Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] M111 2.0E - brak wolnych obrotów



37 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   mdymczyk


  • Postów: 289
  • Na forum od: 13 paź 2008
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 lutego 2014 - 13:36

Moim zdaniem tak. Do momentu zrobienia absolutnie całej wiązki u mnie, miałem zbliżony objawy do Twoich (choć numerów błędów nie pamiętam).



#12 Offline   Pablo124


  • Postów: 130
  • Na forum od: 08 sie 2012
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 lutego 2014 - 16:12

Dzis wsadziłem wiazke i jest lepiej ale jeszcze nie posprawdzałem błędów diodą. Obroty przyspieszone 1000 równo licze ze trzeba zaadoptowac przepustnice. Ale nie gasnie nie spada z obrotów i troche żywy sie zrobił bardziej.

#13 Offline   mdymczyk


  • Postów: 289
  • Na forum od: 13 paź 2008
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 lutego 2014 - 12:54

W M111 2.0 przepustnicy nie adaptuje się żadnym komputerem, bo po prostu po przejechaniu kilkunastu kilometrów sama powinna się ustabilizować.

Oprócz wiązki dużej i cewek, może doskwierać Ci jeszcze wiązka przepustnicy (od przepustnicy do gniazda pod kolektorem) - tam też się sypały te przewody. Ale chyba nie ma sensu tam zaglądać, jeśli żadnych problemów mieć nie będziesz.

#14 Offline   Pablo124


  • Postów: 130
  • Na forum od: 08 sie 2012
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 lutego 2014 - 23:39

Wiązka od przepustnicy zrobiona również. Miałem problem z oryginalna wtyczka mimo ze na forum jest podpowiedz jak rozciąć ale skoro wiązka była na zewnątrz to zamowiłem 8 pinowa kostke hermetyczna i gniazdo i zrobiłem nowa jak nalezy mimo, że nie orginalnie ale jest.

#15 Offline   bartek4334


  • Postów: 89
  • Na forum od: 19 mar 2011
  • Miejscowość: Kamień Pomorski/Szczecin
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W210 320CDI
  • Trzeci Mercedes:Sprinter 213CDI
  • Inne auto:W124 250D 20V na części

Napisano 27 lutego 2014 - 23:17

Panowie nie chciałem zaśmiecać forum więc podpinsam się tutaj.
Pacjent to W124 E200 95r.
Mam problem z falujacymi delikatnie obrotami, po długiej jeździe autko całkiem się krztusi. Czy zimny czy ciepły to coś go dławi i nie ma pełnej mocy, No kompie wykazało, ze jest zbyt bogata mieszanka paliwa? Gdzie szukać przyczyny ?

#16 Offline   bartek4334


  • Postów: 89
  • Na forum od: 19 mar 2011
  • Miejscowość: Kamień Pomorski/Szczecin
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W210 320CDI
  • Trzeci Mercedes:Sprinter 213CDI
  • Inne auto:W124 250D 20V na części

Napisano 01 marca 2014 - 11:30

Panowie zgubiłem się i nie wiem jak edytować post :D
Szukam dalej przyczyny falowania obrotów. Powiedzcie mi jakie powinno być ciśnienie na listwie wtryskowej w M111.940 2.0E 95r.
Potrzebuję szybkiej odpowiedzi :)

#17 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 02 marca 2014 - 06:53

3bar z odłączonym weżykiem podciśnienia.

#18 Offline   bartek4334


  • Postów: 89
  • Na forum od: 19 mar 2011
  • Miejscowość: Kamień Pomorski/Szczecin
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W210 320CDI
  • Trzeci Mercedes:Sprinter 213CDI
  • Inne auto:W124 250D 20V na części

Napisano 03 marca 2014 - 09:05

Panowie mam 3bar, wężyka nie odpinałem, ale czemu ciśnienie spada. Przy włączonym zapłonie na początek wskoczy 3.8bar, a później spadam nagle na 3bar i powoli w dół aż do 2bar.

#19 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 03 marca 2014 - 11:59

bartek4334, Cisnienie mierzy sie na biegu jalowym oraz podczas jazdy pod obciazeniem.

#20 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 04 marca 2014 - 05:22

Można mierzyć inaczej: zapłon załaczony, silnik nie pracuje, włącz światła wszystkie, szybę i wentylator. Jeżeli po wymuszeniu pompy ciśnienie trzyma się tyle ile powinno być to pompa ma jeszcze swoją wydajność i nie potrzeba jej wymieniać.








Podobne tematy Zwiń