Skocz do zawartości




* * * * * 1 głosy

Kolejny watek w E220 zawor regeneracyjny


22 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   yasieq


  • Postów: 29
  • Na forum od: 16 wrz 2013
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:volvo 240

Napisano 16 czerwca 2014 - 10:10

Na benzynie zostaje tylko 30



#22 Offline   yasieq


  • Postów: 29
  • Na forum od: 16 wrz 2013
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:volvo 240

Napisano 16 czerwca 2014 - 14:50

Wiec tak..na gazie wraca 13 i 30 a na benzynie 30 . Jednoczesnie obiektywnie oceniajac palpitacje na benzynie tez wystepuja ale sa prawie nieodczuwalne mniej wiecej 20% tego co na gazie

#23 Offline   tmajer


  • Postów: 95
  • Na forum od: 01 lis 2013
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Subaru Forester GX 1998 LPG

Napisano 16 czerwca 2014 - 20:16

Wyświetl postUżytkownik yasieq dnia 16 czerwca 2014 - 14:50 napisał

Wiec tak..na gazie wraca 13 i 30 a na benzynie 30 . Jednoczesnie obiektywnie oceniajac palpitacje na benzynie tez wystepuja ale sa prawie nieodczuwalne mniej wiecej 20% tego co na gazie

Hmmmm.
Czyli LPG jest jednak niedoregulowane w jakiś sposób.
A palpitacje na benzynie dość jednoznacznie wskazują na niedomagania układu zapłonowego.

Jedno może wynikać z drugiego, tzn jak jest kiepska iskra, to nie zawsze występuje zapłon mieszanki i stąd te drgawki i komunikat o składzie mieszanki.

Nie wiem jak wygląda układ zapłonowy w M111 ale jeżeli taki sam jak u mnie, to zapraszam, możemy na próbę przełożyć kable/cewki WN








Podobne tematy Zwiń