Mam podobny problem co kolega. Na poczatku samochod nie gasnie po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki, jednak ja go nie gasilem na biegu, poniewaz po dodaniu gazu gasnie. Jednak meczace jest takie gazowanie jesli chce sie wylaczyc silnik. Swiatla i hamulec dzialaja normalnie jedynie na wolnych obrotach hamulec jest twardy czy to oznacza ze jest uszkodzona pompa podcisnienia??
MOd: Poprawiono interpunkcje.
1
[W201/W124] Stacyjka w dieselu - kluczyk nie wyłącza silnika
Rozpoczęty przez lemmar, kwi 02 2007 11:10
115 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 11 listopada 2007 - 13:42
#22
Napisano 11 listopada 2007 - 14:32
Ganci napisał:
jednak ja go nie gasilem na biegu poniewaz po dodaniu gazu gasnie
Problem z podciśnieniem. Sprawdź szczelność układu, sprawność gaszaka i wydajność vacum.
#23
Napisano 12 listopada 2007 - 20:31
Tez tak sadze. Czytalem kiedys na jakims innym forum, juz oj oj oj jak dawno temu, i wlasnie chlopak mial podobny problem. Tez mu doradzali zeby z podcisnieniem sprawdzil. A tak w ogole, nie trzeba furki gasic kombinujac. Pod maska jest taka wajcha z napisem "STOP" po nacisnieciu auto gasnie elegancko. Moze tak rob dla odmiany i urozmaicenia
MOD: Poprawiono interpunkcje.
MOD: Poprawiono interpunkcje.
#24
Napisano 14 listopada 2007 - 15:27
kubek napisał:
Pod maska jest taka wajcha z napisem "STOP" po nacisnieciu auto gasnie elegancko. Moze tak rob dla odmiany i urozmaicenia
Zawsze można od dźwigni stop poprowadzić linkę przez okno do kabiny
#25
Napisano 14 listopada 2007 - 21:50
hehe o masz co głowa to pomysł zawsze to jakies wyjście hehe
#26
Napisano 15 listopada 2007 - 02:55
Rob napisał:
Zawsze można od dźwigni stop poprowadzić linkę przez okno do kabiny
Szczelność siłownika na pompie można sprawdzić, gdy uda się zgasić silnik normalnym trybem. Wtedy dźwignia STOP na pompie powinna pozostawać w dolnym położeniu do czasu ponownego przekręcenia kluczyka w prawo.
Pompa Vacuum jest sprawna, jeśli po odpaleniu silnika trzymając nogę na hamulcu pedał zmięknie. Jeśli nie - można podejrzewać niesprawność pompy vacuum, lub nieszczelność przewodu do serwa (rzadko)... Jako, że u kolegi silnik gaśnie dopiero po przygazowaniu, to podejrzewałbym właśnie jeden z dwóch ww. elementów
#27
Napisano 19 listopada 2007 - 21:38
wie ktos moze gdzie we wrocławiu mozna dostac sama membrane do wacuum pompy albo czy mozna ja kupic na necie ??
#28
Napisano 20 listopada 2007 - 01:48
Samej membrany raczej nie dostaniesz... Za to wiem, że na Allegro są całe Vacuum w ofercie, bo kiedyś widziałem... niestety, nie są tanie...
#29
Napisano 20 listopada 2007 - 06:47
Ganci napisał:
wie ktos moze gdzie we wrocławiu mozna dostac sama membrane do wacuum pompy albo czy mozna ja kupic na necie ??
Membrany to w beczkach (W123) były ... albo w VWyjach .. i Audikach.
#30
Napisano 20 listopada 2007 - 07:49
akim 42 napisał:
Membrany to w beczkach (W123) były ... albo w VWyjach .. i Audikach.
Może koledze chodzi o membranę zwana tłoczkiem ;-)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[w124] 300TD 4matic - tempomat się sam wyłącza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koder |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|