Witam.
Miesiac temu kupilem pierwszego w zyciu Mercedesa. W124 Coupe 300 z 88 roku.
Niestety, w ciagu tego miesiaca okazalo sie, ze zakup byl niezbyt udany. Auto okazalo sie zmasakrowane prawie w kazdym miejscu. Nie mniej jednak samo auto podoba mi sie bardzo i chce nim dalej jezdzic. Mam jednak z nim kilka problemow. W tym temacie chodzi mi o:
- wskaznik cisnienia oleju
Po przekreceniu stacyjki (bez odpalania silnika) od razu wskaznik cisnienia oleju skacze mi na max (3). Czym to moze byc spowodowane? Gdzie szukac rozwiazania? Uszkodzony czujnik, czy moze cos innego?
Pozdrawiam
1
190 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16 sierpnia 2008 - 19:40
#2
Napisano 16 sierpnia 2008 - 22:01
dredek napisał:
Uszkodzony czujnik, czy moze cos innego?
Napisz, czy podczas jazdy (dłuższej) opada poniżej tej trójki? Dodam że powinien, szczególnie w te upały.
#3
Napisano 16 sierpnia 2008 - 22:10
Kupilem auto w Krakowie, od goscia z allegro. To, co to auto przeszlo to nikt nie wie, wiem tylko od mechanikow ze mialo dachowanie, powodz i nei wiem co jeszcze. Na sam przod podlogi wydalem 2000zl. Jeden mechanik nie chcial mi nawet tego zrobic bo powiedzial "to auto jest zagrozeniem na drodze, nei wiem jak ktos mogl Panu je sprzedac, to auto moze sie rozpasc na pol w kazdej chwili, nie powinno wyjezdzac na ulice". Jednak inny zaklad to zrobil, wlasnie za te 2k . teraz juz przechodzi rejestracje bez zadnych sciem itd.
Ok, ale wracajac do tematu:
Wskaznik jest caly czas na maxa, nie opada w zadnym momencie. Wyglada tak, jakby wlasnie byl na stale podpiety pod stacyjke.
Dzieki za odpowiedz.
Ok, ale wracajac do tematu:
Wskaznik jest caly czas na maxa, nie opada w zadnym momencie. Wyglada tak, jakby wlasnie byl na stale podpiety pod stacyjke.
Dzieki za odpowiedz.
#4
Napisano 16 sierpnia 2008 - 22:47
Nie tyle pod stacyjke tylko jeszcze lepiej, na stale pod aku, po co kupiles takiego zloma? wiecej w niego wlozysz niz byc kupil naprawde prawdziwego rodzynka ;-)
Szkoda nerw przy okazji ;-)
Szkoda nerw przy okazji ;-)
#5
Napisano 16 sierpnia 2008 - 23:00
MICHAL200, już po ptokach. Kupione - trza doprowadzić do porządku.
dredek, zacznij od sprawdzenia tego czujnika właśnie. Może faktycznie jest padnięty. I zobacz jego podłączenie, czy nie idą do niego podejrzane kable
Tak sobie pomyślałem, że ciekaw jestem jak wygląda to auto. Zrób prezentację w odpowiednim dziale, wklej jakieś fotki.
dredek, zacznij od sprawdzenia tego czujnika właśnie. Może faktycznie jest padnięty. I zobacz jego podłączenie, czy nie idą do niego podejrzane kable
Tak sobie pomyślałem, że ciekaw jestem jak wygląda to auto. Zrób prezentację w odpowiednim dziale, wklej jakieś fotki.
#6
Napisano 16 sierpnia 2008 - 23:36
Podepnę się po temat jesli mozna
U mnie wskazówka cisnienia wchodzi na 3 dopiero po odpaleniu samochodu i ciagle jest na pozycji 3 niezaleznie od temperatury otoczenia .. no ostatnio dosyc mocno go pogoniłem na mokrym rondzie ucząc sie latać bokiem to spadła tak ze 3 milimetry ponizej 3. Prawidłowo ?
A co do problemów kolegi to moim zdaniem wygrałbyś to w sądzie. Sprzedawca odpowiada za wady ukryte rzeczy sprzedanej chyba ze sam o nich nie wiedział. Jednak o wadach jakie Ty piszesz trudno nie wiedziec. Kiedyś moj znajomy kupil auto od takiego sprzedawcy po tygodniu okazało sie ze złom. Udał sie do zaprzyjaznionego adwokata i ten tylko do typa zadzwonił. Koleś sie posrał i sam po auto chciał przyjezdzac zeby odebrac. NIE DAJMY SIE WALIC PO ROGACH
U mnie wskazówka cisnienia wchodzi na 3 dopiero po odpaleniu samochodu i ciagle jest na pozycji 3 niezaleznie od temperatury otoczenia .. no ostatnio dosyc mocno go pogoniłem na mokrym rondzie ucząc sie latać bokiem to spadła tak ze 3 milimetry ponizej 3. Prawidłowo ?
A co do problemów kolegi to moim zdaniem wygrałbyś to w sądzie. Sprzedawca odpowiada za wady ukryte rzeczy sprzedanej chyba ze sam o nich nie wiedział. Jednak o wadach jakie Ty piszesz trudno nie wiedziec. Kiedyś moj znajomy kupil auto od takiego sprzedawcy po tygodniu okazało sie ze złom. Udał sie do zaprzyjaznionego adwokata i ten tylko do typa zadzwonił. Koleś sie posrał i sam po auto chciał przyjezdzac zeby odebrac. NIE DAJMY SIE WALIC PO ROGACH
#7
Napisano 17 sierpnia 2008 - 08:21
MICHAL200, coz, tak jak napisal Boss, juz po ptokach. Teraz albo go robic, albo sprzedawac, z tym, ze nie bardzo chce go sprzedawac w zwiazku z tym ze skoro juz zrobilem ta podloge i jak mi powiedziano teraz to predzej cala reszta sie rozsypie niz podloga, oceniono silnik ze jest w dobrym stanie i skrzynie biegow automatyczna tez (chociaz tutaj to ich wiedza nie byla najwieksza), wiec jak to powiedzial mechanik "teraz bys tylko komus zrobil prezent sprzedajac to auto". Pozatym, nie chce byc takim sprzedawca jak ten, od ktorego kupilem, dlatego chce go zrobic do porzadku. Oczywiscie, jesli sie okaze, ze bede musial wpakowac jeszcze duzo, duzoi kasy to wtedy sie cos pomysli, ale poki co chce sprobowac go zrobic
Boss, a te zdjecie co zalaczyles, to tego czujnika ? I gdzie to powinno byc wpiete? Znalezc go z tylu licznika i szukac gdzie idzie kabel? Jak powinno byc poprawnie?
Pozdrawiam
Boss, a te zdjecie co zalaczyles, to tego czujnika ? I gdzie to powinno byc wpiete? Znalezc go z tylu licznika i szukac gdzie idzie kabel? Jak powinno byc poprawnie?
Pozdrawiam
#8
Napisano 18 sierpnia 2008 - 08:57
dredek napisał:
Kupilem auto w Krakowie
Wiem, ze to juz pozamiatane, ale trzeba bylo poprosic o pomoc kogos z forum (nawet wrzucic zdjecie badz linke do aukcji). Szkoda, bo z tego co piszesz to sam wladowales sie na mine .
#9
Napisano 18 sierpnia 2008 - 09:26
No niestety, ale wtedy jeszcze nie znalem tego forum... Teraz zanim kupie nastepne auto to najpierw pozwiedzam wszystkie fora No ale coz, nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem tylko trzeba cos z tym dalej zrobic
#10
Napisano 18 sierpnia 2008 - 20:28
Przyczyna stalego wedrowania wskaznika na max u mnie byl wrwany kabelek we wtyczce licznika (tej malej) polutowalem i lata jak trzeba
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|
|
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|
||
Wskaźnik temperatury. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | roska1231 |
|
||
Ciśnienie oleju problem. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Przemek PL |
|
||
[W201] OM601 - Mocowanie wiązki przewodów przy filtrze oleju |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|