W124 2.5 Turbo Diesel Drgania karoserii
#1
Napisano 01 listopada 2014 - 09:25
#2
Napisano 01 listopada 2014 - 20:47
Drga Ci w całym zakresie prędkości/obrotów podczas tego przyspieszania na tych biegach? Czy tylko np. na początku, a jak wskoczą np. pow. 2000 to jest ok? U mnie też niby drga nieco i też mam grubo ponad 700 kkm, ale ja uważam, że w tym wieku i z takim przebiegiem to już norma
Co do jeszcze tych poduszek, jak odpalisz na zimnym drga Ci kierownica?
Użytkownik jaszek7777 edytował ten post 01 listopada 2014 - 20:48
#3
Napisano 01 listopada 2014 - 23:35
#4
Napisano 02 listopada 2014 - 08:13
Użytkownik jaszek7777 dnia 01 listopada 2014 - 20:47 napisał
Nie przygladalem sie za mocno kierownicy ale jakby mocno drgala to bym to czuł wiec jest chyba w normie
Użytkownik markslew dnia 01 listopada 2014 - 23:35 napisał
Delikatnie telepie na luzie jak jest rozgrzany..Ale z tym to jest niezla historia opowiem od poczatku, moje auto jest garazowane i praktycznie codziennie odpalane i zawsze te objawy sa standardowe czyli drgania ale tydzien temu w weekend stalo dwa dni pod blokiem i w poniedzialek rano jak byly przymrozki odpalilem to myslalem ze buda sie rozleci byly takie mocne telepanie na wolnych obrotach ze masakra ale jak dodalem lekko gazu to bylo OK jak puscilem znow drgania a wydaje mi sie ze silnik pracował równo no i po kilku minutach jazdy stopniowo drgania zeszly do standardu i potem caly tydzien byl garazowany i odpalal normalnie. I teraz pytanie czy jak stal dwa dni na zimnie to te poduszki olejowe cos sie zastały i byly takie efekty bo ja juz głupieje;/;/;
#5
Napisano 02 listopada 2014 - 08:55
#6
Napisano 02 listopada 2014 - 08:56
(...)to widac taki dymek niebieskawy(...)
Niespalone paliwo to bardziej siwy. śmierdzi to bardziej jak niespalone paliwo, czy niespalony olej?
Użytkownik jaszek7777 edytował ten post 02 listopada 2014 - 08:57
#7
Napisano 02 listopada 2014 - 09:43
Użytkownik StaS dnia 02 listopada 2014 - 08:55 napisał
To chyba sprobuje te poduszki w ciemno bo dosyc łatwa wymiana zwłaszcza ze tej pod turbiną jakby sie bardzo delikatnie swiecilo jakby sie cos z niej wylatywało:)
Użytkownik jaszek7777 dnia 02 listopada 2014 - 08:56 napisał
(...)to widac taki dymek niebieskawy(...)
Niespalone paliwo to bardziej siwy. śmierdzi to bardziej jak niespalone paliwo, czy niespalony olej?
Kompresja nie mierzona ale poprzedniej zimy stał na dworzu przy -18 i palił od strzała i chodził równo wiec to wykluczam, co do oleju to od wymiany do wymiany nie dolewam ale cos bierze pewnie turbina troszke i uszczelniaczami zaworowymi bo jak postoi rozgrzany na wolnych obrotach z 2 min i dodam gazu to pusci dymka ale potem to juz nie:) co do koloru na wolnych obrotach tomozei taki siwy bo jak sie nachyle na rura wydechowa to czuc paliwo i szczypie w oczy:)) moze tez telepac przez wtryski ktore pewnie leją moj ma przebieg ok 700-750tys sprawdzone w serwisie:) Auto made in italy
#8
Napisano 02 listopada 2014 - 15:41
A odejście ma mniej więcej takie jak powinien mieć?
#9
Napisano 02 listopada 2014 - 17:57
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|