Problem z silnikiem
#1
Napisano 13 czerwca 2016 - 15:31
Mam problem tego typu że silnik piję mi wodę. Na jakieś 100 km muszę dolewać ok 3 litrów, niekoniecznie chcę go remontować a mogę po kosztach zakupić silnik 3.2 i teraz pytanie do ogarniętych ludzi. Czy ten silnik wejdzie plug and play czy jest rzeźba w karoserii typu odsuwanie skrzyni itp? No i: orientacyjnie jakie są dodatkowe koszta. Nie mam ograniczonego budżetu na realizację planów ale nigdy wcześniej nie robiłem nic takiego w Merasiu
#2
Napisano 13 czerwca 2016 - 15:47
Użytkownik jakone90 dnia 13 czerwca 2016 - 15:31 napisał
Użytkownik jakone90 dnia 13 czerwca 2016 - 15:31 napisał
Użytkownik jakone90 dnia 13 czerwca 2016 - 15:31 napisał
Bez kłopotu, z kłopotami (które z dużym prawdopodobieństwem się pojawią, choćby konieczność spawania nieplanowanego albo rzeźbienia w kablach) bliżej 7 tysięcy.
3 litry na 100 kilometrów? A nie kapie skądś przypadkiem po prostu? Silnik tyle by nie przepalił, no chyba że jest autentycznym trupem. Zostawia za sobą zasłonę dymną?
Użytkownik Sawyer edytował ten post 13 czerwca 2016 - 15:49
#3
Napisano 13 czerwca 2016 - 15:55
Użytkownik Sawyer dnia 13 czerwca 2016 - 15:47 napisał
Jest, trzeba ciąć pas przedni. Musisz kupić całe auto z silnikiem 3.2, bo będziesz potrzebował mnóstwa elementów, swap tym trudniejszy że w W201 wcale te silniki nie wychodziły. Sam silnik włożyć to jedno (i tak się nagimnastykujesz żeby go porządnie zainstalować), dochodzi skrzynia, wał, most, hamulce, zawieszenie, elektryka...
Nie wiem ile zapłacisz za silnik/dawcę części, ale myślę że same koszta robocizny przekroczą bez kłopotu 5 tysięcy.
Bez kłopotu, z kłopotami (które z dużym prawdopodobieństwem się pojawią, choćby konieczność spawania nieplanowanego albo rzeźbienia w kablach) bliżej 7 tysięcy.
3 litry na 100 kilometrów? A nie kapie skądś przypadkiem po prostu? Silnik tyle by nie przepalił, no chyba że jest autentycznym trupem. Zostawia za sobą zasłonę dymną?
żadnej zasłony nie zostawiam, silnik ma moc jak na te lata to nawet nieźle chodzi bez problemu wyciągam nim 190 a co do silnika to mam całego dawce na oku, jest to clk320 po koleżeńsku będę go miał za 2500 zł
#4
Napisano 13 czerwca 2016 - 15:57
#5
Napisano 13 czerwca 2016 - 17:14
I skąd pomysł że 320 jest tani w utrzymaniu? LPG w planie?
#6
Napisano 13 czerwca 2016 - 18:38
Użytkownik Sawyer dnia 13 czerwca 2016 - 17:14 napisał
CLK tanie bo z niemiec od kolegi w sumie
I skąd pomysł że 320 jest tani w utrzymaniu? LPG w planie?
Kolega miał taki motor w aucie i nie miał z niż absolutnie żadnych kłopotów, sam jeździłem tym autem i silnik spisywał się b. dobrze a co do LPG to od razu po swapie planuje założyć tym bardziej że silnik ma przebieg 202000 i nie miał gazu
#7
Napisano 13 czerwca 2016 - 19:10
Użytkownik jakone90 edytował ten post 13 czerwca 2016 - 19:30
#8
Napisano 13 czerwca 2016 - 19:36
Pod LPG ewentualnie czterocylindrowe 2.2 150Hp z tym że jak pisałem wymaga to trochę gimnastyki i nie będzie tanie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[w201/w124] Hamowanie silnikiem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Boss |
|
||
[W124/W201] OM601/OM602/OM603 problemy z silnikiem-temat zbiorczy |
HydePark | inutile |
|
||
[W124] Telepie silnikiem do 2000 obr/min 2.5 diesel OM605 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jedrek96 |
|
||
[W201] czarna plama pod silnikiem. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | marcin921 |
|