Użytkownik JuR dnia 21 kwietnia 2015 - 23:53 napisał
0
[W124] m111 zmiana miksera na blos
Rozpoczęty przez tinOFbeer, kwi 02 2015 17:56
37 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 22 kwietnia 2015 - 00:10
Jeżeli reduktor nie posiada wbudowanego filtra gazu, to nie. Drobinki metalu z butli i inne śmieci, będą przedostawać się dalej.
#32
Napisano 22 kwietnia 2015 - 02:04
Użytkownik tinOFbeer dnia 22 kwietnia 2015 - 00:10 napisał
Chodzi mi o połączenie nowego elektrozaworu z reduktorem
Jeżeli mówimy o elektrozaworze z filtrem, to proponuje zamontować go usztywno. Ja swój przykręciłem do ścianki grodziowej. W zestawie powinien być specjalny uchwyt aby tego dokonać. Jego "masa" i dodatkowe wibracje podczas pracy silnika i jazdy mogą sprawić, że się coś poluzuje i będzie puszczać gaz.
Może znajdziesz odpowiedni łącznik, aby zrobić to sztywno, ale nie wiem jak będzie z szczelnością takiego rozwiązania, a tym bardziej na dłuższą metę.
#33
Napisano 22 kwietnia 2015 - 10:30
Właśnie znalazłem nypel dedykowany do takiego połączenia.
http://www.phjacus.p...a-6mm-p276.html
Może by dodać na gwint kapke jakiegoś kleju co fabrycznie się go stosuje na połączenia śrubowe?
http://www.phjacus.p...a-6mm-p276.html
Może by dodać na gwint kapke jakiegoś kleju co fabrycznie się go stosuje na połączenia śrubowe?
#34
Napisano 22 kwietnia 2015 - 16:17
Możesz spróbować, pod warunkiem, że owy nipel wkręci się cały w elektrozawór.
I sprawdzaj szczelność pierwszy miesiąc, dość często, co by wydane złotówki na gaz nie szły w atmosferę.
I sprawdzaj szczelność pierwszy miesiąc, dość często, co by wydane złotówki na gaz nie szły w atmosferę.
#35
Napisano 30 kwietnia 2015 - 20:55
Dziś zabrałem się pierwsze przymiarki i powiem, że nie ma opcji normalnego (poprawnego) montażu Blosa do org. dolotu, poprostu się nie mieści. Na tej fotce, którą zapodałeś jak się dobrze przyjrzymy to zobaczymy, że dolot został obcięty ( do tego musiały zostać usunięte te wystające od dołu łączenia dwóch części plastiku). Ale nawet taki zabieg nie rozwiąże do końca sprawy ponieważ ta zagięta część dolotu będzie się już opierać o silnik (nie o to korytko) co spowoduje podniesienie dolotu do góry i nie będzie się on zgrywał z przepustnicą a co za tym idzie Blos bedzie musiał pracować pod skosem, również w osi poziomej, co nie powino mieć miejsca.
Pomyslałem żeby wywalić org. dolot i zrobić nowy tylko nie wiem czy kolanko 90* przed Blosem nie bedzie jakoś szkodzić - nie znam się na tym.
Miało by to wygladać mniej więcej tak:
Pomyslałem żeby wywalić org. dolot i zrobić nowy tylko nie wiem czy kolanko 90* przed Blosem nie bedzie jakoś szkodzić - nie znam się na tym.
Miało by to wygladać mniej więcej tak:
Użytkownik tinOFbeer edytował ten post 30 kwietnia 2015 - 21:00
#36
Napisano 01 maja 2015 - 09:19
Jak nie dasz rady serii wcisnąć, to kombinuj, chociaż powinno się to zgrać.
Co do pytania
Szkodzić blosowi ani silnikowi nie będzie w żadnym wypadku. Smiało możesz tak zrobić.
Np. Szmytro z blosa odrazu wychodził na 180st, Ja wychodziłem na 45st + 90st w odwrotnym kierunku i kawałek dalej znowu 90st w odwrotnym kierunku, tak mi się podobało bo stożek był w idealnym dla mnie miejscu.
Co do pytania
Użytkownik tinOFbeer dnia 30 kwietnia 2015 - 20:55 napisał
Pomyslałem żeby wywalić org. dolot i zrobić nowy tylko nie wiem czy kolanko 90* przed Blosem nie bedzie jakoś szkodzić - nie znam się na tym.
Np. Szmytro z blosa odrazu wychodził na 180st, Ja wychodziłem na 45st + 90st w odwrotnym kierunku i kawałek dalej znowu 90st w odwrotnym kierunku, tak mi się podobało bo stożek był w idealnym dla mnie miejscu.
#37
Napisano 01 maja 2015 - 23:57
tinOFbeer na pokrywie rozrządu masz małą klapkę pod którymi jest dostęp do świec. Jak ją zdejmiesz blos zmieści Ci się w miejscu oryginalnego przegięcia tylko będziesz potrzebował dwóch zakrętów za blosem przed przepustnica. Pokrywkę sobie przytniesz albo na wcale ją wykasujesz.
Użytkownik w0jta5 edytował ten post 04 maja 2015 - 10:06
#38
Napisano 02 maja 2015 - 11:55
Wolałbym żeby siedział tak jak jest, dobrze i sztywno się tam trzyma na tym grubym org. łączniku Brc (przecielem go na pół i mam 2szt.). Blosa mozna dać jeszcze bardziej do pionu. Najprawdopodobniej resztę zrobię z jednego kawałka rurki tak żeby dochodziła odrazu do Blosa i złącze to pozostałą połówka łącznika. Ciekawe ile skasują za 3 zgięcia.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
Zmiana temperatury zewnętrznej z F na C |
Mercedes S, CL i SEC | Walgoz |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nagle zamilkł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|