104 dnia 27 grudnia 2013 - 16:22 napisał
Użytkownik Piotrek 190E dnia 27 grudnia 2013 - 16:25 napisał
#9
Napisano 27 grudnia 2013 - 16:58
#10
Napisano 27 grudnia 2013 - 17:02
Podejrzewam jednak, że owa "linijka" może być baaardzo słabo widoczna.
Poza tym ważne jest to, żeby było GMP po fazie sprężania. (chyba, że się mylę).
Co do samej kopułki to albo były różne wersje albo jest jakiś problem z komunikacją.
U mnie w M102 kopułka ma możliwość obracania na śrubach mocujących. Nie chodzi tu wcale o kręcenie
całym aparatem zapłonowym.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|