Tak jak w temacie odczytuje kody błyskowe i mam 7 ,8 blysniec ale to bylo od zawsze a doszly nowe 21,22 błysniecia. Co to może być? Auto MB E 124 coupe 2,0 m111 136 KM 1996r.
0
37 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10 lutego 2014 - 17:19
#2
Napisano 10 lutego 2014 - 18:26
2I Ignition output stage or ignition coil (T1/1) for cylinders 1 + 4
22 Ignition output stage or ignition coil (T1/2) for cylinders 2 + 3
22 Ignition output stage or ignition coil (T1/2) for cylinders 2 + 3
#3
Napisano 10 lutego 2014 - 18:31
A jasniej?
#4
Napisano 10 lutego 2014 - 19:22
Jaśniej to do sprawdzenia kable i cewki zapłonowe, jak również wiązka. W ostateczności przyczyną może być w moduł zapłonu.
Użyj opcji szukaj bo było to już nie raz wałkowane, tak samo na forum Coupe.
Użyj opcji szukaj bo było to już nie raz wałkowane, tak samo na forum Coupe.
Użytkownik mass edytował ten post 10 lutego 2014 - 19:28
#5
Napisano 11 lutego 2014 - 10:57
Wyglada na awarie pms-a, standardowy objaw odcina dwa cylindry.
#6
Napisano 11 lutego 2014 - 22:26
Z tym ze jak sie rozgrzeje to chodzi dobrze. A na zimno jak odpalę to chodzi równo po przegarowaniu obroty trochę zwariują falują i nisko spadają. Jak jade jest ok.
#7
Napisano 15 lutego 2014 - 22:25
Czy robiłeś coś kiedykolwiek z wiązką silnika? Jeśli nie to poszukaj tu na forum o wiązkach do M111 i M104 - te wszystkie problemy będą również dotyczyć Twojego auta i tu najprawdopodobniej jest przyczyna.
#8
Napisano 16 lutego 2014 - 09:32
mydymczyk masz racje to wiązka to jak poruszałem kablem który wychodzi od ECU to zaczeły sie zmiany. Pozostalo mi znaleźć kogos kto zrobi moja wiązkę.
#9
Napisano 16 lutego 2014 - 10:08
możesz sam ja naprawić a jeśli nie czujesz się na siłach i jeśli nie znajdziesz nikogo u siebie kto się podejmie naprawy to robi ją użytkownik tego forum lub forum Coupe - Mipel
http://124coupe.pl/f...ic.php?id=11947
http://124coupe.pl/f...ic.php?id=11947
Użytkownik mass edytował ten post 16 lutego 2014 - 10:11
#10
Napisano 16 lutego 2014 - 15:59
Dziś wyciągnąłem wiązkę i okazało się, że była regenerowana musiała być bo kable są calutkie od wtyczki ECU do wtrysków itp. ładne i kolorowe a na pewno całe. Problem jest z wiązką pod kolektorem kabel od wtyczki do cewek w opłakanym stanie. Czy to mogło być przyczyna mojego problemu?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|