Nawet żeby dodać głupi podtlenek azotu to potrzeba poważnie zmodernizować układ zapłonowy. Inaczej silnik padnie szybko.
Butla z tlenem z reduktorem chyba 2 litrowa to około 50pln napełnienie(mówię o takiej medycznej). Kaucja nie pamiętam ile - ale oddają.
Nie pakować za przepustnicę tylko normalnie wolny wypływ przed przepustnica. To trochę pomoże - szczególnie jak się podepnie elektrozawór pod wyłącznik kick off - wtedy mamy trochę więcej ciągu przy przyspieszaniu. Tylko oprócz o2 będzie podać jeszcze trochę więcej paliwa - do tego potrzeba trochę zmodyfikować sterownik silnika.
To według mnie jest najtańszy tuning m102 - ale wymaga własnej pracy i to sporo.
1
[w201] 2.0 kompressor
Rozpoczęty przez Krawol91, cze 04 2014 11:24
81 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 06 czerwca 2014 - 03:40
#12
Napisano 08 czerwca 2014 - 09:25
Autor chyba podziękował za mody..
po co i w jaki sposób modyfikować sterownik silnika hmmm ?
po co i w jaki sposób modyfikować sterownik silnika hmmm ?
#13
Napisano 09 czerwca 2014 - 04:51
Wiele pomysłów umiera jak faktycznie trzeba wyciągnąć portfel.
Modyfikować aby podlać troszeczkę paliwa do tego dodatkowego tlenu. A i zapłon zdało by się troszeczkę przestawić.
Modyfikować aby podlać troszeczkę paliwa do tego dodatkowego tlenu. A i zapłon zdało by się troszeczkę przestawić.
#14
Napisano 14 czerwca 2014 - 16:52
kompressor da mu to co chce osiągnąć, ale portfel nie daje mu osiągnąć kompressora
tak to już jest z tuningiem, że trzeba wyłożyć kase, która się nie zwróci i tylko przyrządzi problem przy sprzedazy auta.
tak to już jest z tuningiem, że trzeba wyłożyć kase, która się nie zwróci i tylko przyrządzi problem przy sprzedazy auta.
#15
Napisano 15 czerwca 2014 - 18:17
Generalnie smochód praktycznie służy do jazdy na codzień i na trasy.
Rodzynek nie rodzynek, to moje drugie 190 i jest napewno troche do zrobienia.
Niestety od kiedy go kupiłem automat przymulił, opóźnienie w zminie biegów się zwiększyło do tego przestał tak "dynamicznie".
Pomysł nie tyle umarł co został wstrzymany. Po przeczytaniu postów postanowiłem narazie doprowadzić samochód do takiego stanu jakiego oczekuje od klasyka, czyli najpierw blacha, lakier, jakieś smaczki i dopieszcze ten egzemplarz a wtedy pomyśle o większym bracie w124 z jakimś 3.0 lub 3.0 diesel z turbo do latania boczkiem.
W takim przypadku pytanie z innej beczki, wyżej wymienione objawy, czyli zamulenie znaczne skrzyni, spadek mocy, co zrobić żeby ten defekt zmniejszyć, powrócić do stanu poprzedniego, wkońcu 118 km to też na jazde po mieście nie mało. Poprzednio miałem Astra II 1.4 i była dynmiczniejsza a waga praktycznie taka sama...
Rodzynek nie rodzynek, to moje drugie 190 i jest napewno troche do zrobienia.
Niestety od kiedy go kupiłem automat przymulił, opóźnienie w zminie biegów się zwiększyło do tego przestał tak "dynamicznie".
Pomysł nie tyle umarł co został wstrzymany. Po przeczytaniu postów postanowiłem narazie doprowadzić samochód do takiego stanu jakiego oczekuje od klasyka, czyli najpierw blacha, lakier, jakieś smaczki i dopieszcze ten egzemplarz a wtedy pomyśle o większym bracie w124 z jakimś 3.0 lub 3.0 diesel z turbo do latania boczkiem.
W takim przypadku pytanie z innej beczki, wyżej wymienione objawy, czyli zamulenie znaczne skrzyni, spadek mocy, co zrobić żeby ten defekt zmniejszyć, powrócić do stanu poprzedniego, wkońcu 118 km to też na jazde po mieście nie mało. Poprzednio miałem Astra II 1.4 i była dynmiczniejsza a waga praktycznie taka sama...
#16
Napisano 15 czerwca 2014 - 22:04
Szit ... a myślałem, że ktoś odwali za mnie czarną robotę , a ja zerżnę z gotowca
#18
Napisano 16 czerwca 2014 - 02:04
Tak apropo's.
Oglądając w201 m102 z turbo na jednym z filmów rzucił mi się chyba fabryczny kolektor wydechowy od diesela z turbo.
Faktycznie om602 (może to było z vito) będzie pasować i rozstawem i bezpośrednio na śruby?
Na all.o na zdjęciach silników i kolektorów słabo widać.
Ktoś ma taki żeby porównać?
Oglądając w201 m102 z turbo na jednym z filmów rzucił mi się chyba fabryczny kolektor wydechowy od diesela z turbo.
Faktycznie om602 (może to było z vito) będzie pasować i rozstawem i bezpośrednio na śruby?
Na all.o na zdjęciach silników i kolektorów słabo widać.
Ktoś ma taki żeby porównać?
#19
Napisano 16 czerwca 2014 - 06:52
Użytkownik Krawol91 dnia 15 czerwca 2014 - 18:17 napisał
Niestety od kiedy go kupiłem automat przymulił, opóźnienie w zminie biegów się zwiększyło do tego przestał tak "dynamicznie".
Skoro widzisz pogorszenie pracy skrzyni biegów, to po co się nią zająć i naprawić?
Lepiej wstawić większy motor.
Tylko pamiętaj, że jak skrzynia będzie się już maksymalnie ślizgać, to i V8 nie pomoże - nie pojedziesz.
#20
Napisano 16 czerwca 2014 - 07:10
Co do automatów zagadnij nawet na pw. do użytkownika "m104" który jest w tym mistrzem.
Jeżeli silnik muli to trzeba zerknac pod maske... może zaczeło się dziać coś niepokojącego ? obroty faluja, gasnie, dusi się, łyka olej, wode.. no wiesz 2.0 na automacie do setki robi 12-13 sekund ?(w sumie to dokładnie nie wiem : D) nie jest to król na światlach, ale powinno wystarczyć do normalnej jazdy..
Jeżeli silnik muli to trzeba zerknac pod maske... może zaczeło się dziać coś niepokojącego ? obroty faluja, gasnie, dusi się, łyka olej, wode.. no wiesz 2.0 na automacie do setki robi 12-13 sekund ?(w sumie to dokładnie nie wiem : D) nie jest to król na światlach, ale powinno wystarczyć do normalnej jazdy..
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 2.3 Coupe / Swap 2.3 Kompressor,, 722.6, customowe wnętrze |
Modyfikacje,Tuning | dvjcodec |
|
||
[201] Mercedes 190 2.3 Kompressor SWAP |
Modyfikacje,Tuning | godzix |
|
|
|
W202 w201 schematy instalacji silnikowej m111 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Moz |
|
|
|
[W201] M102 Swap silnika M111 Kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Sysy95 |
|