Witam, problem polega na tym ze zalacza sie cieple powietrze dopiero po dodaniu obrotow (gdzies okolo 2.5tys). Wiem, ze to mogloby wskazywac na problem z pompa wody ale pisze od razu ze pompa wody i termostat zostaly wymienione. Jak zacznie leciec cieple powietrze to bedzie leciec caly czas, jak skrece minimalnie powiedzmy na 22 stopnie leci zimne. Skrece znowu na gorace na max to zacznie leciec letnie albo zimne. Dodam gazu momentalnie zaczyna leciec gorace oraz momentalnie spada temp silnika, bo dodam ze wskaznik tez wariuje przy tym. Pokazuje temp 95 stopni a silnik jak i woda w zbiorniku jest ledwo letnia. Po prostu jak dziala ogrzewanie dobrze temp silnika wynosi ok 80 stopni jak temp podchodzi wysoko wiem ze ogrzewanie nie dziala. Co moze byc tego przyczyna??!!
1
Kolejny dziwny problem z ogrzewaniem!!!
Rozpoczęty przez kostek600, gru 25 2014 13:21
12 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25 grudnia 2014 - 13:21
#2
Napisano 25 grudnia 2014 - 14:36
Sprawdz szczelnosc calego ukladu, nawet jakies male przecieki wyeliminuj i porzadnie odpowietrz calosc. Jak dla mnie moze to byc jeden z dwoch powyzszych podstawowych problemow.
Ten uklad odpowietrza sie generalnie sam, ale pod warunkiem, ze masz wszystko szczelne i bedziesz rozgrzewal auto od zimnego z otwartym oczywiscie ogrzewaniem. U mnie pomagalo tez ustawienie tak samochodu, zeby przod byl lekko podniesiony.
Ten uklad odpowietrza sie generalnie sam, ale pod warunkiem, ze masz wszystko szczelne i bedziesz rozgrzewal auto od zimnego z otwartym oczywiscie ogrzewaniem. U mnie pomagalo tez ustawienie tak samochodu, zeby przod byl lekko podniesiony.
#3
Napisano 25 grudnia 2014 - 14:57
Uklad odpowietrzalem, ale zrobie to jeszcze raz. Wyciekow zadnych nie mam, plynu nie ubywa i jest czysty. Odpowietrze jeszcze raz i dam znac czy pomoglo
#4 Gość_arek92_
Napisano 25 grudnia 2014 - 15:18
Nie chcę krakać ale podejrzewam uszczelkę pod głowicą
#5
Napisano 25 grudnia 2014 - 17:45
Plyn w zbiorniczku jest czysty oraz go nie ubywa....takze chyba nie uszczelka??!!
#6
Napisano 25 grudnia 2014 - 19:38
zacinający się zawór z ogrzewania... pompka.....to bym sprawdził pierwsze...
druga rzecz że już o to pytałeś w tym temacie http://mb201-124.eu/...376#entry317376
więc szkoda forum zawalać....pozdro
druga rzecz że już o to pytałeś w tym temacie http://mb201-124.eu/...376#entry317376
więc szkoda forum zawalać....pozdro
Użytkownik Bogdan 190 edytował ten post 25 grudnia 2014 - 19:40
#7
Napisano 25 grudnia 2014 - 22:54
Tak pytalem, ale nie dostalem zadnej odpowiedzi. )
#8
Napisano 26 grudnia 2014 - 00:39
Jak dla mnie jakiś problem z elekrtyką - elektrozaworki ogrzewania bym sprawdził oraz czujnik lub wariujący wskaźnik temp. przy liczniku.
#9 Gość_arek92_
Napisano 26 grudnia 2014 - 01:18
jak odepniesz wtyczkę od zaworów to powinno grzać na opór
#10
Napisano 26 grudnia 2014 - 12:04
Rozlaczylem wtyczke od elektrozaworow i samochod grzeje non stop, nawet chyba lepiej jak z podpieta wtyczka! Czyli przycinajace sie zaworki....tylko dlaczego odblokowywaly sie jak silnik dostal konkretne obroty?!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Dziwny dzwiek przy skrecaniu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mattberninger |
|
|
|
Dziwny filtr/zawor zwrotny paliwa oraz fi węża |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|
||
Dziwny filtr/zawor zwrotny paliwa oraz fi węża |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|
||
[W201] 2.0E '89 M102 - dziwny dźwięk po wymianie uszczelki pod głowicą |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lukasz1990Orange |
|
||
Dziwny dźwięk silnika powyzej 2000 obrotów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | marine1994 |
|