1
[s202] EssiRS 2.3E M111 Kompressor Eaton + Turbo (Twincharger) - zabawka na tory wyścigowe
Rozpoczęty przez EssiRS, sty 01 2017 12:40
36 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 06 stycznia 2017 - 18:49
Szpera już jest zamontowana. Ręczny docelowo będzie zamontowany. Teraz się skupiam, by skończyć ten układ Turbo, dolot z baypassem, wastegate, blow-off, mbc itd
aarmir faktycznie dziadostwa i druciarstwa nie lubię. Odnośnie brania udziału w zawodach to można dowolnym samochodem, zupełnie seryjnym, a wpisowe to najczęściej około 350zł, więc przynajmniej raz warto pojechać i się sprawdzić.
aarmir faktycznie dziadostwa i druciarstwa nie lubię. Odnośnie brania udziału w zawodach to można dowolnym samochodem, zupełnie seryjnym, a wpisowe to najczęściej około 350zł, więc przynajmniej raz warto pojechać i się sprawdzić.
#13
Napisano 12 stycznia 2017 - 09:00
Zrobiłem film z porównania mojego w202 C230K z C43 AMG 306KM i 410Nm:
https://youtu.be/hWLrXtTqC-E
Już na tym etapie modyfikacji wzmocnione sprzęgło z CDI z kewlarową tarczą powiedziało - dziękuję.
https://youtu.be/hWLrXtTqC-E
Już na tym etapie modyfikacji wzmocnione sprzęgło z CDI z kewlarową tarczą powiedziało - dziękuję.
Użytkownik EssiRS edytował ten post 12 stycznia 2017 - 09:00
#15
Napisano 12 stycznia 2017 - 11:48
To zdjęcie pod dystrybutorem - normalny zjadacz chleba powie, że tankowana własnie jest taksówka
#17
Napisano 14 stycznia 2017 - 08:19
w0jta5 poszedłem na łatwiznę i zamontowałem ASD.
carl00s faktycznie w tej chwili samochód jest mocno niepozorny.
Czułem że samochód jest całkiem szybki, ale że porównywalnie szybki jak C43 AMG...
A to dopiero 60% tego co ma być...
carl00s faktycznie w tej chwili samochód jest mocno niepozorny.
Czułem że samochód jest całkiem szybki, ale że porównywalnie szybki jak C43 AMG...
A to dopiero 60% tego co ma być...
#18
Napisano 14 stycznia 2017 - 17:48
pozwolę sobie napisać, że ### jesteś... naszczęście pozytywnie czemu do kielc jeździsz, a nie na "jastrząb"?
Użytkownik w0jta5 edytował ten post 16 stycznia 2017 - 11:03
#19
Napisano 01 lutego 2017 - 18:35
Krystek do Jastrzębia też jeżdżę:
https://www.youtube....h?v=1fJUQw_5kJI
Co nowego w projekcie w202... Postanowiłem pozbyć się koła dwumasowego i dzisiaj skończyłem wykonywać lekkie koło zamachowe wg mojego projektu.
Zamiast 21-22kg udało się zrobić coś takiego:
Resztę nowości pokażę niebawem.
https://www.youtube....h?v=1fJUQw_5kJI
Co nowego w projekcie w202... Postanowiłem pozbyć się koła dwumasowego i dzisiaj skończyłem wykonywać lekkie koło zamachowe wg mojego projektu.
Zamiast 21-22kg udało się zrobić coś takiego:
Resztę nowości pokażę niebawem.
Użytkownik EssiRS edytował ten post 01 lutego 2017 - 18:36
#20
Napisano 04 kwietnia 2017 - 11:17
Pierwsze zawody już za mną. Samochód chociaż daleki od finalnego setupu pozwolił mocno namieszać w stawce.
Impreza ClassicAuto Cup Biała Podlaska. Kto zna te imprezy, wie, że jest to obecnie największa impreza amatorskich wyścigów w Polsce. Zrobić dobry wynik na tych imprezach nie jest łatwo.
O dziwo moją śmieszną "taksówką" w202 udało się zdobyć:
- 2 miejsce w całej grupie IV (modyfikowanych do sportu)
- 2 miejsce w klasie IV 3000+
- 7 miejsce w generalce na około 120-130 samochodów
1 miejsce w klasie IV przegrałem z BMW E46 M3, 1270kg, 320-350KM, na pełnym slicku i bardzo solidnie zbudowanym do sportu.
Jeszcze bardzo wiele brakuje mojej taksówce do takiego przygotowania, ale będziemy nad tym pracować.
Impreza ClassicAuto Cup Biała Podlaska. Kto zna te imprezy, wie, że jest to obecnie największa impreza amatorskich wyścigów w Polsce. Zrobić dobry wynik na tych imprezach nie jest łatwo.
O dziwo moją śmieszną "taksówką" w202 udało się zdobyć:
- 2 miejsce w całej grupie IV (modyfikowanych do sportu)
- 2 miejsce w klasie IV 3000+
- 7 miejsce w generalce na około 120-130 samochodów
1 miejsce w klasie IV przegrałem z BMW E46 M3, 1270kg, 320-350KM, na pełnym slicku i bardzo solidnie zbudowanym do sportu.
Jeszcze bardzo wiele brakuje mojej taksówce do takiego przygotowania, ale będziemy nad tym pracować.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|