Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] M111 2.0E - brak wolnych obrotów



37 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Pablo124


  • Postów: 130
  • Na forum od: 08 sie 2012
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 lutego 2014 - 17:19

Tak jak w temacie odczytuje kody błyskowe i mam 7 ,8 blysniec ale to bylo od zawsze a doszly nowe 21,22 błysniecia. Co to może być? Auto MB E 124 coupe 2,0 m111 136 KM 1996r.



#2 Offline   mass


  • Postów: 63
  • Na forum od: 26 gru 2010
  • Miejscowość: lubelskie
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:S500 M119.970 1994r

Napisano 10 lutego 2014 - 18:26

2I Ignition output stage or ignition coil (T1/1) for cylinders 1 + 4
22 Ignition output stage or ignition coil (T1/2) for cylinders 2 + 3

#3 Offline   Pablo124


  • Postów: 130
  • Na forum od: 08 sie 2012
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 lutego 2014 - 18:31

A jasniej?

#4 Offline   mass


  • Postów: 63
  • Na forum od: 26 gru 2010
  • Miejscowość: lubelskie
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:S500 M119.970 1994r

Napisano 10 lutego 2014 - 19:22

Jaśniej to do sprawdzenia kable i cewki zapłonowe, jak również wiązka. W ostateczności przyczyną może być w moduł zapłonu.

Użyj opcji szukaj bo było to już nie raz wałkowane, tak samo na forum Coupe.

Użytkownik mass edytował ten post 10 lutego 2014 - 19:28


#5 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 11 lutego 2014 - 10:57

Wyglada na awarie pms-a, standardowy objaw odcina dwa cylindry.

#6 Offline   Pablo124


  • Postów: 130
  • Na forum od: 08 sie 2012
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 lutego 2014 - 22:26

Z tym ze jak sie rozgrzeje to chodzi dobrze. A na zimno jak odpalę to chodzi równo po przegarowaniu obroty trochę zwariują falują i nisko spadają. Jak jade jest ok.

#7 Offline   mdymczyk


  • Postów: 289
  • Na forum od: 13 paź 2008
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 lutego 2014 - 22:25

Czy robiłeś coś kiedykolwiek z wiązką silnika? Jeśli nie to poszukaj tu na forum o wiązkach do M111 i M104 - te wszystkie problemy będą również dotyczyć Twojego auta i tu najprawdopodobniej jest przyczyna.

#8 Offline   Pablo124


  • Postów: 130
  • Na forum od: 08 sie 2012
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 lutego 2014 - 09:32

mydymczyk masz racje to wiązka to jak poruszałem kablem który wychodzi od ECU to zaczeły sie zmiany. Pozostalo mi znaleźć kogos kto zrobi moja wiązkę.

#9 Offline   mass


  • Postów: 63
  • Na forum od: 26 gru 2010
  • Miejscowość: lubelskie
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:S500 M119.970 1994r

Napisano 16 lutego 2014 - 10:08

możesz sam ja naprawić a jeśli nie czujesz się na siłach i jeśli nie znajdziesz nikogo u siebie kto się podejmie naprawy to robi ją użytkownik tego forum lub forum Coupe - Mipel
http://124coupe.pl/f...ic.php?id=11947

Użytkownik mass edytował ten post 16 lutego 2014 - 10:11


#10 Offline   Pablo124


  • Postów: 130
  • Na forum od: 08 sie 2012
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 lutego 2014 - 15:59

Dziś wyciągnąłem wiązkę i okazało się, że była regenerowana musiała być bo kable są calutkie od wtyczki ECU do wtrysków itp. ładne i kolorowe a na pewno całe. Problem jest z wiązką pod kolektorem kabel od wtyczki do cewek w opłakanym stanie. Czy to mogło być przyczyna mojego problemu?








Podobne tematy Zwiń