Użytkownik nicu89 dnia 07 kwietnia 2014 - 22:15 napisał
Reduktor zregenerowany, cała elektronika jednak działa, auto niby wyregulowane ale dopiero po regulacji potencjometru na gazie chodzi dobrze przy jeździe po mieście. Trzyma obroty, nie przygasa itd. Zauważyłem że przy jeździe po trasie(80-110km/h) jak musiałem się zatrzymać do zera albo do 10km/h to gaśnie. Po mieście jeżdżę hamuje i ruszam co chwile i nie przygasa nawet a jak jadę w trasie to po hamowaniu do zera lub bardzo malej prędkości gaśnie. Pojadę jeszcze raz na dokładną regulacje LPG po dokładnym wyregulowaniu potencjometru i zobaczę czy się poprawi a tak to ktoś ma jakiś pomysł dlaczemu tak się dzieje?
Przy instalacji podciśnieniowej tak bywa. Silnik jest niejako "zdmuchiwany" zbyt dużym pędem powietrza. Nie wiem jak to jest w W201, ale popatrz, czy nie da się tak ustawić wlotu powietrza
do silnika, żeby nie było ono "wciskane" do dolotu prędkością samochodu, tylko np. dolot ustawiony pod kątem 90 stopni względem kierunku jazdy. Powinno pomóc. No i oczywiście, tak jak uczą na
kursach na PJ, sprzęgło wciskamy dopiero w ostatniej fazie hamowania