Witam!
Mam taki problem z samochodem że ostatnio zaczął strasznie klekotać i podejrzewam że ładuje mało oleju tylko jest taki problem że w tych autach nie było czujnika ciśnienia oleju. Wie ktoś może w które miejsce można wkręcić manometr żeby sprawdzić ciśnienie tylko tak na chłopski rozum bo nie jestem mechanikiem
Przeszukałem całe forum ale nikt nie pisze gdzie można go wkręcić
1
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17 grudnia 2014 - 10:38
#2
Napisano 17 grudnia 2014 - 10:42
No jak nie było ? Jak nie masz wskaźnika wskazówkowego, to masz kontrolkę albo komunikat na wyświetlaczu. Czujnik ciśnienia jest zawsze. Co to za silnik ?
#3
Napisano 17 grudnia 2014 - 14:17
2.0 kompresor 163 konie 2000 rok. Kontrolki na pewno niema. Mam ten duży wyświetlacz to mówisz że tam powinien wyświetlić się komunikat a gdzie może znajdować się ten czujnik ciśnienia? Bo już od paru dni szukam i większość mówi że czujnika ciśnienia nie ma.
#4
Napisano 17 grudnia 2014 - 14:18
Mylisz sie - Mercedes już dosyć dawno temu zrezygnował całkowicie z czujników ciśnienia w osobowych i dostawczych. Pozostał tylko czujnik poziomu.
#5
Napisano 17 grudnia 2014 - 14:20
Tego się nie spodziewałem. Świetny pomysł ze strony Mercedesa
Natomiast jeśli Twój silnik to m271, to poczytaj sobie o problemach tego silnika z rozrządem - jest sporo.
Natomiast jeśli Twój silnik to m271, to poczytaj sobie o problemach tego silnika z rozrządem - jest sporo.
#6
Napisano 17 grudnia 2014 - 17:45
No właśnie to jak w końcu można zmierzyć to ciśnienie? Ma ktoś jakiś pomysł?
#7
Napisano 17 grudnia 2014 - 21:15
Tu nie trzeba pomysłów - procedura jest opisana w programie serwisowym WIS.
Jest takie specjalne narzędzie serwisowe: kopułka filtra oleju z wyprowadzeniem na manometr mierzący ciśnienie oleju.
Wartości ciśnienia: na biegu jałowym (i rozgrzanym silniku) nie mniejsze/równe 0.3 bara
Jest takie specjalne narzędzie serwisowe: kopułka filtra oleju z wyprowadzeniem na manometr mierzący ciśnienie oleju.
Wartości ciśnienia: na biegu jałowym (i rozgrzanym silniku) nie mniejsze/równe 0.3 bara
#8
Napisano 18 grudnia 2014 - 08:58
Wielkie dzięki za odpowiedź
To ciśnienia sam nie zmierzę to może zobacze przynajmniej tego smoka
To ciśnienia sam nie zmierzę to może zobacze przynajmniej tego smoka
#9
Napisano 18 grudnia 2014 - 09:19
W dalszym ciągu nie napisałeś, jaki to silnik. Bo 2.0 Kompressor to może być albo m111 albo m271. Nie mam teraz dostępu do EPC, żeby sprawdzić. Jeśli to m111, to powinien mieć chociaż zaślepkę w miejscu, gdzie był montowany czujnik ciśnienia:
Jeśli natomiast to m271 to nie baw się w ciśnienie, tylko zdejmij pokrywę zaworów i obadaj stan rozrządu.
Jeśli natomiast to m271 to nie baw się w ciśnienie, tylko zdejmij pokrywę zaworów i obadaj stan rozrządu.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|
|
Ciśnienie oleju problem. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Przemek PL |
|
||
[W201] OM601 - Mocowanie wiązki przewodów przy filtrze oleju |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
W 124 2.5d podciśnienie do modulatora ASB |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | sebaIRF1 |
|
|