Skocz do zawartości




[s202] EssiRS 2.3E M111 Kompressor Eaton + Turbo (Twincharger) - zabawka na tory wyścigowe


36 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 06 stycznia 2017 - 18:49

Szpera już jest zamontowana. Ręczny docelowo będzie zamontowany. Teraz się skupiam, by skończyć ten układ Turbo, dolot z baypassem, wastegate, blow-off, mbc itd

aarmir faktycznie dziadostwa i druciarstwa nie lubię. Odnośnie brania udziału w zawodach to można dowolnym samochodem, zupełnie seryjnym, a wpisowe to najczęściej około 350zł, więc przynajmniej raz warto pojechać i się sprawdzić.



#12 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 06 stycznia 2017 - 22:59

Zdjęcia z dzisiejszego treningu:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#13 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 12 stycznia 2017 - 09:00

Zrobiłem film z porównania mojego w202 C230K z C43 AMG 306KM i 410Nm:
https://youtu.be/hWLrXtTqC-E

Już na tym etapie modyfikacji wzmocnione sprzęgło z CDI z kewlarową tarczą powiedziało - dziękuję.

Użytkownik EssiRS edytował ten post 12 stycznia 2017 - 09:00


#14 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 stycznia 2017 - 10:17

Wyświetl postUżytkownik EssiRS dnia 06 stycznia 2017 - 18:49 napisał

Szpera już jest zamontowana.
Zdradź coś więcej.

#15 Offline   carl00s


  • Postów: 2 003
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 stycznia 2017 - 11:48

To zdjęcie pod dystrybutorem - normalny zjadacz chleba powie, że tankowana własnie jest taksówka :E

#16 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 stycznia 2017 - 13:01

Wyświetl postUżytkownik carl00s dnia 12 stycznia 2017 - 11:48 napisał

To zdjęcie pod dystrybutorem - normalny zjadacz chleba powie, że tankowana własnie jest taksówka :E
"Centralnie w punkt" :D

#17 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 14 stycznia 2017 - 08:19

w0jta5 poszedłem na łatwiznę i zamontowałem ASD.
carl00s faktycznie w tej chwili samochód jest mocno niepozorny.
Czułem że samochód jest całkiem szybki, ale że porównywalnie szybki jak C43 AMG...
A to dopiero 60% tego co ma być...

#18 Offline   Krystek


  • Postów: 242
  • Na forum od: 10 kwi 2016
  • Miejscowość: Jedlińsk
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 stycznia 2017 - 17:48

pozwolę sobie napisać, że ### jesteś... naszczęście pozytywnie :okdouble: czemu do kielc jeździsz, a nie na "jastrząb"?

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 16 stycznia 2017 - 11:03


#19 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 01 lutego 2017 - 18:35

Krystek do Jastrzębia też jeżdżę:
https://www.youtube....h?v=1fJUQw_5kJI

Co nowego w projekcie w202... Postanowiłem pozbyć się koła dwumasowego i dzisiaj skończyłem wykonywać lekkie koło zamachowe wg mojego projektu.
Zamiast 21-22kg udało się zrobić coś takiego:
Dołączona grafika

Resztę nowości pokażę niebawem.

Użytkownik EssiRS edytował ten post 01 lutego 2017 - 18:36


#20 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 04 kwietnia 2017 - 11:17

Pierwsze zawody już za mną. Samochód chociaż daleki od finalnego setupu pozwolił mocno namieszać w stawce.
Impreza ClassicAuto Cup Biała Podlaska. Kto zna te imprezy, wie, że jest to obecnie największa impreza amatorskich wyścigów w Polsce. Zrobić dobry wynik na tych imprezach nie jest łatwo.

O dziwo moją śmieszną "taksówką" w202 udało się zdobyć:
- 2 miejsce w całej grupie IV (modyfikowanych do sportu)
- 2 miejsce w klasie IV 3000+
- 7 miejsce w generalce na około 120-130 samochodów

1 miejsce w klasie IV przegrałem z BMW E46 M3, 1270kg, 320-350KM, na pełnym slicku i bardzo solidnie zbudowanym do sportu.
Jeszcze bardzo wiele brakuje mojej taksówce do takiego przygotowania, ale będziemy nad tym pracować.








Podobne tematy Zwiń