Ostatni zauważyłem ze nie działa mi regulacja świateł. Raczej rzadko tego używam, ale teraz wydaje mi sie ze lampy jakoś nisko świecą. Może ktoś ma schemat połączenia tego układu, tak aby po kolei posprawdzać co sie zepsuło. Wszelkie sugestie co może byc nie tak, mile widziane.
2
[W201] Regulacja świateł
Rozpoczęty przez majkel, mar 23 2007 09:35
34 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23 marca 2007 - 09:35
#2
Napisano 23 marca 2007 - 10:17
majkel, do sprawdzenia podcisnienie i przewody przy lampach(moze spadly) i przy przelaczniku.
#3
Napisano 03 kwietnia 2007 - 22:46
Czesc,
ja akurat ten temat aktualnie przerabiam http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/icon_wink.gif . Najpierw zobacz czy idzie podcisnienie wezykiem ktory idzie do trojnika(pod maska po stronie kierowcy-pod wycieraczka)i czy wezyki sa popodlaczane w trojnik- u mnie nie byly Jezeli beda podlaczone, to odlacz wezyki(3szt) od przelacznika regulacji. U mnie przy 124 sa bordowo-zolte od lamp i caly bordowy jest od podcisnienia. Stan przy scianie i wlacz swiatla, a nastepnie po kolei zaciagaj powietrze ustami-no chyba, ze masz cos innego. Wtedy zobaczysz czy ktoras z lamp sie rusza i czy trzyma podcisnienie. Jezeli ktoras nie bedzie trzymac podcisnienia, odlacz wezyki od lamp i sprawdzisz same wezyki tym samym sposobem tylko dobrze by bylo miec druga osobe do zatkania wezyka. Jezeli wezyki beda ok, pozostaje rozebranie lampy i sprawdzenie czy nie spadl w niej wezyk, albo nie jest popsuty ten element odpowiadajacy za regulacje jak w moim przypadku.
Pozdrawiam i milej pracy
ja akurat ten temat aktualnie przerabiam http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/icon_wink.gif . Najpierw zobacz czy idzie podcisnienie wezykiem ktory idzie do trojnika(pod maska po stronie kierowcy-pod wycieraczka)i czy wezyki sa popodlaczane w trojnik- u mnie nie byly Jezeli beda podlaczone, to odlacz wezyki(3szt) od przelacznika regulacji. U mnie przy 124 sa bordowo-zolte od lamp i caly bordowy jest od podcisnienia. Stan przy scianie i wlacz swiatla, a nastepnie po kolei zaciagaj powietrze ustami-no chyba, ze masz cos innego. Wtedy zobaczysz czy ktoras z lamp sie rusza i czy trzyma podcisnienie. Jezeli ktoras nie bedzie trzymac podcisnienia, odlacz wezyki od lamp i sprawdzisz same wezyki tym samym sposobem tylko dobrze by bylo miec druga osobe do zatkania wezyka. Jezeli wezyki beda ok, pozostaje rozebranie lampy i sprawdzenie czy nie spadl w niej wezyk, albo nie jest popsuty ten element odpowiadajacy za regulacje jak w moim przypadku.
Pozdrawiam i milej pracy
#4
Napisano 04 kwietnia 2007 - 07:09
Problem rozwiązany, jeden z wężyków spadł i dlatego nie działało. Już jest wszystko OK. Dzieki za pomoc.
#5
Napisano 28 listopada 2007 - 20:18
Mam pytanie czy u was też światło tak słabo świecie bo wnocy mało co widzę nawet na długich. Światło jest jakieś rozproszone
#6
Napisano 28 listopada 2007 - 20:41
Hugo-D, co ma regulacja świateł do rozproszenia światła przez lampy. Jedz na prawidłowe ustawienie świateł, jeżeli nic nie pomoże to oblookaj czy nie są brudne od wewnątrz odbłyśniki i szkła reflektorów, ewentualnie czy odbłyśniki są jeszcze dobre
#7
Napisano 28 listopada 2007 - 20:55
prusball napisał:
Hugo-D, co ma regulacja świateł do rozproszenia światła przez lampy. Jedz na prawidłowe ustawienie świateł, jeżeli nic nie pomoże to oblookaj czy nie są brudn
Generali nasze MB 190 czy 124 maja "średnie" światła. Odnośnie ich poprawy czyli stosowania pseudo ksenonów czy żarników o mocy 130W było sporo na każdym forum. Nic z tego wychodzi - oprócz "podnoszenia ciśnienia" kierowców z przeciwka...
Rob, co Ty sie tak denerwujesz - złość piękności szkodzi
#8
Napisano 29 listopada 2007 - 14:36
To prawda mało tego krótko biją i źle świecą tzn. nie kierują strumień światła poprawnie tylko go rozpraszają. Ja niedawno zmieniłem reflektory ale to nic nie dało a podnoszenie tym bardziej bo z przeciwka myślą że jadę na długich...
Czyli jedno niedociągnięcie konstruktorskie juz mamy ;-)
Czyli jedno niedociągnięcie konstruktorskie juz mamy ;-)
#9
Napisano 29 listopada 2007 - 17:49
Hugo-D napisał:
Czyli jedno niedociągnięcie konstruktorskie juz mamy
To nie jest niedociągnięcie tylko złe ustawienie świateł. Przejedz się na stację diagnostyczną to to poprawia.
#10
Napisano 18 lutego 2008 - 01:14
Temat stary to go odświeżę, bo technika idzie do przodu. Polecam żarówki OSRAM +90%, chyba nazwa handlowa to NIGHT BREAKER. Macie dosłownie +90% światła i +10% bielsze. Standardowa moc 60/55, ale różnica niesamowita. Komplet=60PLN. A ja nadal do pełni szczęścia poszukuje coś w rodzaju schematu instalacji podciśnienia do sterowania wysokością świateł, lub informacji o przewodzie zasilającym który wchodzi gdzieś nad skrzynią biegów. Nie wiem gdzie on idzie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Włącznik świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Simon1 |
|
|
|
[W124] brak prądu w gnieździe zapalniczki po włączeniu świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
Szum z przełącznika regulacji świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kaczor123 |
|
|
|
[w201/w124] KE-Jetronic - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | scOti |
|
||
Przełącznik świateł od 201 do 124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|