Użytkownik Aero dnia 24 maja 2016 - 13:29 napisał
#191
Napisano 24 maja 2016 - 13:32
#192
Napisano 31 maja 2016 - 23:50
Potrzebne są - przednie amory (nowe), opony zimowe (Michelin 2013r.) z felgami, alternator (zregenerowany), akumulator (2 lata, 94Ah), stabilizator z gumami, tłumik środkowy i końcowy (Bosal, 1,5 roku), lusterko prawe, bak (uszczelniony), tylne sprężyny oraz cały tylny wózek (nowe gumy, brak rdzy). To postanowione, może w trakcie wyjdzie coś jeszcze.
Oczywiście na podmianę.
Za dużo w niego wpompowałem. Nie sprzedam takiego wkładu pracy za śmieszną kasę tylko dlatego, bo kawałek podłogi jest do zaspawania.
Co sprawia, rzecz jasna, że auto za niecały miesiąc trafi na olx za 1700 do negocjacji. To i tak promocja, bo 2 lata temu dałem 2000 i było więcej do zrobienia. Jeśli znów będę się szarpał z bałwanami latającymi z miernikiem lakieru wokół auta - telefon do eksportera i auto poleci do Afryki albo na Ukrainę. Za sam silnik ze skrzynią dają 1500 od ręki, za całe auto nieco więcej.
Nie będę nikomu robił kolejnego już prezentu. To fajne auta, ale chłodna kalkulacja wygrała.
Użytkownik inutile edytował ten post 31 maja 2016 - 23:52
#193
Napisano 01 czerwca 2016 - 06:12
#194
Napisano 01 czerwca 2016 - 06:43
Jak w tytule mojego ulubionego ślizganego filmu z lat nastolęctwa - "Belladonna not so bella after...".
#195
Napisano 01 czerwca 2016 - 11:10
Ten swoje odsłużył i może odejść.
Amortyzatory tu są nowe, tam jeszcze fabryczne. Nie ciekną i ładnie wybierają nierówności, ale w dłuższej perspektywie czasowej będą wymagały wymiany. Alternator - profilaktycznie, bo to akurat jest bolączka W124. Bak przekładam bardziej for fun, bo jest lepiej uszczelniony - żywicą, nie jak we Friedrichu gumą która już lekko się poci.
Tłumiki są fabryczne z mocnym rdzawym nalotem. Podobnie z tylnym wózkiem, który miejscami jest mocno nawątlony rdzą i wymagałby nie tyle spawania mocowań w podłodze, które są niezłe, ile spawania samych mocowań wahaczy. Gumy wahaczy też fabryczne, w starym wszystkie mam zrobione. Gumy staba to drewno i sam stab jest cały w rdzy. Akumulator wylatuje dla zasady (wiem, możecie teraz zwracać się do mnie "dziad" ) Po prostu nie wszystko robili, bo np. sprężyny z przodu są nowe, hamulce przód też nowe i nawet Friedrichowi zaciski zregenerowali.
Co do tej rdzy - musiał długo stać na trawce i wilgoć go złapała. Stąd drobna rdza wyłazi pomału z podłogi i cała reszta sprzętu wózkowo-wydechowego też dostała.
#197
Napisano 01 czerwca 2016 - 14:25
#198
Napisano 01 czerwca 2016 - 19:50
We wtorek oba auta będą na podnośniku, wtedy zrobię zdjęcia jednego i drugiego.
Użytkownik inutile edytował ten post 01 czerwca 2016 - 20:05
#199
Napisano 01 czerwca 2016 - 20:40
Użytkownik inutile dnia 01 czerwca 2016 - 11:10 napisał
Zupelnie jak bym slyszal o swoim aucie
W sumie za swoje auto dalem podobna kase i tutaj wlasciwie o kupnie zadecydowal rowniez fakt ze buda i podloga zdrowa a wszystko inne sie ogarnie.
Zreszta komu ja to mowie, przeciez to inutile mi wpoił tą dewizę i uwazam to za sluszne
No to teraz inutile odpicowujemy swoje bryki pod wzgledem mechanicznym
Użytkownik bartosz183 edytował ten post 01 czerwca 2016 - 20:41
#200
Napisano 03 czerwca 2016 - 22:46
Kolega pozazdrościł nam (mi i miserlou) Mercedesów, więc sam sobie sprawił jednego. Jako że lubi duże auta, padło na W126 z silnikiem 2.8 M110 z 1981. To jego pierwszy MB, więc zgodnie stwierdziliśmy, że wrzucił się na dość głęboką wodę.
Siedzimy na warsztacie i po ogarnięciu wnętrza czas dobrać się pod machę. Po zdjęciu talerza z filtrem powietrza ukazał nam się K-Jet.
Kolegę zainteresowała klapa spiętrzająca. Już chciał łapy wsadzić, gdy nagle z sąsiedniego stanowiska dobiega ryk starego majstra - NIE RUSZ!!!
a po chwili "Nie dłub bo potem nie odpalisz!!"
Ok, po zapoznaniu się z "kadżetem" wszystko złożone do kupy, zapuszcza motor i... coś jest nie tak - 2500 obr. zaraz po odpaleniu...
Okazało się, że gumowa rureczka odpięła się z obudowy filtra. Jak to się mówi - pierwsze koty za płoty
Po wszystkich przygodach zaczęły padać pytania o zeswapowanie tego na OM603
A tak na serio: możecie powiedzieć coś więcej o tym cokolwiek egzotycznym silniku?
Użytkownik inutile edytował ten post 03 czerwca 2016 - 22:50
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
[S124] Moduł komfortu kombi. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomuss1980 |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|
|
W124 1992r. felgi 15" 8 loch kod oryginalnego koloru? |
Modyfikacje,Tuning | MBCAR |
|
||
[S124] baleronwkombi 2.0E 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | baleronwkombi |
|
|