Skocz do zawartości




- - - - -

M117 i KE-Jetronik - jak dojść do ładu


11 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   MaRRcin929


  • Postów: 20
  • Na forum od: 04 wrz 2008
  • Miejscowość: Kalety
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:C126 - SEC 500

Napisano 04 lutego 2016 - 23:17

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 04 lutego 2016 - 20:13 napisał

Tutaj nikt Ci palcem nie wskaże, trzeba wszystko po kolei sprawdzić. Zgodnie z WIS.

Właśnie po to tu pisze zeby się chyba więcej dowiedzieć? Sporo już sprawdzone, sporo zrobione, ale co dalej...

XperT, aż z ciekawości jutro do niego zadzwonię. Szczerze nie znałem, ale jak serio ma tak ogarniętego Ke-Jeta i zrobi to na miejscu to czemu nie



#12 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 16 kwietnia 2016 - 12:00

Witam, przyłączę się. Pacjentem jest W126 5.6 z M117.968 na KE. Chodzi o nierówną pracę silnika-telepanie/drgawki. Obroty utrzymują się na 750, trochę za wysoko, wypełnienie oscyluje przy 50%. Po pracy motoru i dźwięku z wydechu, ciśnienia spalin wylotowych wnioskuje ubogą mieszankę. Wydech prycha jak w 2suwie. Właściciel siana nie żałował i wymienił już pół samochodu a silnik telepie się od lat X. Wymienione uszczelki głowic, kalosz, łańcuch, przewody WN, kopułka, świece, czujniki temp,ori potencjometr klapy, czyszczony ZPD, podciśnienia itd. Podmieniane w ciemno komputerek regulacji obrotów biegu jałowego, przepustnica. Żadnego błędu nie pokazuje gniazdo, wzbogacanie mieszanki powoduje wzrost obrotów i silnik przy 900 pracuje już równo, do ideału ciut brakuje ale obroty za wysokie. Na zimnym wchodzi na 1000 i po 20-30sek spada już do 750. Co jest przyczyną?, śruba regulacyjna w przepustnicy może już ruszana- podparta przepustnica i dołożenie paliwa podnosi obroty z automatu? Gumki wtryskiwaczy chyba jedynie nie wymieniane z gumowych elementów. Na jałowym do 900 obr silnik nie ładnie pracuje a jak depnie się gaz to zamiata ładnie, ciągnie jak wścieknięty.








Podobne tematy Zwiń