Akurat była ciepła woda-nie żartuję W sam raz na kąpiel.
5
[W140] Impex 600SEL 1992
Rozpoczęty przez impex, gru 15 2015 15:26
364 odpowiedzi w tym temacie
#311
Napisano 24 października 2016 - 15:13
#312
Napisano 24 października 2016 - 18:11
A dziewczynki tez byly w bikini?
To trza bylo wolac!
To trza bylo wolac!
#313
Napisano 25 października 2016 - 21:45
Niestety dziewczyn w bikini nie było.
Był tylko właściciel warsztatu,ale nie wiem jaką bielizne miał na sobie
Zawiozłem przedni zderzak do blacharza,a przy okazji plastikarza.Powiedział,ze sprobuje coś poradzić-jak mu się jednak nie uda to będziemy myśleć dalej.
Zawiozłem też lewy przedni błotnik w celu usunięcia uszkodzeń.Mam na myśli stary/powypadkowy.Jest naprawdę w super stanie,delikatny osad korozji w jednym miejsciu pod listwą,a tak to zdrowy jak ryba.
W planie szkiełkowanie i ocynk.
Dokładnie ten o:
Ponadto,dokonałem zakupu nowej,oryginalnej maski.Na szczęście nie w ASO,do tej pory nie mogę się otrząsnąć po zakupie nadkoli
Zakupu dokonałem tutaj: http://allegro.pl/me...3.html#imglayer
W latach 90tych walała się po jakimś ASO,od około 8 lat Pan handlarz trzyma ją u siebie na magazynie.100% oryginał,w przyszłym tygodniu będzie u mnie.Myślę,że jak wszystko z nią jest ok prócz tych baboli na fotkach to chyba jest to okazja.Zostanie do kupienia prawy przedni błotnik w ASO aby było ładnie.
Idąc dalej,dzień bez ASO dniem straconym.Dziś złożyłem małe zamówienie,m.in-dolna uszczelka anteny automatycznej,komplet wkrętów kołkow itp mocujących nakładki na słupki,plastik mocujący przy lewej przepustnicy,komplet metalowo gumowych odbojów maski przedniej,haczyki trzymające drewna w tapicerkach(chodzi o element gdzie są przyciski sterowania foteli) i jeszcze jakieś kołki czy pierdółki.W sumie coś ponad 200zł.
Następna informacja-kompresor klimatyzacji jest już w drodze z Łotwy.Jak już jesteśmy przy kompresorze-Pan posiada na aukcji jeszcze 3 takie.Cena uległa zmianie,mianowicie podwyżka o ok 700zł.
Teraz mam kilka ważnych pytań:
W najbliższym czasie potrzebuje kupić kilka elementów,chciałbym się dowiedzieć czy są jakieś sprawdzone zamienniki czy raczej trzeba zażyć odpowiednie tabletki i dzwonić do ASO,potrzebuję:
-Termostat
-Wisco
-Wiatrak metalowy od wisco
-Osuszacz czy tam parownik od klimy
-Mam problem z wentylatorem od nawiewów,chwile działa,wpadnę autem w dziure i śmierdzi ewidentnie szczotkami,buczy i takie o.Co z nim zrobić?Można to regenerować czy zakup nowego,jeśli tak to jaki i skąd?
Poza tym co jeszcze mogę zrobić z układem chłodzenia aby było tip top?Przed pracami mechanicznymi mógł stać na postoju nawet 40 min i temperatura oscylowała między 85 a ok 90 stopni.Nie wiem dokładnie.
Dodam,że było to w grudniu jeśli to ma znaczenie,a ma na pewno.Podczas jazdy jest wszystko ok.Obojętnie czy normalnie czy z gazem w podłoge jest super.Jednak jak stoi dłużej to temperatura powoli zaczyna iść niebezpiecznie w górę.Dodam,że wtedy brakowało i nadal brakuje zamontowanych wentylatorów od klimy.Wisco wydaje mi się,że nie działa.Tzn chodzi chwile po odpaleniu ale wraz ze wzrostem temperatury rozłącza się i potem nie chodzi.Myślicie,że wymiana termostatu i samego wisco rozwiąże problem?Myślę,że przy takiej temperaturze za oknem wentylatory od klimy nie mają nic do gadania.
Dodam,że innych problemów z układem chłodzenia itp nie zauważam.W sensie problemów z olejem,wężami,płynem chłodniczym,kopcenem itp.
Niebawem zdjęcia jak odbiore coś gotowego od blacharza.Prosiłbym o jakieś porady,szczególnie o te klamoty,który wymieniłem i o układ chłodzenia.
Był tylko właściciel warsztatu,ale nie wiem jaką bielizne miał na sobie
Zawiozłem przedni zderzak do blacharza,a przy okazji plastikarza.Powiedział,ze sprobuje coś poradzić-jak mu się jednak nie uda to będziemy myśleć dalej.
Zawiozłem też lewy przedni błotnik w celu usunięcia uszkodzeń.Mam na myśli stary/powypadkowy.Jest naprawdę w super stanie,delikatny osad korozji w jednym miejsciu pod listwą,a tak to zdrowy jak ryba.
W planie szkiełkowanie i ocynk.
Dokładnie ten o:
Ponadto,dokonałem zakupu nowej,oryginalnej maski.Na szczęście nie w ASO,do tej pory nie mogę się otrząsnąć po zakupie nadkoli
Zakupu dokonałem tutaj: http://allegro.pl/me...3.html#imglayer
W latach 90tych walała się po jakimś ASO,od około 8 lat Pan handlarz trzyma ją u siebie na magazynie.100% oryginał,w przyszłym tygodniu będzie u mnie.Myślę,że jak wszystko z nią jest ok prócz tych baboli na fotkach to chyba jest to okazja.Zostanie do kupienia prawy przedni błotnik w ASO aby było ładnie.
Idąc dalej,dzień bez ASO dniem straconym.Dziś złożyłem małe zamówienie,m.in-dolna uszczelka anteny automatycznej,komplet wkrętów kołkow itp mocujących nakładki na słupki,plastik mocujący przy lewej przepustnicy,komplet metalowo gumowych odbojów maski przedniej,haczyki trzymające drewna w tapicerkach(chodzi o element gdzie są przyciski sterowania foteli) i jeszcze jakieś kołki czy pierdółki.W sumie coś ponad 200zł.
Następna informacja-kompresor klimatyzacji jest już w drodze z Łotwy.Jak już jesteśmy przy kompresorze-Pan posiada na aukcji jeszcze 3 takie.Cena uległa zmianie,mianowicie podwyżka o ok 700zł.
Teraz mam kilka ważnych pytań:
W najbliższym czasie potrzebuje kupić kilka elementów,chciałbym się dowiedzieć czy są jakieś sprawdzone zamienniki czy raczej trzeba zażyć odpowiednie tabletki i dzwonić do ASO,potrzebuję:
-Termostat
-Wisco
-Wiatrak metalowy od wisco
-Osuszacz czy tam parownik od klimy
-Mam problem z wentylatorem od nawiewów,chwile działa,wpadnę autem w dziure i śmierdzi ewidentnie szczotkami,buczy i takie o.Co z nim zrobić?Można to regenerować czy zakup nowego,jeśli tak to jaki i skąd?
Poza tym co jeszcze mogę zrobić z układem chłodzenia aby było tip top?Przed pracami mechanicznymi mógł stać na postoju nawet 40 min i temperatura oscylowała między 85 a ok 90 stopni.Nie wiem dokładnie.
Dodam,że było to w grudniu jeśli to ma znaczenie,a ma na pewno.Podczas jazdy jest wszystko ok.Obojętnie czy normalnie czy z gazem w podłoge jest super.Jednak jak stoi dłużej to temperatura powoli zaczyna iść niebezpiecznie w górę.Dodam,że wtedy brakowało i nadal brakuje zamontowanych wentylatorów od klimy.Wisco wydaje mi się,że nie działa.Tzn chodzi chwile po odpaleniu ale wraz ze wzrostem temperatury rozłącza się i potem nie chodzi.Myślicie,że wymiana termostatu i samego wisco rozwiąże problem?Myślę,że przy takiej temperaturze za oknem wentylatory od klimy nie mają nic do gadania.
Dodam,że innych problemów z układem chłodzenia itp nie zauważam.W sensie problemów z olejem,wężami,płynem chłodniczym,kopcenem itp.
Niebawem zdjęcia jak odbiore coś gotowego od blacharza.Prosiłbym o jakieś porady,szczególnie o te klamoty,który wymieniłem i o układ chłodzenia.
Użytkownik impex edytował ten post 25 października 2016 - 21:46
#314
Napisano 26 października 2016 - 18:31
Kawał dobrej roboty
#316
Napisano 27 października 2016 - 12:25
To to?
#317
Napisano 27 października 2016 - 12:48
Tak,to to.Może w tym roku uda się wymienić.Nie wiem czy w tym modelu idzie osobno pasek klinowy na spreżarke?Bo jeśli tak to trzeba kupić+nowe śruby montażowe.
#318
Napisano 27 października 2016 - 15:58
Z paskiem to trzeba by obklikać w EPC.
Fajnie, że szybciutko dojszło
Fajnie, że szybciutko dojszło
#319
Napisano 29 października 2016 - 17:25
Błotnik i zderzak jest juz u mnie.
Jednak da się coś wybabrać z tego zderzaka.Nie jest idealnie,ale za jakiś czas będzie.
Jak wróce do kraju za ok 1,5 miesiąca to oddam zderzak wraz z autem do plastikarza.Wtedy powinno być zrobione tak jak chce,chociaż już jestem zadowolony.
O tej krzywiźnie widocznej na zdjęciach wiedziałem już w momencie odbioru samego zderzaka.
Przed:
Po:
Na żywo wygląda to dużo lepiej.Z rantu została usunięta farba i może to dawać dziwne wrażenie zwisania rantu na fotografii.
Zderzak nie jest przepalony ani uszkodzony w żadnym miejscu.
Jednak da się coś wybabrać z tego zderzaka.Nie jest idealnie,ale za jakiś czas będzie.
Jak wróce do kraju za ok 1,5 miesiąca to oddam zderzak wraz z autem do plastikarza.Wtedy powinno być zrobione tak jak chce,chociaż już jestem zadowolony.
O tej krzywiźnie widocznej na zdjęciach wiedziałem już w momencie odbioru samego zderzaka.
Przed:
Po:
Na żywo wygląda to dużo lepiej.Z rantu została usunięta farba i może to dawać dziwne wrażenie zwisania rantu na fotografii.
Zderzak nie jest przepalony ani uszkodzony w żadnym miejscu.
#320
Napisano 29 października 2016 - 18:29
Ale będzie piękny "Tank"
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
[W201] tato81 2.0D 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | tato81 |
|
|
|
W124 1992r. felgi 15" 8 loch kod oryginalnego koloru? |
Modyfikacje,Tuning | MBCAR |
|
||
[W124] MaciejD 4.2E 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | maciejd |
|
||
W124 T 300e 1992 problem z imobilajzerem VDO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mach |
|