A no to sory.Korektor przestawiony na S.Da mi to coś do spalania?
0
MB 190E 2.0 Spalanie lpg 18-20l
Rozpoczęty przez Merc190E, cze 04 2014 19:19
79 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 19 czerwca 2014 - 14:07
#52
Napisano 19 czerwca 2014 - 17:21
Do spalania to może nie odczujesz ale silnik będzie pracował lepiej na LPG i wyregulować będzie go łatwiej.
#53
Napisano 19 czerwca 2014 - 20:17
Wcześniej miałem pomiędzy N a S na 4
#54
Napisano 19 czerwca 2014 - 21:51
Aparat ma być ustawiony tak żeby "trafiał" w kable - czyli jak Ci auto chodzi, to tak jest ustawiony.
Korektor na S bardziej wychilił zapłon, niż 4.
Da ci pewnie to, że mieszanką która została zassana do komory spalania, zostanie spalona w większej jej części w odpowiedniejszym momencie - czyli wykorzystasz kaloryczność gazu.
Silnik powinien lepiej pracować - szybciej przyśpieszać - właśnie przez lepsze zapalenie mieszanki.
Osobiście nie testowałem większego wychylenia zapłonu do lpg.
Jak auto się zachowuje z registrem ?
Korektor na S bardziej wychilił zapłon, niż 4.
Da ci pewnie to, że mieszanką która została zassana do komory spalania, zostanie spalona w większej jej części w odpowiedniejszym momencie - czyli wykorzystasz kaloryczność gazu.
Silnik powinien lepiej pracować - szybciej przyśpieszać - właśnie przez lepsze zapalenie mieszanki.
Osobiście nie testowałem większego wychylenia zapłonu do lpg.
Jak auto się zachowuje z registrem ?
#55
Napisano 20 czerwca 2014 - 07:35
Mam od 3 tysi odkręcone 1,5 obrotu i wkręca się na obroty jak ta lala.Kołami mieli cały czas przy małym gazie więc "Szatan" Ciekawe jak spalanie
#56
Napisano 20 czerwca 2014 - 09:38
Mój też po kupnie miał kopyto na LPG, mielił bez mocnego dodawania gazu, fakt spalał dużo i w taki sposób łącznik wału i tłumik drgań wykończyłem. Za bardzo go testowałem;p
#57
Napisano 20 czerwca 2014 - 11:28
Panowie.Ale wątpie żeby to coś dało.Bo zaraz przy krokowcu miałem śrubę to przeciesz ona trochę zmniejszała przepływ gazu i nie chce mi się wierzyć w to,że krokowiec by ją podnosił jakoś.Już sam nie wiem
Nicu i co zrobiłeś na to spalanie w swoim?
PS;Ile ci spala?
Nicu i co zrobiłeś na to spalanie w swoim?
PS;Ile ci spala?
Użytkownik Merc190E edytował ten post 20 czerwca 2014 - 11:28
#58
Napisano 20 czerwca 2014 - 12:32
także tego....Zabrakło mi dzisiaj gazu.Miałem 20l w zbiorniku i zrobione 105km....Porażka.Co teraz z tym działac.Może z tym wychyleniem membran czy coś tam spróbować?
#59
Napisano 20 czerwca 2014 - 19:32
Krokowiec regulował przepływ trzpieniem ale śruba i tak to redukowała że mieszanka zmieniała się bardzo mało. Regulacja to nie tylko skręcenie śruby na wężu LPG. Sprawdź czy nie masz nieszczelności gdzieś, może gaz ucieka, może elektrozawory się nie domykają po zgaszeniu silnika. Jaki masz reduktor? Sprawdź czy membrany są twarde. U mnie duże spalanie to padnięty reduktor był, membrany były twarde i regulacja nie dawała dużo bo i tak podawał bardzo dużo LPG. Skręcanie śrubą powodowało tylko to że na jałowych kulał strasznie.
#60
Napisano 20 czerwca 2014 - 20:27
jak wyliczyłeś że było 20l ?
jak cały czas ostro deptałeś to pod 15 może śmiało podejść.
Albo nieszczelność gdzieś, albo reduktor mówi już dobranoc..
rozbierz ke jeta, obejrzyj dokładnie kalosz, wszystkie przewody równierz..
regulowałeś wcześniej reduktor ?
póki co, możesz przytkać rure dolotową od filtra powietrza i wtedy skręcić gaz.. ale trzeba by było się zastanowić nad reduktorem 140hp. diagnozowanie i naprawy przez internet też nie są proste ..
jak auto na benzynie jeździ ? falują obroty ? trudności z odpaleniem ? przygasa?
jak cały czas ostro deptałeś to pod 15 może śmiało podejść.
Albo nieszczelność gdzieś, albo reduktor mówi już dobranoc..
rozbierz ke jeta, obejrzyj dokładnie kalosz, wszystkie przewody równierz..
regulowałeś wcześniej reduktor ?
póki co, możesz przytkać rure dolotową od filtra powietrza i wtedy skręcić gaz.. ale trzeba by było się zastanowić nad reduktorem 140hp. diagnozowanie i naprawy przez internet też nie są proste ..
jak auto na benzynie jeździ ? falują obroty ? trudności z odpaleniem ? przygasa?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W201 190e pali jak smok |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jarek2203 |
|
||
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
Wycena Mercedes Benz 190e 201 |
HydePark | octawius1 |
|
||
W124 2.0 m111 Czyszczenie wtryskiwaczy lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|