Skocz do zawartości




- - - - -

Kolejny dziwny problem z ogrzewaniem!!!


12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   kostek600


  • Postów: 21
  • Na forum od: 11 gru 2014
  • Miejscowość: xxx
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 grudnia 2014 - 13:21

Witam, problem polega na tym ze zalacza sie cieple powietrze dopiero po dodaniu obrotow (gdzies okolo 2.5tys). Wiem, ze to mogloby wskazywac na problem z pompa wody ale pisze od razu ze pompa wody i termostat zostaly wymienione. Jak zacznie leciec cieple powietrze to bedzie leciec caly czas, jak skrece minimalnie powiedzmy na 22 stopnie leci zimne. Skrece znowu na gorace na max to zacznie leciec letnie albo zimne. Dodam gazu momentalnie zaczyna leciec gorace oraz momentalnie spada temp silnika, bo dodam ze wskaznik tez wariuje przy tym. Pokazuje temp 95 stopni a silnik jak i woda w zbiorniku jest ledwo letnia. Po prostu jak dziala ogrzewanie dobrze temp silnika wynosi ok 80 stopni jak temp podchodzi wysoko wiem ze ogrzewanie nie dziala. Co moze byc tego przyczyna??!!



#2 Offline   Kżyho


  • Postów: 168
  • Na forum od: 28 sty 2013
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Mercedes E320T (W210) '98
  • Trzeci Mercedes:Opel Omega B Caravan 2.2 '02
  • Inne auto:Ford Consul 2.8 '73

Napisano 25 grudnia 2014 - 14:36

Sprawdz szczelnosc calego ukladu, nawet jakies male przecieki wyeliminuj i porzadnie odpowietrz calosc. Jak dla mnie moze to byc jeden z dwoch powyzszych podstawowych problemow.
Ten uklad odpowietrza sie generalnie sam, ale pod warunkiem, ze masz wszystko szczelne i bedziesz rozgrzewal auto od zimnego z otwartym oczywiscie ogrzewaniem. U mnie pomagalo tez ustawienie tak samochodu, zeby przod byl lekko podniesiony.

#3 Offline   kostek600


  • Postów: 21
  • Na forum od: 11 gru 2014
  • Miejscowość: xxx
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 grudnia 2014 - 14:57

Uklad odpowietrzalem, ale zrobie to jeszcze raz. Wyciekow zadnych nie mam, plynu nie ubywa i jest czysty. Odpowietrze jeszcze raz i dam znac czy pomoglo :)

#4 Gość_arek92_


  • Na forum od: --

Napisano 25 grudnia 2014 - 15:18

Nie chcę krakać ale podejrzewam uszczelkę pod głowicą

#5 Offline   kostek600


  • Postów: 21
  • Na forum od: 11 gru 2014
  • Miejscowość: xxx
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 grudnia 2014 - 17:45

Plyn w zbiorniczku jest czysty oraz go nie ubywa....takze chyba nie uszczelka??!!

#6 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 25 grudnia 2014 - 19:38

zacinający się zawór z ogrzewania... pompka.....to bym sprawdził pierwsze...
druga rzecz że już o to pytałeś w tym temacie http://mb201-124.eu/...376#entry317376
więc szkoda forum zawalać....pozdro

Użytkownik Bogdan 190 edytował ten post 25 grudnia 2014 - 19:40


#7 Offline   kostek600


  • Postów: 21
  • Na forum od: 11 gru 2014
  • Miejscowość: xxx
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 grudnia 2014 - 22:54

Tak pytalem, ale nie dostalem zadnej odpowiedzi. :))

#8 Offline   Longley


  • Postów: 70
  • Na forum od: 29 lis 2008
  • Miejscowość: Wrocław Huby
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2.6 sportline

Napisano 26 grudnia 2014 - 00:39

Jak dla mnie jakiś problem z elekrtyką - elektrozaworki ogrzewania bym sprawdził oraz czujnik lub wariujący wskaźnik temp. przy liczniku.

#9 Gość_arek92_


  • Na forum od: --

Napisano 26 grudnia 2014 - 01:18

jak odepniesz wtyczkę od zaworów to powinno grzać na opór

#10 Offline   kostek600


  • Postów: 21
  • Na forum od: 11 gru 2014
  • Miejscowość: xxx
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 grudnia 2014 - 12:04

Rozlaczylem wtyczke od elektrozaworow i samochod grzeje non stop, nawet chyba lepiej jak z podpieta wtyczka! Czyli przycinajace sie zaworki....tylko dlaczego odblokowywaly sie jak silnik dostal konkretne obroty?!








Podobne tematy Zwiń