Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] 300D klekot po uszczelnieniu pompy


72 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 24 lutego 2016 - 15:36

Wyświetl postUżytkownik JanB dnia 24 lutego 2016 - 12:18 napisał

21; 21; 19,5; 22; 21; 15

Z tymi wynikami rób kompleksowo.



#42 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 lutego 2016 - 15:58

Nie jestem mechanikiem, ale żeby prostej próby olejowej nie zrobić dla pewności? A jeżeli to wypalone gniazda zaworowe?
Można tez podjechać na endoskop i zajrzeć do cylindra.
No i czy w OM606 trzeba wyciągać silnik, żeby zdjąć głowicę?

#43 Offline   JanB


  • Postów: 981
  • Na forum od: 15 lut 2009
  • Miejscowość: Środa Wielkopolska
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Accord 2,2 d 180 KM

Napisano 02 marca 2016 - 09:44

Ciąg dalszy naprawy mojego silnika wygląda tak jak na fotkach: Dołączona grafika
Mechanik włożył pierwszy pierścień do cylindra i jest przerwa na 3 mm. Z kolei góra tłoka ma ślady po jakimś elemencie, który dostał się do komory spalania i pokaleczył tłok. Dołączona grafika
Bok tłoka jest "wyświecony", czyli chodził po cylindrze.
Dołączona grafika