Witam jestem nowy i proszę o wyrozumiałość ,problem jest następujący;
szkrzynia szarpie i przeciąga z dwójki na trójkę jak dam po garach ,natomiast jak delikatnie to przełączy ok ,czasem też szarpnie ,stan oleju jest ok autko zakupiłem niedawno nie znam jego historii. Za regeneracje wołają od 2000do 2500 netto ,tak wię chcę nabyć używkę tylko nie wiem od jakiego modelu może jeszcze pasować,na jakie oznaczenia sprawdzać,czy od 300 benzyny lub 280 podejdzie?
Szukałem na forum info ale nie znalazłem z góry dziękuję
Pozdro
0
automatyczna skrzynia 300 24v
Rozpoczęty przez dolo, paź 21 2008 13:07
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21 października 2008 - 13:07
#2
Napisano 21 października 2008 - 14:23
Po co regenerować czy kupować inną, skoro przyczyną może być regulacja, jakiś problem z podciśnieniem lub niewłaściwy olej (jak i kombinacje tych problemów)? To normalne, że jeśli dajesz po garach skrzynia przeciąga, a "bez ognia" wrzuca kolejny bieg wcześniej. Nienormalne jest, że szarpie i na tym proponuje się skoncentrować. Było już o tym (i szarpaniu, i regulacji), poszperaj
#3
Napisano 24 października 2008 - 14:13
Dokładnie tak jak kolega powiedział, nie ma sensu regenerować, szkoda pieniędzy .
Spróbuj dokonać regulacji, jeśli okaże się ,że skrzynia jest juz kiepska i nie pójdzie nic zrobić, kup inna.
Myślę ,że u siebie masz 4 stp automat, a takich skrzyń jest sporo, jak dobrze poszukasz można znaleźć z przebiegiem do 200 k z gwarancją, a na takiej skrzyni zrobisz jeszcze kilometrów ,że hooo hooo...
Spróbuj dokonać regulacji, jeśli okaże się ,że skrzynia jest juz kiepska i nie pójdzie nic zrobić, kup inna.
Myślę ,że u siebie masz 4 stp automat, a takich skrzyń jest sporo, jak dobrze poszukasz można znaleźć z przebiegiem do 200 k z gwarancją, a na takiej skrzyni zrobisz jeszcze kilometrów ,że hooo hooo...
#4
Napisano 25 października 2008 - 12:54
hej,
sprawdzilem sobie przelozenia kilku skrzyn oraz dyfrow i wyszlo ze:
3.2---------I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59------ dyf 3,06
3.0---------I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59------ dyf 3,07
3.0-24V---I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59------- dyf 3,27
2.3---------I. 4,25; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; R. 5,67------ dyf 3,27
czli dobrze rozumiem ze skrzynie od 3.0, 3.0-24V i 3.2 mozna stosowac zamienie? czy roznily sie one czyms miedzy soba? np wielkoscia, mocowaniem czy mozliwosciamu przeniesienia momentu (bo miedzy 3.0 a 3.2 jest roznica..)
sprawdzilem sobie przelozenia kilku skrzyn oraz dyfrow i wyszlo ze:
3.2---------I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59------ dyf 3,06
3.0---------I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59------ dyf 3,07
3.0-24V---I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59------- dyf 3,27
2.3---------I. 4,25; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; R. 5,67------ dyf 3,27
czli dobrze rozumiem ze skrzynie od 3.0, 3.0-24V i 3.2 mozna stosowac zamienie? czy roznily sie one czyms miedzy soba? np wielkoscia, mocowaniem czy mozliwosciamu przeniesienia momentu (bo miedzy 3.0 a 3.2 jest roznica..)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[w124] 300TD 4matic - tempomat się sam wyłącza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koder |
|
||
Podpięty [W201/W124] Automatyczna Skrzynia Biegów- awarie i usterki |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | liroy-1 |
|
||
[w201] Skrzynia 4-ro biegowa Kick Down problem!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BonzoRulez |
|