Skocz do zawartości




* * * * - 1 głosy

[W201] Wasze wyniki


107 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   mixx


  • Postów: 483
  • Na forum od: 07 sty 2014
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0E 122KM 1991r.

Napisano 18 kwietnia 2014 - 08:48

u mnie (2.0 KE) standard chyba:
miasto - 15-17l LPG przy "ciężkiej nodze";
trasa - ok. 11-12l LPG tak do 140 km/h
o benzynie nie wypowiadam się, bo tankuję ok. 25l co dwa miesiące i na rozruchy wystarcza
instalacja LPG najzwyklejsza - parownik Lovato i gaz doprowadzony nad klapę spiętrzającą; wyjęty silnik krokowy (czy coś podobnego) z dolotu gazu, bo "dostawał kota"; wstawiona w to miejsce złączka ze śrubą regulacyjną (bierze, ile chce)

Użytkownik mixx edytował ten post 18 kwietnia 2014 - 08:51




#12 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 18 kwietnia 2014 - 09:18

u mnie ostatnio jeżdżąc do roboty(miasto) wyszło spalanie 8.89L na 100km na benzyny oczywiście ,w trasie 6.6L na100 km.
MERCEDES W201 1.8E

Użytkownik melfio1 edytował ten post 18 kwietnia 2014 - 09:19


#13 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 18 kwietnia 2014 - 09:18

Dużo troszke jak na dwu litrówe, aczkolwiek zależy czy ciężka noga - to bardzo ciężka noga cały czas :P
ale tak o, żeby komuś dać jakiś punkt odniesienia
we fiacie bravo 1.6 16v po lekkich modach, taka moja "zabawka" której się nie oszczędzało, ssała góra 14 litrów
ale pedał w podłodze, a obroty były często 4000-6200 i nie mówie tu tylko o startowaniu, tylko cały czas rura !
instalka 2 gen z czego wywalonu krokowiec i wsadzony oczywiście register.

#14 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 18 kwietnia 2014 - 16:31

a umnie jak widać...

#15 Offline   Mastur


  • Postów: 180
  • Na forum od: 11 sty 2012
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 18 kwietnia 2014 - 19:31

Wyświetl postUżytkownik nicu89 dnia 18 kwietnia 2014 - 10:38 napisał

Jeździłem takim w palio weekend i na gazie nie udało się zejść w mieście poniżej 9L i to tak wachlując biegami żeby od świateł do świateł jak najmniej się zatrzymywać i bez dynamicznego przyspieszania.

Dynamiczne przyspieszanie wpływa na spadek spalania, przepustnica nie dusi silnika, krócej jedzie się na niskich biegach, na których spalanie jest wysokie. Nie patrzcie na ekonomizer w MB.

#16 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 18 kwietnia 2014 - 22:12

ja jestem w stanie zejśc do 10l/100 na trasie przy bardzo spokojnej jeździe silnik 4,2 buda W124...a przy ciężkiej girze 30l....i co to za porównania.....jak w reklamie radiowej citana.... kuźwa zeżre tyle ile wlejesz.



aaaa dla kolegi wyżej.....płaczę...a łzy kapią mi na wycieraczkę.....oj rzęsiste łzy...gdy stoję w korku......

Użytkownik majsterus edytował ten post 18 kwietnia 2014 - 22:14


#17 Offline   Zielonalatarnia


  • Postów: 101
  • Na forum od: 14 lut 2014
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 18 kwietnia 2014 - 22:46

Czytam wasze posty z wynikami i zaczynam się zastanawiać coraz bardziej czy instalacja gazowa w gwiazdeczce ma w ogóle racje bytu z punktu widzenia ekonomicznego. Pomijam fakt ciągłych problemów typu strzały , nierówna praca i mułowaty zdławiony silnik. Ale czy spalanie 18l w mieście LPG jest w ogóle opłacalne w porównaniu do 10-11l Pb? Poważne pytanie czy 10 zł warte jest ciągłych problemów i katowania silnika

PS. Poco w ogole się kłócicie? Każda strona ma swoje zdanie i dobrze, legenda głosi że kiedyś z internetowej kłótni wynikło coś konstruktywnego, wszyscy się pogodzili i żyli długo i szczęśliwie :E

Użytkownik Zielonalatarnia edytował ten post 18 kwietnia 2014 - 23:12


#18 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 kwietnia 2014 - 01:00

Wyświetl postUżytkownik Zielonalatarnia dnia 18 kwietnia 2014 - 22:46 napisał

wszyscy się pogodzili
prawie bez pomocy :baseball: :E

#19 Offline   mixx


  • Postów: 483
  • Na forum od: 07 sty 2014
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0E 122KM 1991r.

Napisano 19 kwietnia 2014 - 08:39

Wyświetl postUżytkownik Zielonalatarnia dnia 18 kwietnia 2014 - 22:46 napisał

Ale czy spalanie 18l w mieście LPG jest w ogóle opłacalne w porównaniu do 10-11l Pb?
kolego - jakim cudem chcesz osiągnąć taki wynik spalania benzyny w jeździe miejskiej? chyba, że będziesz poruszał się jak przysłowiowy emeryt w kapeluszu z fiata czy wartburga; różnica w spalaniu bierze się przede wszystkim z częstego ruszania z miejsca oraz stania z włączonym silnikiem - przed światłami lub w korkach; na trasie ruszasz raz i tylko dotykasz pedału gazu na płaskim, rozpędzając się nieco przed wzniesieniami i hamując silnikiem podczas zjeżdżania z nich; nie ma takiej możliwości, abyś przy w miarę dynamicznej jeździe po mieście miał zużycie benzyny rzędu 10-11L/100km (ruszanie co pół kilometra albo i częściej); jak wspominałem już mam ciężką nogę i często dochodzę do 5 tys obrotów, zwłaszcza na drugim biegu i jak nie przekraczam tych 15-17l LPG to jestem zadowolony; przy benzynie na pewno bym tak nie przyciskał raczej (pochwała dla MB za dobranie przełożeń w skrzyni biegów - czasami w jakimś fordzie czy innym oplu kierowca "wachluje tym drążkiem" jak żongler :/ - zaczyna "4", a ja dopiero kończę "2" :mrgreen: )
co do strzałów i zmulenia silnika - jak jest wszystko o.k., to nic nie strzela; podstawa to wzorowy stan kopułki, palca, przewodów i świec oraz poprawnie wyregulowany na benzynie KE; nie znam się na tych "generacjach" instalacji LPG, ale najprawdopodobniej mam pierwszą i jak jest wszystko dobrze, to silnik pracuje równo na wolnych obrotach i nie ma zbyt dużej różnicy w przyspieszaniu między LPG a pb;

wszystkiego dobrego i dużo zadowolenia z użytkowania naszych "gwiazd"

Użytkownik mixx edytował ten post 19 kwietnia 2014 - 08:42


#20 Offline   Mastur


  • Postów: 180
  • Na forum od: 11 sty 2012
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 kwietnia 2014 - 10:09

Miasto miastu nierówne. Jeden przejedzie całe miasto ze śr. prędkością 70km\h, a drugi samego stania na światłach bedzie miał 3 godziny na 100km, co daje +4l jakieś.








Podobne tematy Zwiń