moje zdanie jest na ten temat takie:
"co Bóg złączył człowiek niech nie rozdziela, a co mercedes złożył niech sie człowiek broni cokolwiek w nim kombinować"
1
124E robimy lepsze światło
Rozpoczęty przez Rob, mar 01 2007 21:23
135 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 03 marca 2007 - 11:01
#62
Napisano 03 marca 2007 - 11:43
Tony J. napisał:
Reasumując M-B to jedne z najlespiej wykonanych i zaprojektowanych intalacji elektrycznych w samochodach..
Czyli MB w obecnie produkowanych autach dalej nie instaluje przekaźników?
A co do wilgoci to co, ona inaczej będzie oddziaływać na "dorobiony" kawałek instalcji z nowych materiałów jak na pozosałą część?
Piszesz że ingerencja w budowę instalcji elektrycznej MB jest nietaktem, a ingerencja w układ zasilania,zakładanie LPG jest taktem?
PS. Jeżeli jesteś elektrykiem to prosimy o schemat ukladu o którym rozmawiamy, będzie to przynajmniej w temacie. Po drugie plan jest taki, aby to zrobic malo ingerując w isntniejącą instalkę, aby to można było zdemontować bez wizualnych/trwałych znaków. Tak jak w linkach które podałem.
PS2. W jednym z postów wspomniałeś o "silniczku krokowym" w Twoim MB. Poprosiłem tam abyś wskazał jego umiejscowienie http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/czujnik.gif
Pozdro
#63
Napisano 03 marca 2007 - 11:52
proponuje przeczytac ostatni numer Auto Świata, jest spory artykul odnosnie żarówel.
RobE124, jedna wiadomość z tego artykulu mam dla Ciebie..
".. podniesienie napiecia w instalacji z 13.2 V do 13.9 V (czyli o 5%) spowoduje ze zarowka zaswieci jasniej, lecz jej zywotnosc skroci sie dwukrotnie..."
i co TY na to? :grin:
RobE124, jedna wiadomość z tego artykulu mam dla Ciebie..
".. podniesienie napiecia w instalacji z 13.2 V do 13.9 V (czyli o 5%) spowoduje ze zarowka zaswieci jasniej, lecz jej zywotnosc skroci sie dwukrotnie..."
i co TY na to? :grin:
#64
Napisano 03 marca 2007 - 12:01
Borat napisał:
RobE124, jedna wiadomość z tego artykulu mam dla Ciebie..
".. podniesienie napiecia w instalacji z 13.2 V do 13.9 V (czyli o 5%) spowoduje ze zarowka zaswieci jasniej, lecz jej zywotnosc skroci sie dwukrotnie..."
i co TY na to? :grin:
".. podniesienie napiecia w instalacji z 13.2 V do 13.9 V (czyli o 5%) spowoduje ze zarowka zaswieci jasniej, lecz jej zywotnosc skroci sie dwukrotnie..."
i co TY na to? :grin:
Bezpieczeństwo nie ma ceny :shock:
To zamiast 13.9V zrobimy 13.7 :-P
#65
Napisano 03 marca 2007 - 12:06
RobE124 napisał:
Bezpieczeństwo nie ma ceny
przypomina mi sie tu rozmowa o wlaczonych swiatlach przez caly rok ale tamtem temat uznajmy za zamkniety
proponuje przeczytac ten artykul w AS, szczegolnie osoby ktore maja swiatla z niebieska poswiata oraz zarowki innego typu niz standard.
#66
Napisano 03 marca 2007 - 12:08
Borat, da rade jakis skan zrobic?
#67
Napisano 03 marca 2007 - 12:10
szafa, średnio, moze dopiero w pracy zdolam....w domu nie mam skanera
#68
Napisano 03 marca 2007 - 20:21
piotrek_190E napisał:
"co Bóg złączył człowiek niech nie rozdziela, a co mercedes złożył niech sie człowiek broni cokolwiek w nim kombinować"
piotrek_190E, a jak to co napisałeś ma się do Twojego pomysłu "elektrycznie opuszczanych chlapaczy". Moim zdaniem przekaźniki są o niebo lepszym rozwiazaniem/ingerencja podnoszącą bezpieczeństwo jazdy, czego nie widze w chlapaczacz i w Twoich lusterkach nieorginalnych
#69
Napisano 03 marca 2007 - 20:56
jackie01 napisał:
czego nie widze w chlapaczacz i w Twoich lusterkach nieorginalnych
#70
Napisano 03 marca 2007 - 22:22
Te przekaźniki pomogą jak umarłemu kadzidło.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Które radio Becker najlepsze? |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | maciek500 |
|
|
|
[w124] gruszki nivo które lepsze LEMFORDER czy FEBI? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | frykas |
|
|
|
[w201/w124] Tylne lewe światło postojowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Zielonalatarnia |
|
||
[w124] Trzecie światło stopu |
Modyfikacje,Tuning | Janwno |
|
||
Najlepsze modele Mercedesa Sprintera CDI |
Pozostałe modele | mecio |
|