Moim zdaniem tak. Do momentu zrobienia absolutnie całej wiązki u mnie, miałem zbliżony objawy do Twoich (choć numerów błędów nie pamiętam).
0
37 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 19 lutego 2014 - 13:36
#12
Napisano 21 lutego 2014 - 16:12
Dzis wsadziłem wiazke i jest lepiej ale jeszcze nie posprawdzałem błędów diodą. Obroty przyspieszone 1000 równo licze ze trzeba zaadoptowac przepustnice. Ale nie gasnie nie spada z obrotów i troche żywy sie zrobił bardziej.
#13
Napisano 22 lutego 2014 - 12:54
W M111 2.0 przepustnicy nie adaptuje się żadnym komputerem, bo po prostu po przejechaniu kilkunastu kilometrów sama powinna się ustabilizować.
Oprócz wiązki dużej i cewek, może doskwierać Ci jeszcze wiązka przepustnicy (od przepustnicy do gniazda pod kolektorem) - tam też się sypały te przewody. Ale chyba nie ma sensu tam zaglądać, jeśli żadnych problemów mieć nie będziesz.
Oprócz wiązki dużej i cewek, może doskwierać Ci jeszcze wiązka przepustnicy (od przepustnicy do gniazda pod kolektorem) - tam też się sypały te przewody. Ale chyba nie ma sensu tam zaglądać, jeśli żadnych problemów mieć nie będziesz.
#14
Napisano 23 lutego 2014 - 23:39
Wiązka od przepustnicy zrobiona również. Miałem problem z oryginalna wtyczka mimo ze na forum jest podpowiedz jak rozciąć ale skoro wiązka była na zewnątrz to zamowiłem 8 pinowa kostke hermetyczna i gniazdo i zrobiłem nowa jak nalezy mimo, że nie orginalnie ale jest.
#15
Napisano 27 lutego 2014 - 23:17
Panowie nie chciałem zaśmiecać forum więc podpinsam się tutaj.
Pacjent to W124 E200 95r.
Mam problem z falujacymi delikatnie obrotami, po długiej jeździe autko całkiem się krztusi. Czy zimny czy ciepły to coś go dławi i nie ma pełnej mocy, No kompie wykazało, ze jest zbyt bogata mieszanka paliwa? Gdzie szukać przyczyny ?
Pacjent to W124 E200 95r.
Mam problem z falujacymi delikatnie obrotami, po długiej jeździe autko całkiem się krztusi. Czy zimny czy ciepły to coś go dławi i nie ma pełnej mocy, No kompie wykazało, ze jest zbyt bogata mieszanka paliwa? Gdzie szukać przyczyny ?
#16
Napisano 01 marca 2014 - 11:30
Panowie zgubiłem się i nie wiem jak edytować post
Szukam dalej przyczyny falowania obrotów. Powiedzcie mi jakie powinno być ciśnienie na listwie wtryskowej w M111.940 2.0E 95r.
Potrzebuję szybkiej odpowiedzi
Szukam dalej przyczyny falowania obrotów. Powiedzcie mi jakie powinno być ciśnienie na listwie wtryskowej w M111.940 2.0E 95r.
Potrzebuję szybkiej odpowiedzi
#17
Napisano 02 marca 2014 - 06:53
3bar z odłączonym weżykiem podciśnienia.
#18
Napisano 03 marca 2014 - 09:05
Panowie mam 3bar, wężyka nie odpinałem, ale czemu ciśnienie spada. Przy włączonym zapłonie na początek wskoczy 3.8bar, a później spadam nagle na 3bar i powoli w dół aż do 2bar.
#19
Napisano 03 marca 2014 - 11:59
bartek4334, Cisnienie mierzy sie na biegu jalowym oraz podczas jazdy pod obciazeniem.
#20
Napisano 04 marca 2014 - 05:22
Można mierzyć inaczej: zapłon załaczony, silnik nie pracuje, włącz światła wszystkie, szybę i wentylator. Jeżeli po wymuszeniu pompy ciśnienie trzyma się tyle ile powinno być to pompa ma jeszcze swoją wydajność i nie potrzeba jej wymieniać.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|