Musze zatem sprobowac Nowy aku mam, swiece nowe tez juz sa, filterki, olej jest wiec tylko dodatek do zupy i miejmy nadzieje ze do wiosny przejezdze bez stresu Zeby jeszcze tylko przestal mi rdzewiec :-P
0
120 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 26 grudnia 2007 - 01:15
#22
Napisano 26 grudnia 2007 - 01:16
FilipW napisał:
Zeby jeszcze tylko przestal mi rdzewiec :-P
Na to też jest rada. Po pierwsze dość wypchany portfel
#23
Napisano 26 grudnia 2007 - 01:19
Hehe z wypchanym portfelem gorzej. Mialem dzis trafic 15 mln w lotka ale zapomieli o mnie wiec musze poczekac. A moze te 15 milionkow by starczylo zeby uporac sie z rudym. A tak serio to chyba zjedzone blotniki przednie w 190 nie sa sporym ewenementem?
#24
Napisano 26 grudnia 2007 - 01:24
Cytat
Diesla najlepiej w zimie kupować ;-)
Przepiękne :grin: :grin: :grin: i prawdziwe.
Jutro za dnia go trochę jeszcze pomęczę i świeczki posprawdzam.
Jak nie da rady to w czwartek laweta albo może mój mistrz przyjedzie do mnie.
Co do kompresji to powinno być dobrze tzn. całkiem niedawno była sprawdzana.
A co do rdzy............ no niestety młode auta to nie są ale za to jakie !!!!
Przednie błotniki nie są też takie drogie. Gorzej lakierowanie później
#25
Napisano 26 grudnia 2007 - 09:16
wiri,
Luknij również na bezpiecznik 80A przy obudowie przekaźnika grzania świec.
Luknij również na bezpiecznik 80A przy obudowie przekaźnika grzania świec.
#26
Napisano 26 grudnia 2007 - 12:01
akim 42 napisał:
wiri,
bezpiecznik 80A
bezpiecznik 80A
Słuszna uwaga ale myślę że od tego kolega zaczął ;-)
#27
Napisano 26 grudnia 2007 - 14:13
Hmmm, musze się przyznać, że bezpiecznika nie sprawdziłem :oops: .
Jak go zlokalizuję to sprawdzę. Dzięki za kolejną poradę.
Jak go zlokalizuję to sprawdzę. Dzięki za kolejną poradę.
#29
Napisano 26 grudnia 2007 - 21:43
Dzięki za fotki domyslałem się, że chodzi właśnie o tą "blaszkę".
Czyli 80A mam w całości.
Nie pozostaje mi nic innego jak jakiś otwarty warsztat w miarę blisko domu znaleźć (niestety mój mistrz wraca po nowym roku :-| ).
Pozdrawiam
Czyli 80A mam w całości.
Nie pozostaje mi nic innego jak jakiś otwarty warsztat w miarę blisko domu znaleźć (niestety mój mistrz wraca po nowym roku :-| ).
Pozdrawiam
#30
Napisano 30 listopada 2008 - 15:05
Jak sprawdzic sam automat-przekaznik?
W automacie sa dwie wtyczki mala i duza.W duzej probierz zapala sie we wszystkich pinach w malej tylko w dwoch w kolejnej sie zazy a w czwartej nic.
W automacie sa dwie wtyczki mala i duza.W duzej probierz zapala sie we wszystkich pinach w malej tylko w dwoch w kolejnej sie zazy a w czwartej nic.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[W124] czujnik temperatury do świec żarowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
[W124] sprawdzanie świec |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[w201] Centralny zamek - podłączenie sterownika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | matstarling |
|
|