Z tego co ja wiem to w sklepach mają dwa rodzaje kopułek jedne na śruby , a drugie na takie haczyki . innych nie widziałem i w sprzedaży nie było . Kopułkę owszem możesz sobie obrócić ale tylko o 180stopni ale to nic nie zmienia akurat
2
[W201] m102 ustawienie kopułki rozdzielacza zapłonu
Rozpoczęty przez k18t, gru 27 2013 14:47
35 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 27 grudnia 2013 - 17:10
#12
Napisano 27 grudnia 2013 - 17:17
Przy okazji. U mnie jest jeszcze jedno "pokrętło" EZL Umieszczone za akumulatorem w okolicach ECU. Wie ktoś do czego to jest?
#13
Napisano 27 grudnia 2013 - 17:19
Skala jest, ale musisz przyświecić latarką, bo jest nabita na tłumiku i jest słabo widoczna.
Paluch ma tak dużą powierzchnie, że bez problemu będzie trafiał
Na aparacie jest nabita kreska, przy kole na OT palec ma być +/- w tym punkcie.
Regulacja jest na aparacie - o ile pamiętam "fasolka" i śruba ampulowa do zabezpieczenia.
Kopułka, czy to na śruby, czy na haczyki, nie jest regulowana
Paluch ma tak dużą powierzchnie, że bez problemu będzie trafiał
Na aparacie jest nabita kreska, przy kole na OT palec ma być +/- w tym punkcie.
Regulacja jest na aparacie - o ile pamiętam "fasolka" i śruba ampulowa do zabezpieczenia.
Kopułka, czy to na śruby, czy na haczyki, nie jest regulowana
#14
Napisano 27 grudnia 2013 - 17:20
Tak to jest pokrętło dla sterownika , mapy , czynności diagnostyczne , itp. Na 1 powinno być każda inna pozycja nie jest eksploatacyjna
#15
Napisano 27 grudnia 2013 - 17:22
Użytkownik m104 dnia 27 grudnia 2013 - 17:19 napisał
Skala jest, ale musisz przyświecić latarką, bo jest nabita na tłumiku i jest słabo widoczna.
Paluch ma tak dużą powierzchnie, że bez problemu będzie trafiał
Na aparacie jest nabita kreska, przy kole na OT palec ma być +/- w tym punkcie.
Regulacja jest na aparacie - o ile pamiętam "fasolka" i śruba ampulowa do zabezpieczenia.
Kopułka, czy to na śruby, czy na haczyki, nie jest regulowana
Paluch ma tak dużą powierzchnie, że bez problemu będzie trafiał
Na aparacie jest nabita kreska, przy kole na OT palec ma być +/- w tym punkcie.
Regulacja jest na aparacie - o ile pamiętam "fasolka" i śruba ampulowa do zabezpieczenia.
Kopułka, czy to na śruby, czy na haczyki, nie jest regulowana
#16
Napisano 27 grudnia 2013 - 17:24
Użytkownik Piotrek 190E dnia 27 grudnia 2013 - 17:20 napisał
Tak to jest pokrętło dla sterownika , mapy , czynności diagnostyczne , itp. Na 1 powinno być każda inna pozycja nie jest eksploatacyjna
#17
Napisano 27 grudnia 2013 - 17:40
Użytkownik m104 dnia 27 grudnia 2013 - 17:19 napisał
Skala jest, ale musisz przyświecić latarką, bo jest nabita na tłumiku i jest słabo widoczna.
Paluch ma tak dużą powierzchnie, że bez problemu będzie trafiał
Na aparacie jest nabita kreska, przy kole na OT palec ma być +/- w tym punkcie.
Regulacja jest na aparacie - o ile pamiętam "fasolka" i śruba ampulowa do zabezpieczenia.
Kopułka, czy to na śruby, czy na haczyki, nie jest regulowana
Paluch ma tak dużą powierzchnie, że bez problemu będzie trafiał
Na aparacie jest nabita kreska, przy kole na OT palec ma być +/- w tym punkcie.
Regulacja jest na aparacie - o ile pamiętam "fasolka" i śruba ampulowa do zabezpieczenia.
Kopułka, czy to na śruby, czy na haczyki, nie jest regulowana
Czyli potwierdza się to co napisałem w pierwszym poście: wał ustawić na GMP a palec na znak na aparacie zapłonowym (czyli na wypustkę pierwszego cylindra na kopułce). Tylko jeszcze bym prosił o wyjaśnienie co to jest ta "fasolka"?
#19
Napisano 27 grudnia 2013 - 18:07
k18t z tym tłokiem w cylindrze nr 1 ,to się ustawia zapłon ,a kopułkę tak jak koledzy wyżej pisali ,nie kombinuj
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|