Skocz do zawartości




- - - - -

[w201/w124] Sterownik świec żarowych.



120 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   FilipW


  • Postów: 1 372
  • Na forum od: 30 lip 2007
  • Miejscowość: świętokrzyskie
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w201 2.0D 1988r
  • Inne auto:Audi 100 c4 2.8

Napisano 26 grudnia 2007 - 01:15

Musze zatem sprobowac ;) Nowy aku mam, swiece nowe tez juz sa, filterki, olej jest wiec tylko dodatek do zupy i miejmy nadzieje ze do wiosny przejezdze bez stresu ;) Zeby jeszcze tylko przestal mi rdzewiec :-P



#22 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 26 grudnia 2007 - 01:16

FilipW napisał:

Zeby jeszcze tylko przestal mi rdzewiec :-P

Na to też jest rada. Po pierwsze dość wypchany portfel ;)

#23 Offline   FilipW


  • Postów: 1 372
  • Na forum od: 30 lip 2007
  • Miejscowość: świętokrzyskie
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w201 2.0D 1988r
  • Inne auto:Audi 100 c4 2.8

Napisano 26 grudnia 2007 - 01:19

Hehe z wypchanym portfelem gorzej. Mialem dzis trafic 15 mln w lotka ale zapomieli o mnie wiec musze poczekac. A moze te 15 milionkow by starczylo zeby uporac sie z rudym. A tak serio to chyba zjedzone blotniki przednie w 190 nie sa sporym ewenementem?

#24 Offline   wiri


  • Postów: 13
  • Na forum od: 10 gru 2007
  • Miejscowość: Poznań

Napisano 26 grudnia 2007 - 01:24

Cytat

Diesla najlepiej w zimie kupować ;-) ;)


Przepiękne :grin: :grin: :grin: i prawdziwe.

Jutro za dnia go trochę jeszcze pomęczę i świeczki posprawdzam.
Jak nie da rady to w czwartek laweta albo może mój mistrz przyjedzie do mnie.
Co do kompresji to powinno być dobrze tzn. całkiem niedawno była sprawdzana.

A co do rdzy............ no niestety młode auta to nie są ale za to jakie !!!! ;) ;) ;)

Przednie błotniki nie są też takie drogie. Gorzej lakierowanie później ;)

#25 Offline   akim 42


  • Postów: 235
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Rybnik
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 26 grudnia 2007 - 09:16

wiri,

Luknij również na bezpiecznik 80A przy obudowie przekaźnika grzania świec.

#26 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 26 grudnia 2007 - 12:01

akim 42 napisał:

wiri,

bezpiecznik 80A

Słuszna uwaga ;) ale myślę że od tego kolega zaczął ;-)

#27 Offline   wiri


  • Postów: 13
  • Na forum od: 10 gru 2007
  • Miejscowość: Poznań

Napisano 26 grudnia 2007 - 14:13

Hmmm, musze się przyznać, że bezpiecznika nie sprawdziłem :oops: .
Jak go zlokalizuję to sprawdzę. Dzięki za kolejną poradę.

#28 Offline   akim 42


  • Postów: 235
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Rybnik
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 26 grudnia 2007 - 21:17

wprawdzie fotka jest przekaźnika z W123 ale 190 ma podobnie , tu bezpiecznik został zastąpiony drutem

Dołączona grafika

Tak wygląda oryginalny bezpiecznik :

Dołączona grafika

Zdjęcia wstawiamy w miniaturkach

#29 Offline   wiri


  • Postów: 13
  • Na forum od: 10 gru 2007
  • Miejscowość: Poznań

Napisano 26 grudnia 2007 - 21:43

Dzięki za fotki :mrgreen: domyslałem się, że chodzi właśnie o tą "blaszkę".
Czyli 80A :ok: mam w całości.
Nie pozostaje mi nic innego jak jakiś otwarty warsztat w miarę blisko domu znaleźć (niestety mój mistrz wraca po nowym roku :-| ).
Pozdrawiam

#30 Offline   dudziako


  • Postów: 155
  • Na forum od: 16 mar 2008
  • Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

Napisano 30 listopada 2008 - 15:05

Jak sprawdzic sam automat-przekaznik?
W automacie sa dwie wtyczki mala i duza.W duzej probierz zapala sie we wszystkich pinach w malej tylko w dwoch w kolejnej sie zazy a w czwartej nic.








Podobne tematy Zwiń