W przypływie wolnego czasu udało mi się zdiagnozować przyczynę świrowania ADSu w moim samochodzie zaprezentuję to materiałem filmowym bo tak jest dużo łatwiej
https://youtu.be/Tiq1ScO4b5k
Na koniec rozebrałem na kawałki swój czujnik i wylał się jakiś tłusty płyn i to już raczej nie jest naprawialne muszę zaopatrzyć się w czujnik i wszytko powinno wrócić do normy. Ciekawostka jest taka że ten czujnik nowy kosztuje 3100zł i pod tym samym numerem występuje w dwóch różnych formach 1) aluminiowej 2)plastikowej. Ja pójdę drogą elementów używanych, a dostępny wariant jest plastikowy np tu
http://allegro.pl/cz...0.html#imglayer
6
[W140] Kubasz 600SEL '93
Rozpoczęty przez Kubasz, mar 24 2014 09:27
458 odpowiedzi w tym temacie
#411
Napisano 13 czerwca 2016 - 11:09
#412
Napisano 13 czerwca 2016 - 20:05
Różnica w cenie spora 😜
#413
Napisano 16 czerwca 2016 - 17:33
W cenie duża, a w działaniu żadna Czujnik już na samochodzie i wszystko działa jak trzeba Teraz tylko mycie i w sobotę do Serocka
#414
Napisano 13 lipca 2016 - 01:07
Piękna fura ładnie się prezentuje Hehe
Aż miło się patrzy na takie .
Na zdjęciach wygląda super a ciekaw jak na żywo
Pozdrawiam
Aż miło się patrzy na takie .
Na zdjęciach wygląda super a ciekaw jak na żywo
Pozdrawiam
#415
Napisano 18 sierpnia 2016 - 12:20
No Kubasz przestudiowałem temat od początku, piekną masz ta 600.
Widać pedantyczne podejście do auta.
Ja za moja nie mam nawet czasu się zabrać
W tym roku też jakiś wypad nad morze ?
Pozdrawiam
Widać pedantyczne podejście do auta.
Ja za moja nie mam nawet czasu się zabrać
W tym roku też jakiś wypad nad morze ?
Pozdrawiam
#416
Napisano 19 sierpnia 2016 - 17:22
Cześć Paweł
dzięki wybieram się 30 września na zlot do Zakopca więc kilka rzeczy jeszcze będzie zrobione. Aktualnie skórki podlegają czyszczeniu i klosze lamp przednich wylatują na polerowanie
Niestety zauważyłem że niedawno odrestaurowane felgi już gdzieś zadrapałem
Nad morzem już byłem ale nie odzywałem się bo poleciałem moją nową zabawką, a nie 600tką.
dzięki wybieram się 30 września na zlot do Zakopca więc kilka rzeczy jeszcze będzie zrobione. Aktualnie skórki podlegają czyszczeniu i klosze lamp przednich wylatują na polerowanie
Niestety zauważyłem że niedawno odrestaurowane felgi już gdzieś zadrapałem
Nad morzem już byłem ale nie odzywałem się bo poleciałem moją nową zabawką, a nie 600tką.
#417
Napisano 10 września 2016 - 14:12
Witam wszyskich
dawno się nie odzywałem bo bryka stała pod pokrowcem ale wreszcie coś się ruszyło Wpadły nowe klosze przednich lamp. Przygoda z kloszami zaczęła się od tego że jeden klosz pękł brzydko. Dokupiłem sobie używany ale oczywiście odcień czy coś tam był nie taki (tak mówiła moja żona) no i padła decyzja że nowe mają być Oprócz tego oczywiście 20 lat opryskiwania kloszy kamyczkami też przyczyniło się do tej decyzji
Stare klosz
Nowe cudeńka
Ciekawa sprawa jest że nówki nie są już Boschowe tylko AL (Automotive Lightning). Ta firma robi również halogeny do nowych klas B, CLS, E, ML i jeszcze jakiś innych modeli
Dodatkowo poćwiczyłem ostatnio polerowanie szkła na halogenach z drugiego mercedesa o którego dbam
Procedura dałaby dobry skutek na szkłach lamp w W140/W124 ale szlifowanie tak dużego szkła może skończyć się pęknięciem
Przed
Po szlifowaniu papierem ściernym na sucho
Po polerowaniu tlenkiem ceru/efekt końcowy
Na samochodzie
dawno się nie odzywałem bo bryka stała pod pokrowcem ale wreszcie coś się ruszyło Wpadły nowe klosze przednich lamp. Przygoda z kloszami zaczęła się od tego że jeden klosz pękł brzydko. Dokupiłem sobie używany ale oczywiście odcień czy coś tam był nie taki (tak mówiła moja żona) no i padła decyzja że nowe mają być Oprócz tego oczywiście 20 lat opryskiwania kloszy kamyczkami też przyczyniło się do tej decyzji
Stare klosz
Nowe cudeńka
Ciekawa sprawa jest że nówki nie są już Boschowe tylko AL (Automotive Lightning). Ta firma robi również halogeny do nowych klas B, CLS, E, ML i jeszcze jakiś innych modeli
Dodatkowo poćwiczyłem ostatnio polerowanie szkła na halogenach z drugiego mercedesa o którego dbam
Procedura dałaby dobry skutek na szkłach lamp w W140/W124 ale szlifowanie tak dużego szkła może skończyć się pęknięciem
Przed
Po szlifowaniu papierem ściernym na sucho
Po polerowaniu tlenkiem ceru/efekt końcowy
Na samochodzie
#418
Napisano 10 września 2016 - 17:04
Użytkownik Kubasz dnia 10 września 2016 - 14:12 napisał
Dokupiłem sobie używany ale oczywiście odcień czy coś tam był nie taki (tak mówiła moja żona) no i padła decyzja że nowe mają być
Użytkownik Kubasz dnia 10 września 2016 - 14:12 napisał
Ciekawa sprawa jest że nówki nie są już Boschowe tylko AL (Automotive Lightning). Ta firma robi również halogeny do nowych klas B, CLS, E, ML i jeszcze jakiś innych modeli
#419
Napisano 14 września 2016 - 09:42
AL sa od bardzo dawna; w moim samochodzie juz kilkanascie lat temu byl zalozony jeden migacz pomaranczowy AL. niczym sie nie rozni, oprocz wytloczki AL zamiast BOSCH
#420
Napisano 14 września 2016 - 09:44
Moje klosze z tego co pamiętam są z 2011 roku i jest to jeszcze BOSCH.Może mają wymieszane na magazynach.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Impex 600SEL 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | impex |
|
||
[W140] 600SEL - droga do perfekcji |
Mercedes S, CL i SEC | Kubasz |
|
|
|
OT wydzielone z [W140] Impex 600SEL 1992 |
HydePark | majsterus |
|
||
600SEL kilka pytań |
Mercedes S, CL i SEC | impex |
|
|
|
Top Gear Brabus 600SEL 7.3-48 V12 and SLK 6.5 V8 |
Media - Audio, Video, Jpg | Piotrek124 |
|