Skocz do zawartości




- - - - -

HAMULCE stage 3!!!


162 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 23 lutego 2007 - 19:34

KAMILW124 napisał:

grosze

Wiem ile dal, ale przecież Kudłaty sie nie przyzna :mrgreen:

Kudłaty za duży zakres przeróbek, koszty straszne. Samo domontowanie turbiny to pikuś, a gdzie reszta...



#32 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 23 lutego 2007 - 21:44

Wracajac do tematu....

Moim zdaniem srebrne wystarczajaco beda rzucac sie w oczy, chociaz gdyby udalo ci sie zrobic na nich jakis napis w czerwonym kolorze to wygladaloby bosko.

Gratuluje zakupu :mrgreen:

#33 Offline   mbsly


  • Postów: 528
  • Na forum od: 23 sty 2007
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Drugi Mercedes:MB W201 2.6 M103
  • Trzeci Mercedes:MB W202 C 36 AMG
  • Inne auto:MB W201 3.0 M103

Napisano 24 lutego 2007 - 01:17

KAMILW124 no jasne,ze do swojej,wtedy dopiero bylby wypasik :ok: ;) :!:

Kudlaty za kopie pokrywki to ja dziekuje,co bede mial?brabus 3.6 o mocy 160km?! jezeli srebrne to zostawie je tak: Dołączona grafika :grin: :grin: :grin:
jezeli napis to tylko AMG.rozwazam dwie opcje czerwone z bialym lub czarnym napisem,lub srebrne z czarnym!jak na razie to jestem za czerwonym,a do poniedzialku musze wybrac,bo wioze zaciski do piaskowania i malowania.
mbsly ;) ;)

p.s.jak macie to wrzucajcie zdjecia fotek zaciskow to moze cos wybiore.

#34 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 24 lutego 2007 - 01:43

Dołączona grafika :ok:

#35 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 24 lutego 2007 - 16:15

RobE124 napisał:

Wiem ile dal, ale przecież Kudłaty sie nie przyzna ;)

Skoro wiesz, to po co pytasz? :-P

Cytat

Kudłaty za duży zakres przeróbek, koszty straszne. Samo domontowanie turbiny to pikuś, a gdzie reszta...

jaka reszta? ... nie ma reszty... plug&play.

mbsly, nikt o tym nie wie :-P , a zawsze to jakaś namiastka B na otarcie łez :ok: ... na pokrywie możesz mieć dowolny napis z logo Brabusa

#36 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 24 lutego 2007 - 16:27

Kudłaty napisał:

jaka reszta? ... nie ma reszty... plug&play.

Nie udaj, dobrze wiesz że samo domontowanie turbiny poprostu zabije silnik, a na pewno stopią się tłoki. Po drugie sprawa stopnia sprężania, dawki paliwa itd...

#37 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 24 lutego 2007 - 16:40

Robek, nie dziwacz tylko zejdz na ziemię i poczytaj prospekty i poszukaj po necie info jak to się robi... silnika nie zabijesz, a zyskasz kupe mocy. Uturbienie diesla też raczej nie byłoby problemem, przecież nie musisz pompować 0,8 bar tylko np. 0.3 i będzie zapieprzał jak wściekły, a;e Ty jesteś zwolennikiem oryginału wiec to nie wchodzi w grę.

#38 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 24 lutego 2007 - 16:55

Kudłaty napisał:

Robek, nie dziwacz tylko zejdz na ziemię.

A gdzie smarowanie turbiny, interkuler...
Chyba że mówisz o turbinie elektrycznej?
Zeszłem na ziemię - nieopłacalne.

#39 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 24 lutego 2007 - 19:28

Panowie a co ma turbina w dieslu do hamulcow montowanych przez kolege mbsly :roll:

#40 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 24 lutego 2007 - 22:21

RobE124 napisał:

A gdzie smarowanie turbiny, interkuler...
Zeszłem na ziemię - nieopłacalne.

Samorwanie wyprowadzasz z oryginalnych miejsc, intercooler też oryginał - wsio jedziesz na oryginał.

Nie wiem czy nie opłacałne, generalnei wyszstko co sięrobi przy samochodzie jest nie opłacalne :-P








Podobne tematy Zwiń