Witam
Mam podobny problem. U mnie nie działa zamykanie drzwi od strony kierowcy ( używam tylko klucza ).
Pompka odpada bo
- mogę otwierać i zamykać od strony pasażera
- mogę otwierać drzwi od strony kierowcy.
Problem polega na tym, że nie potrafię przekręcić kluczyka w prawo- stawia opór. Nie chcę na siłę przekręcać bo złamię kluczyk a został mi ostatni ( tata 1 złamał.. ). Najdziwniejsze jest to, że mogę zamknąć te drzwi jak jestem w środku auta. Po prostu naciskam ten bolec i zamykają się wszystkie drzwi.
Moje typy to:
1. Zepsuty zamek, siłownik?
2. wilgoć pod fotelem kierowcy ? Czyściłem samochód, wyciągam wykładzinę i było troszkę wilgoci. Kabel czerwony zupełnie stracił kolor.
zdjęcie:
Uploaded with ImageShack.us
Przypadek troszkę inny ale może ktoś spotkał się z podobnym problemem i go rozwiązał?
Na chwile obecną suszę miejsce pod dywanikiem kierowcy. Dotykałem te kable i nie złamał się żaden.
1
Centralny zamek- co sie stało?
Rozpoczęty przez Ryszard, kwi 05 2007 13:02
100 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 25 września 2010 - 11:16
#22
Napisano 25 września 2010 - 11:31
Najprawdopodobniej masz zaciętą wkładkę,spróbuj może trochę wpuścić strzykawką płynu hamulcowego lub czegoś innego do nasmarowania.
#23
Napisano 25 września 2010 - 11:54
Ja miałem zacięty na amen zamek bagażnika, ani w prawo ani w lewo to żeby nie psuć klucza wsadziłem duży śrubokręt w zamek i kręciłem nim w prawo i w lewo z dużą siłą. Trwało to jakieś 2 minuty, po czym wsadziłem kluczyk i hula bez problemu (zamek nie działał bo przez 5 lat nie był ruszany). Oczywiście istnieje ryzyko zepsucia wkładki no ale mi się udało to zrobić tak, że jest cała
#24
Napisano 26 września 2010 - 11:43
stachu22 napisał:
Oczywiście istnieje ryzyko zepsucia wkładki
#25
Napisano 26 września 2010 - 11:52
marcin921 napisał:
Nie chcę na siłę przekręcać bo złamię kluczyk a został mi ostatni ( tata 1 złamał.. )
Wstydziłbyś się nawet przyznawać, że masz tylko jeden klucz. :oops: A nie pomyślałeś, co będzie jak ten kluczyk stracisz? Laweta, prucie stacyjki, zakup nowej stacyjki, zakup nowych wkładek do drzwi plus oczywiście robocizna - wtedy będziesz sobie w brodę pluł, ale będzie za późno.
Odnośnie tego, o czym piszesz: uszkodzoną masz wkładkę drzwi - któraś zapadka jest już tak zużyta, że powoduje blokowanie obrotu kluczyka. Wyjmij wkładkę (jest to bardzo proste, opis na forum na pewno jest) i zanieś do klucznika, żeby ją uzdatnił. Nic nie stoi również na przeszkodzie, żeby to zrobić samemu - rozbieranie wkładki i dopasowanie uszkodzonych zapadek jest totalnie proste.
#26
Napisano 17 stycznia 2011 - 22:18
Witam,
Może Wy mi pomożecie bo ja nie mam już zielonego pojęcia gdzie szukać problemu
A problem tkwi w centralnym zamku, a mianowicie na początku myślałem że to pompa zasilająca.
Wyjąłem , sprawdziłem na krótko działa. Włożyłem z powrotem i lipa. Więc odłączyłem pompkę
od zasilania samochodu i podłączyłem bezpośrednio pod (drugi) akumlator i sprawdzając pin po pinie
centralny zamykał i otwierał drzwi:)
Nigdzie nie słychać ażeby układ był nieszczelny .
Gdy pompka podłączona jest do zasilania samochodu to bardzo słabo pracuje.
Co tu może być nie tak ?
Może Wy mi pomożecie bo ja nie mam już zielonego pojęcia gdzie szukać problemu
A problem tkwi w centralnym zamku, a mianowicie na początku myślałem że to pompa zasilająca.
Wyjąłem , sprawdziłem na krótko działa. Włożyłem z powrotem i lipa. Więc odłączyłem pompkę
od zasilania samochodu i podłączyłem bezpośrednio pod (drugi) akumlator i sprawdzając pin po pinie
centralny zamykał i otwierał drzwi:)
Nigdzie nie słychać ażeby układ był nieszczelny .
Gdy pompka podłączona jest do zasilania samochodu to bardzo słabo pracuje.
Co tu może być nie tak ?
#27
Napisano 18 stycznia 2011 - 09:20
może masz po prostu wyładowany akumulator?
#28
Napisano 18 stycznia 2011 - 10:27
Też o tym myślałem alę samochód odpala normalnie i ogólnie z elektryką nie ma problemu .
#29
Napisano 18 stycznia 2011 - 10:41
no to musi gdzieś ci "uciekać" prąd na kablach pomiędzy akumulatorem w samochodzie a pompą pd CZ, albo coś blokuje przewodzenie.
Rozumiem że wszystkie styki masz poczyszczona zarówno przy pompie jak i wtyczce? Może bezpiecznik zaśniedział/zabrudził się i słabo przewodzi, albo styki w przekaźniku? Ewentualnie też w centralce może być też coś zasyfione. Bo gdyby kabel gdzieś był przetarty, to powinien się spinak robić...
Kiedy zaczęły się problemy z cz? może była jakaś ulewa albo coś koło tego?
Rozumiem że wszystkie styki masz poczyszczona zarówno przy pompie jak i wtyczce? Może bezpiecznik zaśniedział/zabrudził się i słabo przewodzi, albo styki w przekaźniku? Ewentualnie też w centralce może być też coś zasyfione. Bo gdyby kabel gdzieś był przetarty, to powinien się spinak robić...
Kiedy zaczęły się problemy z cz? może była jakaś ulewa albo coś koło tego?
#30
Napisano 18 stycznia 2011 - 11:23
Awaria nastąpiła z dnia na dzień. Roztopy były wiec moze jakaś woda gdzieś się dostała
Styki przy pompce są ok. Proszę o podpowiedz gdzie szukać bezpiecznika i przekaźnika .
Zwarcia raczej nie ma bo akumlator padł po takim czasie .
Prąd jakby dochodził do pompki bo nieraz się załącza ale dziwnie "pyrkocze" jakby nie miała siły
Styki przy pompce są ok. Proszę o podpowiedz gdzie szukać bezpiecznika i przekaźnika .
Zwarcia raczej nie ma bo akumlator padł po takim czasie .
Prąd jakby dochodził do pompki bo nieraz się załącza ale dziwnie "pyrkocze" jakby nie miała siły
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
[w201] Centralny zamek - podłączenie sterownika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | matstarling |
|
|
|
[W124/S124] Problem z alarmem/centralnym zamkiem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Frozzy |
|
||
W140 Zamek Bagażnika (dmuchanie w pompkę nic da) |
Mercedes S, CL i SEC | Goly_Oi |
|
||
[w124] centralny, siłowniki |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lotus |
|
|