Do tej pory myślałem, że problem leży w skrzyni biegów, gdyż przy dynamicznym rozpędzaniu (innymi słowy gaz do dechy) nie zmieniało biegu na wyższy przy ok. 5000 obrotów i całe rozpędzanie psu w d...e. Po krótkiej rozmowie ze specami od automatów MB okazało się, że to wcale nie musi być skrzynia biegów, a właśnie problem będący tematem tego wątku. Sprawdziłem to ustawiając wajchę biegów na 2, gaz rozsądnie do dechy, no i bingo. Przy rozpędzaniu silnik nie osiąga odcięcia tylko "zawiesza się" około 5000 obrotów i auto przestaje przyspieszać. Pierwsze podejrzenie to cewki zapłonowe o ile się nie mylę. Wymieniona została jedna z nich, ta pod lewym reflektorem, natomiast z tego co wiem jest też druga - ona nie była wymieniana. Czy to co napisałem ma w ogóle sens? Co muszę sprawdzić aby namierzyć problem?
Jutro (a w sumie już dziś) jadę na Star Diagnosis. Liczę też na Wasze porady w tej kwestii. Dzięki wielkie i szerokości!
EDIT:
Aha, nie mam LPG
Użytkownik Looney edytował ten post 16 marca 2016 - 01:10