skoro gesty i nie rozrzedza to chyba ma lepsze smarowanie
4
880 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 04 sierpnia 2007 - 10:02
#52
Napisano 04 sierpnia 2007 - 10:32
ZaBsI napisał:
skoro gesty i nie rozrzedza to chyba ma lepsze smarowanie
Idąc typ tropem, wywnioskujemy że najlepszy jest olej transformatorowy - bo gęsty jak cholera. Zdaje nawet egzamin w skrzyniach i dyfrach przed wyjazdem na giełdę
#53
Napisano 04 sierpnia 2007 - 10:38
ZaBsI napisał:
skoro gesty i nie rozrzedza to chyba ma lepsze smarowanie
#54
Napisano 04 sierpnia 2007 - 13:22
no ja caly czas mowie o syntetyku,tylko wlasnie mnie to ciekawi czemu syntetyk a syntetyk i cisnienia potrafia byc tak zroznicowane
#55
Napisano 04 sierpnia 2007 - 21:06
ZaBsI, bo to tylko u nas sie przyjelo mowic ze syntetyk to musi byc 5W, polsyntetyk 10W a mineral 15W, a to jest g**no prawda.
#56
Napisano 05 sierpnia 2007 - 13:47
tego to juz nie wiem,nie jestem az tak zaglebiony w temacie... :roll:
#57
Napisano 16 sierpnia 2007 - 11:25
Kochani! Silniki w Waszych "mesiach" mają po kilkaset tys. km przebiegu.Dajcie więc sobie spokój z olejami typu "syntetyk" Silniki z takim przebiegiem potrzebują oleju mineralnego, i to bez jakichś "cudownych" dodatków.Taka jest stara zasada,której nikt nie zmieni.Tak więc "Lotos" 15 w 40,po 60 zł/5l,zupełnie wystarczy.Dla silników diesla, "Lotos Diesel"
#58
Napisano 16 sierpnia 2007 - 11:28
richardo, przebieg przebiegowi nie rowny :cool:
Chyba nie wiele wiesz o (bez urazy) ;-)
Chyba nie wiele wiesz o (bez urazy) ;-)
#59
Napisano 16 sierpnia 2007 - 11:50
richardo, nie wiem gdzie sie doczytales ze ktos leje syntetyk :roll:
Ja mam przebieg 310tys km i leje polsyntetyk, a cisnienie oleju na rozgrzanym silniku ponad 2, tak wiec to co mowisz wcale nie jest zasada.
richardo napisał:
Silniki z takim przebiegiem potrzebują oleju mineralnego, i to bez jakichś "cudownych" dodatków.
#60
Napisano 16 sierpnia 2007 - 11:56
EssiRS, kolega richardo wyczytał chociażby u mnie, że leję syntetyk. Ciśnienie na rozgrzanym jest lekko poniżej 2.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|