Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Tylne Zawieszenie kombi - Pomoc


102 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   vietrzyk


  • Postów: 754
  • Na forum od: 21 maj 2008
  • Miejscowość: Konin
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 maja 2009 - 23:50

roxa napisał:

Najlepszy jest starszy typ... wymieniasz tylko tuleje i święty spokój.
rozumię że my nie mamy e-klasy więc mamy ten lepszy ??? :mrgreen:



#22 Offline   molar


  • Postów: 79
  • Na forum od: 25 kwi 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Drugi Mercedes:124 2.0 m 102
  • Inne auto:subaru impreza sti

Napisano 16 maja 2009 - 10:26

roxa napisał:

Praktycznie nie mozna zregenerować. Ktoś z W-wy jeżdzi po regeneracji
Praktycznie dziala od 10 tkm. zobaczymy co dalej , ale gdanszczanie poki co dali rade. :?:

#23 Offline   vietrzyk


  • Postów: 754
  • Na forum od: 21 maj 2008
  • Miejscowość: Konin
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 18 maja 2009 - 20:27

molar napisał:

gdanszczanie poki co dali rade.
Aby całej informacji stało się zadość może podaj przybliżone koszta naprawy

#24 Offline   molar


  • Postów: 79
  • Na forum od: 25 kwi 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Drugi Mercedes:124 2.0 m 102
  • Inne auto:subaru impreza sti

Napisano 18 maja 2009 - 22:43

porownywalne z dobrym obiadem , cos kolo300pln-gdzies wczesniej to za pamieci napisalem.na razie dziala bez zarzutu

#25 Offline   wiatro


  • Postów: 10
  • Na forum od: 08 maj 2009
  • Miejscowość: Gniezno

Napisano 19 maja 2009 - 07:59

roxa napisał:

wiatro, żadem problem, tylko po co? Tracisz na komforcie, a zywotnośc nivo przewyższa znacznie tradycyjne amorki... zwłaszcza w kombi.

"zaden problem" - czyli co ?
zakładam tylko amortyzatory od zwyklego 124 ?
(mam wersje kombi)
czy zmieniam też sprężyny? czy jeszcze cos ?

odpowiedzcie - napewno wielu ludzi woli stracic troche na komforcie - niz ładować np 1500 - 2000 zł w tylne zawieszenie...

dziekuje z gory!


:shock:
taniej chyba nie mozna... http://moto.allegro.pl/item639148218_am ... przod.html

#26 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 19 maja 2009 - 08:03

wiatro, wolisz 1500-2000zł raz na 5 czy 10 lat czy 400-500 co 2? (bo zakładam że o same siłowniki chodzi) Ja ostatnio wpakowałem w tył 3 tysie i jakoś nie żałuje

#27 Offline   wiatro


  • Postów: 10
  • Na forum od: 08 maj 2009
  • Miejscowość: Gniezno

Napisano 19 maja 2009 - 08:10

no ok...
tylko, ze ja nie wiem czy bede posiadal go 10 lat...
wystarczy mi wiec cos na 2-3 ... poza tym pytam konkretnie - mnie to interesuje (przerobienie na zwykle zawiecho) , a jezeli kogos nie - to tyz dobrze...
wolnosc mamy w koncu... tak ?

#28 Offline   Czaro


  • Postów: 729
  • Na forum od: 25 kwi 2008
  • Miejscowość: Starogard Gdański
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 maja 2009 - 11:02

wiatro, jak zmienisz same amortyzatory z tyłu na zwykłe, to samochód będzie sie zachowywał jakby nie miał zawieszenia (bedzie sztywny), a jak wymienisz do tego sprężyny od sedana, troche go załadujesz i będzie nisko siedział. Popieram przedmówców, lepiej naprawić nivo i cieszyć sie komfortem. A co masz do wymiany, że takie koszta?

#29 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 19 maja 2009 - 18:55

widać że kolega idzie po najmniejszej linii oporu... nie ma z kim i o czym rozmawiać :mrgreen:

#30 Offline   wiatro


  • Postów: 10
  • Na forum od: 08 maj 2009
  • Miejscowość: Gniezno

Napisano 20 maja 2009 - 08:42

Bialy napisał:

widać że kolega idzie po najmniejszej linii oporu... nie ma z kim i o czym rozmawiać :mrgreen:

nie rozumiem... :roll:

mam luz w dolnych mocowaniach - czyli w tych przegubach amortyzatorow...
z tego co wyszukałem na formu - to nie regeneruje sie tego (albo regeneruje na jakis - prawdopodobnie- krotki czas)..
mechanik (tylko mercedesy!) powiedział mi , zebym nie kupowal "przypadkowych" uzywek - bo po miesiacu , czy nawet tygodniu moze zdazyc sie to samo.. czyli zaczna moze pukac...
nie mam nikogo zaufanego - co sprzeda mi uzywki w dobrym stanie (ktore nie zaczna zachowywac sie jak obecne...)

nowe to koszt około 1600 zł ... jak dla mnie troche sporo...

i tyle...
chyba, to ze jezdze 16 letnim mercedesem nie obliguje mnie do tego - zeby naprawiac tylko w aso i nie liczyc sie z kosztami... :roll:

dlatego kolego Bialy - prosze Cie - oszczedź mi swoich mądrosci...








Podobne tematy Zwiń